Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben."— Előadás másolata:

1 TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben Dr. Mucsi László oktatási dékánhelyettes SZTE TTIK Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület mesterszakjaihoz

2 TÁMOP A/1-11/1 Projekt általános céljai Interdiszciplináris – Miért, kinek készült, mitől interdiszciplináris? és komplex megközelítésű – Szakmai tartalom mellett, didaktikai módszerek, kapcsolattartás, vélemények figyelembe vételének módját tartalmazza, stb. digitális tananyagfejlesztés – Nem ebook, nem digitális tankönyv!!! (részletek később) a természettudományi képzési terület mesterszakjaihoz – A szakhoz, képzési területhez kapcsolódás leírása

3 TÁMOP A/1-11/1 Néhány kötelező formai elem - bookinfo Legyen cím! A szerző(k) neve, beosztása, intézménye címe, elérhetősége!!!

4 TÁMOP A/1-11/1 Néhány kötelező formai elem – bookinfo – II. Szerzői jogok Utolsó módosítás dátuma Tartalomjegyzék

5 TÁMOP A/1-11/1 Előszó

6 TÁMOP A/1-11/1 Általános bevezetés a tananyaghoz 1. Bevezető motiváció megteremtése, érdeklődésfelkeltése pl. új ismeretek, alkalmazás lehetősége, kutatási perspektíva 2. Célcsoport meghatározása mesterképzés, szak, elegendő ismerettel rendelkező érdeklődők 3. Szükséges ismeretek felsorolása – a BSc kompetenciáinak, ismeretköreinek átvétele 4. Tartalmi áttekintés – modulcímek, fejezetek felsorolása 5. Célkitűzések megfogalmazása Milyen kompetenciákkal fog rendelkezni – forrás az szak KKK-ja 6. Követelmények meghatározása Tesztek, ellenőrző kérdések, továbblépés feltételei 7. Ajánlott tanulási módszer lineáris, szabad bejárású, visszatérő, stb.

7 TÁMOP A/1-11/1 Fejezetek tartalmi követelményei 1. Célkitűzés (A lecke céljának rövid meghatározása 3-5 mondat.) 2. Tartalom (A lecke tartalmának rövid ismertetése – Bekezdéscímek, milyen ismeretekre van szükség, ezek hol vannak, lehet önteszt minden fejezet elején –MSc!!!) 3. A tananyag kifejtése A lecke elméleti anyagának a közlése, úgymint: a) Leírások (törzsanyag) b) Definíciók c) Kiemelések (kulcsfogalmakra) d) Hivatkozások 4. Összefoglalás (bekezdéscímek alapján megfogalmazva) 5. Önellenőrző – nyitott kérdések (bekezdéscímek alapján, lehetőleg megválaszolva, vagy visszanézhető legyen) 6. Tesztkérdések (leckénként 3-5 eldöntendő, párosításos, feleletválasztásos, relációanalízis kérdés)

8 TÁMOP A/1-11/1 Kiegészítések 1.Irodalomjegyzék (elektronikus is ) 2. Glosszárium, fogalmak, dokumentumok, további olvasmányok (hiperlink) 3. Próbavizsga (A 15 fejezet alapján 20 db kérdést – eldöntendőt, párosításost és feleletválasztásost állítson össze.) 4. Vizsgateszt (A 15 lecke alapján 60 db kérdésből véletlenszerűen kiválasztva pl. 30 – többféle típus)

9 TÁMOP A/1-11/1 Az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben Színtér – Oktatók, hallgató, tagok Kérdés, kérdésbank – Különböző kérdéstípusok Kérdéssor – Kérdésbankból állítható össze Teszt – Saját beállítások + kérdéssor csatolása Önteszt

10 TÁMOP A/1-11/1 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben."

Hasonló előadás


Google Hirdetések