Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért 2008.. 2/31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért 2008.. 2/31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont."— Előadás másolata:

1 1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért 2008.

2 2/31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont 400 pont 500 pont 600 pont 700 pont

3 3/31 A program eredményeként több mint 30 sikeresen befejezett fejlesztési projekt valósult meg! Főbb fejlesztési területek: stratégia tervezés kialakítása, dolgozói, vevői, illetve ügyfél elégedettségi módszerek felülvizsgálata és fejlesztése, teljesítmény-mutatórendszerek kifejlesztése, új szolgáltatás megtervezése, kialakítása, kommunikációt támogató módszerek kialakítása és elindítása, teljesítményértékelési módszerek adaptálása. „Elkötelezettség a Kiválóságért” Kísérleti Program 2006.

4 4/31 A program alábbi előnyeit emelték ki a résztvevők képviselői: - mérhető fejlődés elérése a program végére, - mintaértékű cégek gyakorlatának mélyebb megismerése, - a munkatársak elkötelezettségének fokozása a fejlesztési projektekbe való bevonáson keresztül, - a stratégiai szemlélet kialakítása/erősítése a szervezeten belül, - a projekt-menedzsment munkastílus megalapozása, fejlesztése, - új partnerkapcsolatok kialakításának lehetősége, - a kapott európai elismerés marketing értéke. „Elkötelezettség a Kiválóságért” Kísérleti Program 2006.

5 5/31 A PROGRAM CÉLJA: A programban részt vevő szervezetek felkészítése és támogatása szakmai fejlődésük, valamint az „Elkötelezettség a Kiválóságért” elismerési szint elérése érdekében

6 6/31 A PROGRAM RÉSZTVEVŐI (1): Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület (program gazda) Szakmai támogató szervezetek: - Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. - Sanatmetal Kft. - Miskolci Hőszolgáltató Kft. - Nordtechnik Kft. Tanácsadó szervezetek: - … Megyei kereskedelmi és iparkamarák

7 7/31 A PROGRAM RÉSZTVEVŐI (2): Mindenki, aki hasznosnak tartja : - kulcsfontosságú /stratégiai partnerek / beszállítók - együttműködő partnerek, társadalmi szervezetek - kamarai tagok - tanácsadói szervezetek ügyfelei - …

8 8/31 A program folyamata és ütemezése

9 9/31 Ütemezés FelkészítésTervezésFejlesztésÉrtékelés

10 10/31 Ütemezés február-március február-március

11 11/ június-július febr.-márc. Fázis 1. Felkészítés

12 12/31 Önértékelési felkészítő Céglátogatás szakmai partnerek önértékelés (1st step) Konzultáció Céglátogatás szakmai partnerek önértékelés (2nd step) Konzultáció Céglátogatás szakmai partnerek önértékelés (3rd step) Konzultáció Fázis 1. Felkészítés

13 13/31 Feladatok: Szakmai előadások, konzultációk Önértékelés (SZKKE) szakmai tapasztalatcsere látogatások Kiscsoportos szakmai konzultáció (önértékelés, igény szerint) Saját önértékelés elkészítése (minden résztvevő, „step by step”) Önértékelés véglegesítés, erősségek és fejlesztendő területek azonosítása kritériumonként Fejlesztendő területek priorizálása Önálló fejlesztési projektek azonosítása, elkészítése. Fázis 1. Felkészítés

14 14/31 Logisztika: Önértékelési előadás (kick off): - Helyszín: Eger (kamara?) - Résztvevők: SZKKE munkatárs, pályázók képviselője (további opcionális) - Időpont március végéig Tapasztalatcsere látogatások: - Helyszín: Céges telephely - Résztvevők: SZKKE munkatárs, résztvevők képviselője (további opcionális) - Időpont július végéig Fázis 1. Felkészítés

15 15/31 Logisztika: Kiscsoportos szakmai konzultáció: - Helyszín: megyei kamarák, SZKKE - Résztvevők: SZKKE munkatárs, pályázók képviselője, (további opcionális) - Időpont július 30-ig Ütemezés: - önértékelés, szakmai nap - konzultáció, szakmai nap - konzultáció, szakmai nap, - konzultáció Fázis 1. Felkészítés

16 16/ július március Kick off 1. céglátogatás2. céglátogatás 3. céglátogatás Konzultáció 1. Konzultáció 2. Konzultáció 3. Fázis 1. Felkészítés

17 17/31 A „Felkészítési fázis” új elemei

18 18/31 WebSurvey Új, egyszerűen, széles körben alkalmazható, on-line eszköz Tesztelés: október 10-től folyamatosan Ismerkedés: bemutató anyag készül, kihelyezett tájékoztatófolyamatos információk (honlap,hírlevél) Alkalmazási lehetőségek: elégedettség felmérések, önértékelés, benchmarking (hazai és nemzetközi)

19 19/31 WebSurvey Bejelentkezés Felmérés készítés Lekérdezés Jelentés

20 20/31 Projekt menedzsment „Az Ön feladata, hogy projektcsapatát eljuttassa a világ csúcsára.”

21 21/31 Környezettudatosságot vizsgáló szervezeti „helyzetfelmérés” KÖVET-INEM Hungária (Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület) : - kapcsolódás EFQM 8. kritériumhoz - on-line kérdőíves formátum - felmérést követően értékelő visszajelzés minden szervezetnek - visszajelzés alapján környezettudatos fejlesztési projekt indításának lehetősége

22 22/ július február Fázis 2. Fejlesztés

23 23/31 Fejlesztési projektek indítása Projektek megvalósítása, követése Fejlesztés értékelése, lezárása Pályázati anyag véglegesítése, Felkészülés a szemlére Fázis 2. Fejlesztés

24 24/ március februás Fázis 3. Értékelés

25 25/31 C2E pályázat értékelése+szemle Elismerések átadása (oklevél, díj) Program értékelése A következő program indításának előkészítése Fázis 3. Értékelés

26 26/31 Beadott C2E pályázatok értékelése: Egyéni értékelés külső szakértő által; Egy napos értékelői (validációs) szemle; Sikeres pályázó szervezetek elismerése EFQM-SZKKE oklevél formájában + díj; Fázis 3. Értékelés

27 27/31 „Programcsomag 1.” Részvételi díj eFt + ÁFA, amely tartalmaz: felkészítő 1 napos képzés (önértékelés), 4 szakmai tapasztalatcsere látogatás, folyamatos konzultációs lehetőség (a tervezett kereteken belül), projekt menedzsment képzés (100 eFt ), elégedettség felmérés a WebSurvey program segítségével (200 eFt ) önértékelés támogatása a WebSurvey program segítségével (igény esetén) környezettudatos önértékelés WebSurvey program segítségével

28 28/31 „Programcsomag 2.” Részvételi díj eFt + ÁFA, amely tartalmaz: felkészítő 1 napos képzés (önértékelés), 4 szakmai tapasztalatcsere látogatás, folyamatos konzultációs lehetőség (a tervezett kereteken belül), projekt menedzsment képzés (100 eFt ), elégedettség felmérés a WebSurvey program segítségével (200 eFt ) önértékelés támogatása a WebSurvey program segítségével (igény esetén) környezettudatos önértékelés WebSurvey program segítségével EFQM európai elismerés (oklevél, adatbázis, Recognition Book)+díj

29 29/31 Minden szakmai partnernek egy elégedettség felmérés 2008-ban a WS segítségével, Kamarai ill. egyéb min. szervezet tagnak 10% kedvezmény, SZKKE tagoknak 20% kedvezmény Aki résztvevőt hoz (tanácsadó): - 15% (30 eFt) % (60 eFt) - több mint 515% (100 eFt) Amit nyújtunk partnereinknek WebSurvey felhasználás

30 30/31 „Partnerséggel Együtt Egymásért” Cél: Sérült emberek támogatásával foglalkozó civil szervezetek bevonás a programba forrás évi WebSurvey teljes bevétel, legalább 6 szervezet bevonásának lehetősége 2008-ban cél: további hasonló szervezetek bevonása 2009 civil „Elkötelezettség a Kiválóságért” program indul

31 31/31 KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!


Letölteni ppt "1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért 2008.. 2/31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont."

Hasonló előadás


Google Hirdetések