Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Nyelvtan és helyesírás tankönyvek

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Nyelvtan és helyesírás tankönyvek"— Előadás másolata:

1 Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
78. évfolyam

2

3 II. A rövidítések jegyzéke III. Ismétlés
A tankönyvek felépítése I. Előszó II. A rövidítések jegyzéke III. Ismétlés A korábbi évfolyamokon tanult ismeretek aktualizálása

4 7. évfolyam

5 8. évfolyam

6 Helyesejtési gyakorlatok
IV. A kommunikáció 1. Hangzó anyanyelvünk Helyesejtési gyakorlatok 2. Testbeszéd Rövid szövegek a szövegértő képesség fejlesztésére

7 7. évfolyam

8 8. évfolyam

9 V. Az adott évfolyam nyelvtani tananyaga
sok-sok képességfejlesztő feladat változatos munkaformák kooperatív technikák folyamatos gyakorlás összefoglalás házi feladat

10 7. évfolyam

11 8. évfolyam

12 VI. Fogalomtár VII. Összefoglaló táblázatok az előző évfolyamok táblázatai is Felmérések című melléklet nyelvtani és szövegértési

13 Kézikönyvek

14 Tanmenetjavaslat A kézikönyvek felépítése
A nehezebb tananyagrészek elemzése A bonyolultabb feladatok megoldása Tollbamondásszövegek Helyesírási hibák megítélése, pontozása A felmérések megoldása és értékelései javaslatok Módszertani ötletek Óraleírások

15 Interaktív tananyag-feldolgozások

16 Általános jellemzők A témakörök megegyeznek a tankönyv témaköreivel.
A feladatok előkészítik, kiegészítik vagy ellenőrzik a tankönyvben szereplőket. A Szemléltetés című rész fejleszti a tanulók vizuális emlékezetét, segíti a bevé- sést. Tollbamondások szövege az önellenőrzéshez.

17 A jó tanár mindenben a jót, a pozitívat,
Csermely Péter: Milyen a jó tanár? A jó tanár mindenben a jót, a pozitívat, az értéket keresi.

18 Köszönöm a megtisztelő figyelmet.
Széplaki Erzsébet


Letölteni ppt "Nyelvtan és helyesírás tankönyvek"

Hasonló előadás


Google Hirdetések