Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

II. TDM-Mabeusz Workshop dr. Bocsi Andrea Magyar Turizmus Zrt. Best Western Premier Hotel Parlament Budapest 2012. május 8.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "II. TDM-Mabeusz Workshop dr. Bocsi Andrea Magyar Turizmus Zrt. Best Western Premier Hotel Parlament Budapest 2012. május 8."— Előadás másolata:

1 II. TDM-Mabeusz Workshop dr. Bocsi Andrea Magyar Turizmus Zrt. Best Western Premier Hotel Parlament Budapest május 8.

2 Miért különleges a mai alkalom? Kibővített együttműködési lehetőségek Résztvevők sokfélesége => potenciális szakmai találkozó a kapcsolatok kiterjesztésére TDM szervezetek és Mabeusz-tagok mellett: – Magyar Turizmus Zrt. Termék- és Árualap-Fejlesztési Irodájának képviselői – Nyertes EDEN-desztinációk képviselői: Őrség, Hortobágy, Írottkő Natúrpark, Tisza-tó és Mecsek – Magyar Turizmus Zrt. Belföldi Igazgatósága Termék csoportjának képviselői

3 Múltkori tapasztalatok – Általánosan a MABEUSZ-tagok nyitottak a vidéki desztinációk és az általuk kínált lehetőségek irányába Érdeklődésük elsősorban incentive és leisure utak értékesítésére fókuszál A partnerek könnyen ültetik át együttműködésüket a gyakorlatba, a workshopon történt megismerkedést követően A study tourok alkalmával számos „rácsodálkozás” történt egy- egy desztináció értékeire A TDM szervezetek örömmel mutatják be desztinációjuk vonzerejét, felismerték a Mabeusz-tagokkal való együttműködés kölcsönös előnyeit

4 Gyakorlati tapasztalatok I. Study Székesfehérváron január 25-én 15 Mabeusz-tag részvételével Szállodák, éttermek és rendezvényhelyszínek bemutatása Különleges városnézés, kiadványok, részetes információk, CD Felmerülő igények: Éves programtervezet, több nyelven is Extra attrakciók leírása, nevezetességek leírása több nyelven is Csapatépítő program-lehetőségek Kulturális, aktív és ökoturisztikai lehetőségek Vonzerőleltár

5 Gyakorlati tapasztalatok II. Study Mórahalmon március között 11 Mabeusz-tag részvételével Dél-Alföldi RMI és a Móra-Tourist NKft. szervezésében Résztvevők túlnyomóan utazási iroda tulajdonosok, vezetők Polgármesteri fogadást követően 19 turisztikai szolgáltatóval történt szakmai találkozás Különleges városnézés és élményszerzés: – Látogatás a 895 Hunnium Pálinkafőzdében – Colosseum Hotel és a szomszédos Szent Erzsébet Fürdő - workshop – Röszkei Paprika Park és Múzeum – Nagyszéksóstói Bivalyrezervátum – a még avatás előtt álló, Leader program keretében megvalósított Babos Tanya, – Somodi Sándor borászatának termékeit kóstolhatták a közeli Borházban.

6 Gyakorlati tapasztalatok III. Study Veszprémben április 13-án 9 Mabeusz-tag részvételével Új szolgáltatások és attrakciók megtekintése: Séd-völgy, História Kert, História Malom, Vár, Szaléziánum Turisztikai Központ, Dubniczay Palota-László Károly Gyűjtemény, Betekints Étterem és Hotel, Villa Medici Étterem és Hotel Pozitív visszajelzések Gyakorlati eredmények a jövő évben manifesztálódnak

7 Miért jó a mai találkozó a TDM szervezeteknek? A Mabeusz-tagokkal történő együttműködés révén az értékesítési útvonal lerövidül és felgyorsul Kiváló lehetőség desztinációjuk értékeinek szakmai szintű bemutatására Kapcsolatteremtési (benchmarking) alkalom potenciális partnerekkel Jó tapasztalatok és eljárások, eszmecserék lehetősége Konkrét üzletkötési lehetőség Költségkímélő eljárás a megfelelő üzleti partner felkutatására Konkrét elképzelések és elvárások szemtől szembeni megfogalmazásának lehetősége

8 Miért jó a mai találkozó a Mabeusz tagjainak? Lehetőség nyílik újabb desztinációk termékpalettájának megismerésére Kínálatbővítési potenciál saját árualapjukra vonatkozóan A kereslet pontos megfogalmazásának esélye nyílik meg Információszerzés a TDM szervezetekhez történő csatlakozás és tevékenységükben való aktív részvétel részleteit illetően Közös érdek a vezérelv => win-win szituációk eredményként Az értékesítési csatorna lerövidül és közvetlenebbé válik

9 Miért jó mai találkozó a Magyar Turizmus Zrt.-nek? katalizátor szerepet tölt be turizmus-fejlesztési küldetésének megfelelően a turizmus szereplői között Hagyományteremtés jól bevált szakmai programok vonatkozásában összeköti a keresletet a kínálattal lehetőséget ad a beutaztatással foglalkozó szervezetek, valamint a vidéki attrakciókkal rendelkező desztinációk képviselőinek az ismerkedésre és kapcsolódási pontok megtalálására ÉRTÉKESÍTÉS-ÖSZTÖNZÉS!

10 Miben segíthetünk? Magyar Turizmus Zrt. Belföldi Igazgatóság – TDM és Tourinform Koordinációs Iroda: TDM szervezetekkel és Tourinform irodákkal kapcsolatos szakmai kérdésekben és az EDEN desztinációkkal való kapcsolattartásban Magyar Turizmus Zrt. Regionális Marketing Igazgatóságok: Regionális turisztikai marketinget, termékfejlesztést, kiadványokat érintő kérdésekben Magyar Turizmus Zrt. Turisztikai Árualap Fejlesztési Iroda és Termékmenedzsment Iroda: Közel 2000 nemzetközi újságíró és szakember számára tanulmányút szervezés Magyarországra Országos turisztikai termékmenedzsment koordinálása ÁLLUNK RENDELKEZÉSÜKRE!

11

12 Köszönöm a figyelmet! ELÉRHETŐSÉGEINK:


Letölteni ppt "II. TDM-Mabeusz Workshop dr. Bocsi Andrea Magyar Turizmus Zrt. Best Western Premier Hotel Parlament Budapest 2012. május 8."

Hasonló előadás


Google Hirdetések