Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndrás Farkas Megváltozta több, mint 9 éve
1
2010/2011
2
az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése
3
kiemelt figyelmet fordítunk a hátrányos helyzetű tanulók beilleszkedésére
4
minden tanuló számára esélyt biztosítunk az eredményes tanuláshoz, egyéni fejlődésének kibontakoztatásához
5
az óvoda-iskola kapcsolatának szorosabbá, szakmailag együttműködőbbé tétele
6
az iskola-szülő együttműködés harmonikussá tétele
7
a HHH-s tanulók legalább 90%-a teljesítse az 1. osztály tantervi követelményeit
8
az iskolába kerülő tanulók és szüleik pozitív hozzáállással kezdjék az iskolát
9
az iskolába lépő tanulók motiváltságának fenntartása
10
az óvoda-iskola átmenetet megkönnyítő rendezvények, összejövetelek
11
óvónők- tanítók közötti szakmai megbeszélések
12
óvodai-iskolai látogatások, családlátogatások, szülői értekezletek
13
kapcsolattartás formáinak bővítése a szülőkkel
14
új pedagógiai módszerek alkalmazása az oktatásban (kooperatív és differenciált tanulásszervezés), ezek segítségével a HHH-s és nem HHH-s tanulók közötti különbségek csökkentése
15
fejlesztő- és tehetséggondozó foglalkozások szervezése HHH-s tanulók részére
16
közösségépítő és közösségfejlesztő programok
17
mérések (DIFER)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.