Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsenge Balogné Megváltozta több, mint 9 éve
1
TÁMOP-5.4.9-11/1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin 2013.10.30.
2
Pályázati felhívás ► Modellkísérleti program az alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására
3
Projekt célja ► alapszolgáltatások újszerű koordinációjával ► A szolgáltatást igénybevevők saját lakókörnyezetben történő önálló életvitelének támogatása
4
Projekt célja ► SZESZK ► szociális és gyermekjóléti ellátási területén működő ► alapszolgáltatást végzők együttműködésének javítása az alapszolgáltatások koordinációjának kialakítása az alapszolgáltatások hatékonyságának növelése
5
Modellkísérleti program alapvető célja ► Szolgáltatások működési hatékonyságának fejlesztése ► olyan szolgáltatási koordináció kialakításával, ► mely a lakosság szociális szükségleteinek megfelelő, ► célszerű és komplex, megoldását kínál, a lehető legrövidebb időn belül
6
Projekt célterülete ► 2013 július 1-től Marcali Csákány Kelevíz Nagyszakácsi Sávoly Somogysámson Somogyzsitfa Szőkedencs Nemesvid Somogysimonyi
7
Modellkísérleti programban együttműködő szakmai szolgáltatók ► SZESZK Marcali ► Alapszolgáltatási Központ Balatonkeresztúr ► Szociális Szolgáltató Központ Kéthely ► Az ellátási területen működő valamennyi Védőnő Háziorvos
8
Célcsoportok képviseletének együttműködő szervezetei ► Mozgáskorlátozottak Somogy Megyei Egyesületének Marcali csoportja ► Szivárvány Nyugdíjas egyesület ► Vakok és Gyengénlátók Somogy Megyei Egyesületének Marcali csoportja ► Cigány Kisebbségi Önkormányzat
9
Projekt indokoltsága ► Hiányos ismeretek a lakossági szükségletekről szolgáltatókról igénybe vehető szolgáltatásokról igénybevétel módjáról igénybe vett szolgáltatásokról szolgáltatók közötti kommunikáció módjáról, tartalmáról
11
Együttműködés javítása Együttműködés javítása ► Szolgáltatók felkészítése az együttműködésre szükségletek diagnosztizálására szükséglet felmérésre jelzőrendszeri tevékenységre szoftverhasználatra ► Módszerei szervezetfejlesztés felnőtt képzés szupervízió
12
Alapszolgáltatások koordinációja ► Standardizáció kommunikáció ellátási útvonalak szolgáltatás nyújtás jelzés-, visszajelzés ► Módszerei team ülések tesztelés, kipróbálás
13
Lakosság tájékozottságának javítása ► Lakosság tájékoztatása információ szerzés módjairól szükségletek jelzéséről helyben igénybe vehető szolgáltatásokról ► Módszerei előadások szervezése szülők,és családtagok részére Interaktív kommunikáció/ Info-kommunikációs fejlesztés Információs füzetek elkészítése
14
Alapszolgáltatások hatékonyságának növelése ► Hosszú távú cél ► Nő a lakosság, és a célcsoport tájékozottsága az alapszolgáltatások igénybevételének lehetőségeiről ► Szakosított ellátások iránti „kereslet” csökken
15
► Mindjárt születésünk pillanatában szüleink jóságára, gondoskodására szorulunk. Később, amikor betegségek gyötörnek minket és megöregszünk, megint mások gondoskodására és jóságára leszünk utalva. Mivel életünk kezdetén és végén mások törődnek velünk, hogyan tudnánk mi életünk derekán nem törődni másokkal? ► (Tendzin Gjaco)
22
A honlap A honlapon elérhető lesz ► Információk ► Lakossági felhívások stb. ► Esetleg a regisztrált fórumozók értesítése új hírről, témáról ► Adatlapok
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.