Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.1.4 „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.1.4 „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA."— Előadás másolata:

1 TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA

2 Salgótarján Megye Jogú Város Önkormányzata pályázatot nyújtott be, melyet TÁMOP / azonosító számon regisztráltak, és a én kelt támogató levél szerint Ft támogatásban részesítettek.

3 Társaink a pályázatban: Salgótarjáni Összevont Óvoda Mackóvár Központi Óvoda Salgótarjáni Összevont Óvoda Gyermekkert Tagóvoda Salgótarjáni Összevont Óvoda Nyitnikék Tagóvoda Salgótarjáni Központi Általános Iskola és Diákotthon Dornyay Béla Tagiskola Salgótarjáni Központi Általános Iskola és Diákotthon Kodály Zoltán Tagiskola Madách Imre Gimnázium és Szakközépiskola Táncsics Mihály Közgazdasági, Ügyviteli, Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézmény

4 Projektmenedzser: Tőzsér Katalin Szakmai vezető a feladatellátási helyen: Feketéné Rózsási Erika IKT-asszisztens Hajdara Gábor

5 Az iskolánkra jutó elnyert támogatás összege: Ft

6 A pályázat alapvető céljai: A különböző háttérrel rendelkező gyerekek együttnevelése Az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése A kompetencia alapú oktatás elterjesztése A pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítése

7 A pályázat részcéljai: Szegregációmentes együttnevelési környezet kialakítása IKT-eszközökkel tartott tanórák támogatása A digitális írástudás elterjesztése

8 A pályázatba bevont osztályaink: 2. A Szövegértés- szövegalkotás B modul Szociális és életviteli kompetencia A modul Témahét 3. B Szövegértés- szövegalkotás B modul Matematika B modulA Moduláris oktatás Témahét 5. A Tantárgytömbösítés 5. B Tantárgytömbösítés Szövegértés- szövegalkotás A Matematika A Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli tanítása 3 hetet meghaladó projekt 5. C Témahét 6. B Témahét 6. C Szövegértés- szövegalkotás B

9 A pályázatba bevont pedagógusaink és feladataik:

10 KISNÉ TAKÁCS ÁGNES Matematikai kompetencia fejlesztése B modul A tanulás tanítása – moduláris oktatás Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

11 KRÁL PÉTERNÉ Matematikai kompetencia fejlesztése A modul A matematika tantárgytömbös oktatása 3 hetet meghaladó projekt 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

12 NYERGESNÉ KOVÁCS MÁRIA Szociális és életviteli kompetencia A modul Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

13 SCHMIDT-GERENCSÉR MÁRIA Szövegértés – szövegalkotás B modul Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra

14 SIRKÓ ATTILA 3 hetet meghaladó projekt Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

15 TOLMÁCSINÉ GODÓ GABRIELLA Szövegértés – szövegalkotás B modul Témahét 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

16 VÉGHNÉ PINTÉR FRIDERIKA Szövegértés – szövegalkotás A modul Szövegértés – szövegalkotás B modul Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli tanítása Tantárgytömbösített oktatás 3 hetet meghaladó projekt 25% IKT-eszközzel megvalósított óra Felkészülés a tanulói laptopprogramra

17 A pedagógusok módszertani kultúrájának fejlesztése: 60 órás akkreditált képzésről tanúsítványt szerzett pedagógusok:

18 Fehér Lászlóné Hatékony együtt- nevelés 1 tanúsítvány Storkné Koncz Zsuzsanna Hatékony együtt- nevelés 1 tanúsítvány Tóthné Zaff Tünde Hatékony együtt- nevelés 1 tanúsítvány Feketéné Rózsási Erika Mérés - értékelés 1 tanúsítvány Vass Melinda Mérés - értékelés 1 tanúsítvány

19 A pedagógusok módszertani kultúrájának fejlesztése: 30 órás akkreditált képzésről tanúsítványt szerzett pedagógusok:

20 Kisné Takács Ágnes 5 tanúsítvány Král Péterné 5 tanúsítvány Nyergesné Kovács Mária 5 tanúsítvány Schmidt-Gerencsér Mária 5 tanúsítvány Sirkó Attila 4 tanúsítvány Tolmácsiné Godó Gabriella 5 tanúsítvány Véghné Pintér Friderika 5 tanúsítvány

21 A pedagógusok módszertani kultúrájának fejlesztése: További 30 órás akkreditált képzésről tanúsítványt szerzett pedagógusok:

22 Szabó Zoltán Új tanulás- szervezés Projekt- pedagógia 2 tanúsítvány Feketéné Rózsási Erika 2 tanúsítvány A tantestület 30 tagja IPR-képzés30 tanúsítvány

23 A tantestületünk 42 tagja összesen 2310 órát töltött képzéseken az új módszerek megtanulása céljából. A megszerzett tanúsítványok száma: 72

24 Mentorok és folyamattanácsadók támogatták munkánkat: Kompetenciaterületi mentorálás IKT-mentorálás, folyamattanácsadás Mérés- értékelés mentorálás, folyamattanácsadás SNI mentorálás, folyamattanácsadás

25 A pályázatból megvásárolt eszközök: Nyomtató 7 tanári laptop Televízió Kombinált DVD- és VHS-lejátszó Projektor 2 videokamera Lemezjátszó CD-lejátszó Szkenner

26 Megvásárolt taneszközök, oktatási segédeszközök: Varázsbetű programcsalád Okos(koc)ka Aranyfa könyvcsalád

27 A pályázat kötelezően megvalósítandó elemei:

28 Egy szövegértés A modul Egy matematika A modul Egy harmadik kompetenciaterületen programcsomag bevezetése Egy műveltségterület tantárgyi bontás nélküli tanítása Tantárgytömbösítés Legalább egy három hetet meghaladó projekt Egy témahét 25 % IKT-eszközökkel támogatott tanóra IPR-órák


Letölteni ppt "TÁMOP 3.1.4 „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA."

Hasonló előadás


Google Hirdetések