Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Juventus általános prezentáció
2
Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok.
Lefedettség, célcsoport Az elsődleges célcsoport a év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk. Azokhoz szólunk, akik kézben tartják, élvezik az életet és pozitív szemléletűek!
3
Miben más a Juventus? A főváros első számú szócsöve, kiszolgálója vagyunk - a Juventus Budapest rádiója! Speciális tartalom, zene és kampányok - a fővárosiakra targetálva! A legnagyobb budapesti koncertek, sportesemények, kulturális események állandó partnerei vagyunk. - ha Budapesten történik valami, mi ott vagyunk! Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk - azokhoz szólunk, akik kézben tartják életüket! Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek
4
Miben más a Juventus? Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek!
5
Hirdetési megoldások 1, Reklám szpot megjelenés
Abban az esetben ajánljuk amikor rövid, akciós üzenetet kell eljuttatnunk a hallgatókhoz. Heti szpot minimum, a hatékony kampány titka, ha olyan termékről vagy akcióról van szó ami érintheti a hétvégi nagybevásárlást akkor mindenképpen javasoljuk a szombat délelőtti megjelenéseket is. 2, Pr riport megjelenés Hosszabb, magyarázásra szoruló üzenetek esetében javasoljuk ahol az ügyfél képviselője szeretné elmagyarázni az üzenetet. Azért hatékony mert "kiugrik" a reklámzajból. Minden esetben reklámblokk első pozícióban helyezzük el. 3, Edukációs szpot Felvetünk egy témát reklámblokkon belül, majd egy reklám szpot tartalma adja meg a megoldást. Például: "A déli nap megégeti a bőrünket és így nagyobb a bőrrák veszélye. - a Nivea új XY terméke megoldást kínál erre mert valami van benne ami másikban nincs."
6
Hirdetési megoldások 4, Műsortámogatás
Elsősorban akkor javasoljuk amikor fontos egy termék vagy cég nevének többszöri említése. Tematikusan csatlakozhat az ügyfél egy-egy tartalmi elemhez. Termék vagy cég is szponzorálhat, ám a szöveg nem ösztönözhet vásárlásra. Meglévő tartalmaink: utazás, mozi, sport, zene, időjárás, közlekedés, reggeli műsor, kívánságműsor. 5, Helyszíni bejelentkezés Elsősorban rendezvényeknél, eseményeknél javasoljuk. A cél itt mindig az, hogy bemutassuk, hogy mi történik a helyszínen és akár eljöjjenek még azok is akik nem gondoltak rá. Tehát felkeltjük a figyelmet és az érdeklődést a bejelentkezésekkel. Egy napra 3-4 alkalmat javaslunk. Reklámblokkban megy, tehát tartalmazhat rekláminformációkat is. 6, Hétvégi kívánságműsor Célja, hogy hozzáadott értéket adjon egy-egy rendezvényhez. Nem garantáljuk a tömeget, de akik ott vannak ők részesei lehetnek egy élménynek amelyet a rádió képvisel. A hallgatók itt beleláthatnak, hogy hogy készül az adás. Már szerdától beharangozzuk, tehát a rendezvény is kap külön, hagyományos hirdetést. 7, Hétvégi kívánságműsor+ Nem csak a hagyományos installációval érkezünk a helyszínre, hanem a roadshow kamiont is kivisszük.
7
Hirdetési megoldások 8, 25-ös roadshow
Több mint a kívánságműsor mert itt az egész rádió kitelepül. A reggeli műsor is innen jelentkezik ami a gerincét adja a Juventus rádiónak. A legfontosabb műsorelem is részese tehát a kitelepülésnek. Tudjuk hangolni is az adást, tehát a helyszínre szabjuk a tartalmat. 9, Programajánló A megszólalás adásban történik. Lehetőség van arra, hogy megszólaljon a szervező is. 10, OnAir+OnLine A rádió felületét csak arra használjuk, hogy egy nyereményjáték lehetőségéről adjunk információt és a rádió weboldalára irányítsuk a hallgatókat. Az online felületen megjelenik egy tartalom, egy cikk amiben hasznos és érdekes információkat adunk. A cikk alatt olyan kérdéseket teszünk fel amit a hallgatók/felhasználók csak akkor tudnak megválaszolni ha elolvasták a teljes cikket. 11, Tematikus hétvége Ez egy tematizált nyereményjáték. A hallgatók szeretnek játszani, nyerni és emiatt odafigyelnek az adásra. Már szerdától beharangozzuk a játékot. A támogató adhat akár kérdéseket és természetesen nyereményeket is.
8
Juventus Szülinap
10
Helyszíni nyereményjátékaink
11
Juventus rádió hallgatottsága (ezer fő)
Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, II. negyedév
12
Juventus rádió hallgatottsága (ezer fő)
Havi Reach Heti Reach Napi Reach teljes minta 899 731 302 30-59 557 459 194 AB státusz 181 154 71 ABC1 státusz 327 278 124 diplomás 188 158 62 legalább érettségizett (érettségi+diploma) 523 426 170 Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, II. negyedév
13
Budapesti adók napközbeni hallgatottsága (ezer fő)
Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, II. negyedév
14
Helyi rádiók lefedettsége
A helyi kampányok tervezését, a szpotok elhelyezését, a médiafoglalást, a promóciók és kitelepülések koordinálását Juventus Rádió csapata végzi Ön helyett.
15
Bízva a sikeres együttműködésben! Tisztelettel: Juventus SALES
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.