Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBalázs Boros Megváltozta több, mint 10 éve
1
A NYANYELVI ISMERETEK ÉS KOMMUNIKÁCIÓ FEJLESZTÉSE A T EHETSÉGHIDAK P ROGRAMBAN Abaújszántó, 2014. május 22. Tehetségnap Vezető fejlesztő: Nagy Ottóné Fejlesztő: Szilágyi Ferencné
2
P ROGRAM Program időtartama: 2014. 01. 09 – 2014. 03. 29. A program témája a farsangi ünnepkör Résztvevő korosztály: 1-3. osztály Diákmentorok 12 óra tanórán kívüli foglalkozás 3 alkalom intenzív program − Farsangi díszvacsora − Színházlátogatás − Sóstói Falumúzeum meglátogatása
3
C ÉLKITŰZÉSEK Anyanyelvi ismeretek sokoldalú fejlesztése A kommunikáció magasabb szintű alkalmazása Igényes szóbeli és írásbeli nyelvhasználat kialakítása Helyesírás fejlesztése Közösségfejlesztés Értékközpontú nevelés Személyiségformálás Hagyományok tisztelete
4
T ANÓRÁN KÍVÜLI FOGLALKOZÁSOK I Farsang eredetének felkutatása − Farsangi ünnepkör ideje, szó eredete − Busójárás Település múltbeli emlékeinek összegyűjtése − Összegyűjtött anyagok meghallgatása − Farsangi dalok, névcsúfolók tanulása
5
T ANÓRÁN KÍVÜLI FOGLALKOZÁSOK II Helyesírási verseny, elbeszélések írása, papírálarcok készítése Farsangi ünnepkör népszokásainak megismerése − Könyvtárban folyóiratok, lexikonok, könyvek és internet felhasználásával
6
T ANÓRÁN KÍVÜLI FOGLALKOZÁSOK III A farsang hercege című darab ismertetése − Szereposztás − Jelmezek átbeszélése − Műsor összeállítása A farsang hercege című darab próbája
7
I NTENZÍV PROGRAMOK I A BA VEZÉR ÉTTEREMBEN FARSANGI DÍSZVACSORA Farsangi arcfestés A farsang hercege című darab próbája Közös éneklés Célja: közösség fejlesztése, személyiségfejlesztés, kommunikációs készség
8
I NTENZÍV PROGRAMOK II S ZÍNHÁZLÁTOGATÁS Cím: A holdbéli csónakos Célja: Választékos beszéd elsajátítása
9
I NTENZÍV PROGRAMOK III S ÓSTÓI F ALUMÚZEUM MEGLÁTOGATÁSA Múzeumlátogatás, házi kenyérkészítés megismerése, kerámiafestés, Célja: alkotóképesség, önálló gondolkodás fejlesztése, hagyományok tisztelete
10
Ö SSZEFOGLALÁS Az anyanyelvi ismeretek sokoldalú fejlesztése, a kommunikáció magasabb szintű alkalmazása megvalósult Érdeklődésüket kiszélesítettük Fejlődött esztétikai, rendszerező, előadó, önkifejező, megfigyelő, kommunikációs képességük
11
K ÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS Tehetséghidak Program (TÁMOP-3.4.5-12-2012-0001) Az Ilosvai Selymes Péter Általános Iskola dolgozóinak
12
K ÖSZÖNÖM A MEGTISZTELŐ FIGYELMET !
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.