Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar."— Előadás másolata:

1 ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom Nyrt június 25.

2 Tartalom Bevezető gondolatok A T-Systemsről ICT portfóliónk
Főbb megoldásaink ICT fejlesztésekre

3 Autor / Thema der Präsentation
KKV trendek Autor / Thema der Präsentation Az infokommunikációs piac egészére mind inkább jellemző az integrált szolgáltatások tendenciaszerű megjelenése: a fix- és mobilkommunikáció összekapcsolódása az integrált távközlési és IT megoldások iránti igényben nyilvánul meg. Üzletmenetük folytonossága függ az IT rendszer megbízható működésétől és skálázhatóságától A hardverek, szerverek kiesése óriási károkat okoz A cég fejlődésével az IT rendszereknek is lépést kell tartaniuk KKV-k egyre nagyobb hányada használ üzletileg kritikus alkalmazásokat, ERP rendszereket Fontosak a gyorsan rendelkezésre álló, megbízható adatok Egyre gyorsabban kell egy-egy problémát megoldani Internetalapú üzleti alkalmazások terjedése Az Infokommunikáció stratégiai szerepet kap

4 A KKV vezetők dilemmáiból
Biztos, hogy a legmegfelelőbb eszközöket, alkalmazásokat használom az ügyfeleimmel és kollégáimmal folytatott kommunikációra? Biztos, hogy olyan távközlési, informatikai szolgáltatás mellett döntök, ami 1 év múlva is a cégemet segíti? Biztos, hogy meg kell vásárolnom valamit, ahelyett, hogy bérelném vagy szolgáltatásként venném igénybe? Biztos, hogy jó az, hogy az informatikusom bármikor kiléphet, vagy nem képes, nem tudja folyamatosan elvégezni a munkáját? Biztos, hogy az informatikusnak folyamatosan képeznie kell magát kevésbé fontos területeken, és erre sok pénzt, időt és energiát kell fordítanom?

5 Az új T-Systems Piacvezető infokommunikációs szolgáltató
A Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló üzletága, a T-Systems a piaci kihívásoknak megfelelően átszervezte működését, új vállalati struktúrával és új stratégiával jelent meg. A T-Systems egyesítette telekommunikációs és informatikai tagvállalatai tudását, szakértelmét, ezzel pedig – a hazai infokommunikációs piacon egyedülállóan – egy kézből képes komplex ICT-megoldások nyújtására. A T-Systems üzleti partnerei felé a teljes Magyar Telekom Csoport kompetenciáját kínálja, lefedve a vezetékes, mobil- és szélessávú távközlés, valamint az informatikai infrastruktúra és alkalmazások szinte valamennyi területét.

6 Múlt és jelen

7 A T-Systems piacvezető partnerek bevonásával nyújtja szolgáltatásait

8 A valódi ICT az, amit mi az IT és a TC tökéletes egyesítésének hívunk
IT & TC ICT IT TC Projekt Folyamat TC Projekt Folyamat IT Szolgáltató 2 3 4 1 T-Systems

9 ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből, a T-Systemstől
A T-Systems rugalmas és megbízható üzleti partner Egyesült erőforrások Összefogott szakértelem Integrált megoldások Teljes elhivatottság Az egyszerű üzleti vezetékes és mobilhangtermékektől a hálózat-integrációs szolgáltatásokon át a komplex IT-megoldásokig. A T-Systems célja egyértelmű: ügyfeleinek olyan üzleti stratégiai partnere kíván lenni, aki egy kézből nyújtott infokommunikációs megoldásaival versenyképesebbé, és ezért sikeresebbé teszi őket.

10 T-Systems ICT ajánlatok
Telekommunikáció és informatika egy kézből

11 Szolgáltatásaink Fix-mobil magánhálózat Mobilinternet Szerver hoszting
Intelligens szálloda megoldás Mobil-hangszolgáltatások BlackBerry mobil telefon és Honlapkészítés, domain név és elhelyezés Integrált beszerzési megoldás IP-hangszolgáltatások Gépjármű flotta menedzsment Virtuális szerver e-Aukció Üzleti szélessávú internet + vezetékes hang csomagok Telemátrix IT biztonság Telemetria Tömeges sms Menedzselt szolgáltatások

12 Lehetséges megoldások ICT fejlesztésekre
Saját finanszírozás Pályázati forrással támogatva ICT szolgáltatásra építve Alap: Fix és mobil távközlési szolgáltatások IT hardver és szoftver infrastruktúra ASP: Hosztolt megoldások igénybe vétele Alkalmazásokhoz (ERP, CRM rendszer) Levelezési rendszerhez Webszerverhez Fájlok tárolására, adatok, adatbázisok biztonságos mentésére és tárolására Operációs rendszerek Menedzselt szolgáltatásokkal Teljes ICT megoldás - havi díjért igénybe vehető Iparágspecifikus megoldásokkal

13 1. Pályázati lehetőségek KKV-k számára
T-Systems megoldások: ICT szolgáltatások Közvetlenül a fejlesztésekhez köthető Informatikai hardverek beszerzése Informatikai hálózati eszközök beszerzése Telekommunikációs eszközök beszerzése Információ/adattárolás Szoftverek, üzleti alkalmazások beszerzése (pl. CRM, elektronikus kereskedelem, szerződéskötés és számlázás is) Szoftver licenszek vásárlása Szoftver-tervezés, - testreszabás, -illesztés, -migráció Szoftver oktatás ICT tartalmú Pályázatok KKV-knak Üzleti infrastruktúra (ipari parkok, inkubátorházak, barnamezős telephelyek) fejlesztése - DDOP-2008/1.1.1 Regionális jelentőségű klaszterek és a vállalkozások közötti együttműködések erősítése közös beruházásainak támogatása, szolgáltatásainak kialakítása és fejlesztése - DDOP-2008/1.1.3 Környezetközpontú technológia fejlesztés - GOP E-kereskedelem és Egyéb e-szolgáltatások Támogatása - GOP Logisztikai központok és szolgáltatások fejlesztése - GOP

14 2.2 Szerver, szerverterem - Építsem vagy béreljem?
Autor / Thema der Präsentation Építés + Függetlenség Mindig kéznél van Teljes kontroll - Drága (beruházás-igényes, Internet csatlakozás, üzemeltetés) Üzemeltetés felelősét hiba, mulasztás esetén csak „hagyományos” HR eszközökkel kérhetjük számon Betörés, rongálás, tűzveszély Tartós áramszünet veszélye Bérlet + Alacsonyabb költség (fix költségek megoszlanak az ügyfelek közt: biztonság, Internet csatlakozás, klíma, tűzvédelem) Magas rendelkezésre állás (akár 99,999%) Szolgáltató SLA vállalása és számonkérhetősége Szakértelem (aki nem sétál ki bármikor az ajtón) Skálázhatóság Széles szolgáltatás-választék „0” Ft indulási költség Kisebb környezeti terhelés (virtualizáció) - A szerver eléréséhez utazni kell, vagy távoli elérést kell alkalmazni

15 2.3 Menedzselt szolgáltatások
A Menedzselt szolgáltatásaink során a T-Systems vállalja vállalkozása számítógép-hálózatának kiépítését, folyamatos üzemeltetését, menedzselését, Szolgáltatási Szint Szerződéssel (SLA). A szolgáltatás magában foglalja a helyi hálózatok aktív eszközeinek folyamatos felügyeletét, a proaktív hibaelhárítást. Kinek ajánljuk a T-Systems Menedzselt LAN szolgáltatását? Olyan cégeknek: költségeik csökkentése mellett rögzített és garantált szolgáltatási szintek alapján megbízható és testre szabott infokommunikációs megoldásokat szeretnének előre tervezhető átalánydíjas alapon

16 Autor / Thema der Präsentation
Szolgáltatás elemei : Autor / Thema der Präsentation irodai IT infrastruktúra: Helyi LAN hálózat, Biztonság, Desktop számítógépek és Printer adathálózat: IP VPN, hang-adat integráció hang díjcsomag : igényekhez igazított díjcsomagok

17 Irodai IT infrastruktúra elemei :
Autor / Thema der Präsentation LAN: router-ek, switch-ek, stb. (csak SNMP-képesek) Hang (VoIP): IP alközpont, IP telefonkészülékek Security : „határvédelmi” eszközök (firewall, IPS, IDS,stb.), vírus védelem, SPAM szűrés, log elemzés, stb. Desktop : Desktop, Notebook, vékonykliens, Printer : hálózati multifunkcionális nyomtatók és menedzselő alkalmazás,

18 Topológia

19 OSD funkciók Egykapus ügyfélkapcsolat (Help Desk)
Teljes proaktivitás lehetősége. Egykapus ügyfélkapcsolat (Help Desk) Hibaelhárítás menedzselése Változáskezelés menedzselése Információszolgáltatás Riportolás Monitoring Performance management ICT eszközökre SLA menedzsment Eszközmenedzsment

20 Online Service Information Portal
Funkciók OSD web portálja Bejelentések megtétele (hibabejelentés, változás kérés) Bejelentések nyomon követése (ticketing információk) On-line SLA riportok Off-line SLA riportok Információ szolgáltatás Kérdőív Feltételek Portál elérése (site to site VPN, HTTPS) Ügyféloldali feltételek megteremtése Jogosultság igénylés

21 O.S.I.P Ügyfél információk Ticketing SLA Teljesítmény adatok

22 Menedzselt szolgáltatások
Melyek a szolgáltatás igénybevételével járó előnyök? Nem kell beruházással számolnia, mert a szolgáltatás minden eleme előre tervezhető havidíj ellenében igénybe vehető. Ön fokozottabban koncentrálhat vállalkozása üzleti tevékenységére, hiszen nem szükséges az IT-infrastruktúrával és hálózatmenedzseléssel kapcsolatos ügyekkel foglalkoznia. A teljes szakmai kompetenciát – a hálózat felmérését, tervezését, kivitelezését és üzemeltetését, valamint technológiai színvonalának fenntartását – átvállaljuk. Szolgáltatásiszint-értékek (SLA) alapján folyamatosan nyomon követheti a szolgáltatás minőségét. A telephelyek közötti telekommunikációs összeköttetések is a menedzselt hálózat részét képezik. Technológiailag olyan hálózatot biztosítunk, amely a hálózati szolgáltatásra épülő alkalmazások (pl. IP-telefónia stb.) magas követelményeinek megfelel (pl. QoS, quality of service). A szolgáltatás minden elemére egykapus kiszolgálást biztosítunk. A modularitásból adódóan vállalata igényeihez tudjuk alakítani a szolgáltatást. Csak a piacon elismert, megbízható gyártói eszközöket használunk.

23 Miért a T-Systems-sel? Integrált szolgáltatások
A T-Systems az egyetlen szolgáltató, amely az integrált telekommunikációs és informatikai paletta valamennyi elemét képes teljeskörűen biztosítani. Vezető szakértelem és országos lefedettség A T-Systems a Magyar Telekom részeként hozzáférést biztosít az országban vezető színvonalú technológiákhoz és szakemberekhez, amelyek rövid időn belül bárhol rendelkezésre állnak és melyek házon belüli megvalósítása nem lenne kifizetődő. Tőkeerő és stabilitás Tőkeereje és stabilitása révén képes finanszírozni a legmodernebb infokommunikációs hálózatok kiépítését, melyeket szolgáltatásként biztosít ügyfelei részére. Egykapus kapcsolattartás Ügyfelünk egykapus Service Desk-en keresztül éri el valamennyi szolgáltatásunkat.

24 Köszönöm megtisztelő figyelmét
Köszönöm megtisztelő figyelmét! Kérdés, észrevétel, ötlet esetén:


Letölteni ppt "ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar."

Hasonló előadás


Google Hirdetések