Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 2008. Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 2008. Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások."— Előadás másolata:

1 Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások a kis- és középvállalatok részére”

2 Küldetés Az ICE a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztérium védnöksége alatt működő olasz állami ügynökség, amely feladata a Made in Italy promóciója a világban és az olasz vállalatok külföldi piacokon való megjelenésének elősegítése.

3 Magyarországon az ICE az Olasz Köztársaság Nagykövetségének Kereskedelemfejlesztési Szekciójaként is tevékenykedik az olasz állami intézmények közti szoros funkcionális és operatív kapcsolat keretében, amely támogatja az „Olaszország Rendszert”.

4 Az Olasz Külkereskedelmi Intézet irodái a Világban

5 Az ICE több, mint 100 irodával rendelkezik a világ 80 országában, valamint 16 regionális irodával Olaszországban. A hálózat

6 ICE Olaszországban Az ICE regionális irodái Olaszországban

7 Az ICE római központja állandó kapcsolatban áll :  Minisztériumokkal és állami intézményekkel  Ágazati szövetségekkel  Regionális önkormányzatokkal  Nemzetközi szervezetekkel  Kereskedelmi kamarákkal

8 Az olasz vállalatok nemzetközi megjelenésének globális támogatása érdekében 16 regionális iroda, amelyek együttműködnek :  Területi ügynökségekkel  Helyi vállalkozói szervezetekkel

9  500 piackutatás 80 országban  60 Piaci ismertető  800 promóciós rendezvény a világ 70 országában 80 termék, ágazat vonatkozásában  olasz vállalat és külföldi cég vett részt az ICE promóciós kezdeményezéseiben Tevékenység számokban

10  tanácsadási szolgáltatás  fiatal kiválasztása képzési tanfolyamokon való részvételre  minőség-ellenőrzés exportra és belső piacra szánt gyümölcs, zöldség és dísznövény vonatkozásában

11 Szolgáltatások vállalatok részére

12 Szorgalmazza, elősegíti és fejleszti Olaszország és a világ többi országa közti kereskedelmet, bátorítva az olasz vállalatok nemzetközi megjelenését és külföldi piacokon való konszolidációjukat Az Olasz Külkereskedelmi Intézet (I.C.E.)

13  Információkhoz jutnak a külföldi piacokról  Operatív támogatást kapnak  Külföldi jelenlétüket elősegíthetik  Nemzetközi kereskedelemben jártas szakembereket ismerhetnek meg Az Olasz Külkereskedelmi Intézet olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek révén a vállalatok :

14 Piackutatások  Ország ismertető  Személyre szabott piackutatások  Áruk iránti igényre vonatkozó tájékoztatás  Termékek elemzése  Egyéb információk (vám, adó, pénzügyi és monetáris előírások)

15  Helyi partnerek felkutatása és kiválasztása  Potenciális partnerek megbízhatóságára és fizetőképességére v onatkozó információk  Kétoldalú találkozók szervezése  Kereskedelmi jogviták megoldása  Helyi munkaerő felkutatása Támogatás és operatív segítség

16 Vállalati promóció  Kommunikációs tervek kidolgozása  Cégek bemutatása  Termékek bemutatása  Konferenciák és sajtótájékoztatók szervezése

17 Képzés  Külföldi kereskedelmi szakemberek képzése  Személyre szabott vállalati képzés, tartományokkal és más helyi intézményekkel együtt is  Egyetemi ösztöndíjasok és diplomások képzése, egyetemekkel és kereskedelmi intézményekkel együtt

18 “Made in Italy” promóciója  Új, összetettebb piacok feltárása  Konszolidáció és piaci hányad megszerzése fejlett piacokon  A “Made in Italy” arculat megerősítését szolgáló speciális rendezvények szervezése  Részvétel az Európai Unió programjaiban és Nemzetközi Szervezetek projektjeiben

19  Külföldi közvetlen beruházások vonzása Olaszországba  Együttműködési megállapodások regionális önkormányzatokkal  Szolgáltatások külföldi cégek számára olaszországi piaci helyzetük megerősítéséhez  Kezdeményezések a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztériummal, Külügyminisztériummal, ágazati szövetségekkel, más hazai és nemzetközi, állami és magán szervezetekkel

20 Honlap Olaszország versenyképességéért


Letölteni ppt "Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 2008. Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések