Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013."— Előadás másolata:

1 Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013

2 Szemlélet mód: Mi miért változhat? –Gépjármű műszaki tartalom –Felhasználói igények-szokások –Felhasználás gazdasági, környezeti szempontjai –Autó üzemeltetés és infrastruktúra, kapacitás igények Jövőbeli Márkakereskedés feladatai, lehetőségei Anyag –Energia-Információ térben gondolkodni Marketing ? Tulajdonosi – vezetői szerep, támogatás szabo.zoltan1960@gmail.com

3 Gépjármű… és igények, gondolkodjunk…. Hajtás mód és korlátok, előnyök, költségek……. Birtokolni vagy felhasználni, az „állásidőt miért vegyem meg? Vagy a nap süti és akkor „tankol?...” Egyedül szeretek menni, miért vegyek + 2 helyet? Minek külön kulcs? Miért én vezessek, ha fáradt vagyok? Hol vagyok? Miért az én gondom a tankolás? Ennyi pénzem van arra hogy, 10km-t 10perc alatt tudjak megtenni…… A jármű fejlesztés lehetséges ügyféligényei Szabó Zoltán © 2013

4 Felhasználás gazdasági, környezeti és egyéb szempontjai  Mobilitás, utazás, „fáradhatatlan” eszköze, ……..  Szervezett, tervezhető, rendszeres, nagy távolságú utazások tervezett és szabályozott közlekedési környezet.  Ne foglaljon sok helyet, legyen rugalmas, ne szennyezze a környezetet, legyen olcsó……  De, továbbra is legyen biztonságos, „öltöztessen”, legyen intelligens, szolgáljon ki…  Legyen szabványosított, változatos, nyomon követhető, de védje a jogaimat biztonságosan használható………  A fejlesztés, gyártás, üzemeltetés és infrastruktúra munkahelyeket teremt.  Az autó életformát alakított ki, amire jellemző az idő és tér kitágítása, a lehetőségek besűrítése, hatékonyabb munka és szabadidő =>értéktöbblet  Az autózás költségeit és a használat előnyei. Piaci igényt meghatározó tényezők.  Környezeti hatások, zaj, oxigén, por, CO2.. Hely, infrastruktúra  Pénzügyi hatások, jövedelem,adózás, finanszírozás.

5 Autókereskedelem helye és szerepe Mi változik?. Az autó üzemeltetési környezete Forrás:Csanaki I szakdolgozat 2010 Mit, mennyit, honnan-hova, mennyiért, milyen üzemanyaggal, milyen fenntartási követelményekkel tudok szállítani. Kombinált szállítás (repül-gurul- úszik??)

6 A jövő egy nyitott lap…… rajtunk múlik milyen nyomot hagyunk rajta…...

7 Ahogy megszületik Üzleti terv, piaci és banki háttér megszervezése. Előszerződés, felhatalmazás megszerzése importőrtől Beruházás, kiviteli tervek, költségvetés, ütemezés Banki finanszírozási szerződés Építés engedélyeztetés Kivitelezés megszervezése, lebonyolítása. Személyzeti háttér megteremtése betanítás Épület használatbavételi engedélye, telephely engedély Importőri szerződés, Szignalizáció. Informatikai kapcsolatok, eljárási, működési rend, felelősségi körök Bevezetési marketing akciók, nyitás. Működés napról-napra (ügyfél), hónapról-hónapra (importőr és bank)

8 Iniciál Autóház 2008 Győr 9028 Győr Külső Veszprémi út 6.

9 Autószalon és szerviz alaprajza. Funkciók.

10 Gondolkodjunk együtt…

11 Köszönöm a figyelmet és érdeklődést!


Letölteni ppt "Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013."

Hasonló előadás


Google Hirdetések