Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
KÉREM – Rehabilitációs és oktatási szoftver
TÁMOP /A1
2
Hogyan született a KÉREM?
3
Ötletgazda: Főkefe Közhasznú Nonprofit Kft. Születés helyszíne:TÁMOP 5
Ötletgazda: Főkefe Közhasznú Nonprofit Kft. Születés helyszíne:TÁMOP /A1 Létrehozó - DIFFERENT
4
KÉREM létrehozása segítséget nyújt: - megváltozott munkaképességű munkavállalók tájékozódásának elősegítésében, - akkreditált munkáltatók: oktatási és rehabilitációs osztályok működésében, - fenntartó, - tulajdonos, - nyílt munkaerő piaci munkáltatók számára.
5
Szakmai képzések oktatása
Létszám: 420 fő Helyszínek: Budapest, Szombathely, Jánosháza, Bejcgyertyános, Jászapáti, Tiszanána, Poroszló, Szakmai képzések: Kerti munkás, park gondozó, tisztítás technológiai asszisztens – OKJ, Akkreditált tanfolyamok: papíripari termékkészítő, vagyonőr, varrónő, mechanikai összeszerelő, minőség ellenőr tanfolyamok, stb……..
6
Rehabilitációs foglalkoztatást megvalósító helyszínek=oktatási helyszínek
7
KÉREM szerepe az oktatásokban
Szükségletfelmérő kérdőívek Jelentkezési lapok Felnőttképzési szerződések Iskolai végzettségeket igazoló dokumentumok kezelése, Naplók Tanmenetek Órarendek Online – vizsgára jelentkezés
8
KÉREM - Oktatás a képzésre való helyszíni (telephelyi) jelentkezés megkönnyítése, amelyben a munkavállalók saját profiljukon keresztül megtekinthetik a számukra elérhető tanfolyamokat és azok időpontjait – ennek köszönhetően várólisták kialakítása, a rendszer eleme az értesítésküldés támogatása az elküldött, elfogadott, elutasított jelentkezésekről és a képzés pontos adatairól, képzési programokhoz kapcsolódó tanfolyamok és vizsgák indulásának / menetének naprakész nyilvántartása, helyszíni betekintési lehetőségek biztosítása.
9
KÉREM- Oktatás képzésen résztvenni kívánók képzési szükségleteinek, egyéni képzési terveinek összehozása a képzési kínálattal, minőségbiztosítási tevékenység (tanfolyam-értékelés) támogatása, statisztikák készítése, a rendszer támogatja az életpálya követést: a munkavállalók szervezeten belüli szakmai életútjának nyomon követését; a megszerzett vagy rendelkezésre álló kompetenciák figyelembevételével a szervezetben, vagy azon kívül betölthető pozíciók nyilvántartását, a bérelszámolási folyamatok segítése: a DEKÁD-rendszerrel összhangban kimutatás készítésének lehetősége arról, hogy az adott munkavállaló egy adott hónapban / időszakban hány órát részesült képzésben, kapcsolattartási-, panasztételi lehetőségek kibővítése, közvetlen on-line tájékoztatás.
10
KÉREM szerepe az oktatásban
Összefoglalva: megkönnyíti, átláthatóvá teszi, Szervezi, rendezi, összegzi, lezárja az oktatással kapcsolatos dokumentumokat.
11
KÉREM szerepe és hasznossága a rehabilitációban
FŐKEFE nem rendelkezett rehabilitációs szoftverrel, Minden dokumentumot kézzel készítünk és rögzítjük táblázatokba, word dokumentumokban és kezeljük külön-külön, Statisztikák készítése nehézkes, Pontos adatbázis rehabilitációs tekintetben nincs, Leszűrésekre csak a bér programunkban szereplő adatokra van lehetőség.
12
KÉREM szerepe és hasznossága a rehabilitációban
Személyes rehabilitációs tervek éves kiértékelése, szükségletek felmérése országos viszonylatban, segítő szolgáltatások tervezésének folyamatai, sikeres rehabilitáció elősegítése, - tranzitálási folyamatának elősegítése, munkapróbák helyszíneinek, munkaköreinek, tapasztalatainak összegzése, fenntartó számára történő statisztikák készítése, mely iránymutató a következő év tervezési folyamataiban.
13
Miben segíti a jövő rehabilitációs munkáját?
Betölthető munkakörök, tevékenységek Jelenlegi foglalkoztatási forma megfelelő-e a számára? Igen Nem Eredeti szakmájában munkakörében szeretne dolgozni? Igen Nem Egyéb:………………………………………………………………………………………………………………… Foglalkoztatási formák: Bedolgozói jogviszonyban dolgozna-e? Igen Nem Távmunkában dolgozna - e ? Igen Nem Védett foglalkoztatási formában dolgozna-e? Igen Nem Integráltan, a nyílt munkaerőpiacon jelen egészségi állapotában tudna-e dolgozni? Igen Nem
14
Személyes rehabilitációs terv
Pályaterv a szakmai érdeklődés, képzettség, személyiség és a munkaerő piaci igényeknek megfelelően: Rövid és hosszú távú célok: Nem rendelkezik célokkal: O Szeretne továbbtanulni: Nem Igen Szeretne munkahelyet változtatni: Nem Igen Egyéb:…………………………………………………………………………
15
Személyes rehabilitációs terv
Megfelelő foglalkoztatás biztosítását gátló körülmények feltárása: Megfelelő foglalkoztatást akadályozó tényezők: Egészségi állapot, alacsony iskolai végzettség, lakóhelyén jelenlévő munkanélküliség , családi körülmények, rossz anyagi helyzet, önállóság hiánya, egyéb:…………………………………………………………………………
16
Tranzit cselekvési terv
Tranzitálási cselekvési tervben meg kell határozni a nyílt munkaerő piacon betölteni kívánt munkakört, KÉREM szoftverből ennek az adatnak a leszűrése tájékoztatást nyújthat majd a nyílt munkaerő piaci munkáltatók számára, a megváltozott munkaképességű munkavállalók által betölteni kívánt munkakör tekintetében. Előnye: elősegíti a tervezést Tapasztalatok, eredményekről információ halmazokat fog tartalmazni, amelyek szűrése esetén szintén a munkáltatók tervezési, felvételi folyamatait segíti elő.
17
Kompetenciák TÁMOP /A1 keretében 3200 megváltozott munkaképességű személy kompetencia felmérését végeztük el, Kompetencia felmérő eredményeit rögzítettük a KÉREM szoftverben, Lehetőséget biztosít a kompetenciák összegzésére majd word dokumentumban 2 perc alatt kiállítható, ezáltal megtudjuk milyen erősségekkel és gyengeségekkel rendelkezik a munkavállaló.
18
KOMPETENCIÁK Minőségorientáltság, Megbízhatóság, Felelősségvállalás,
Önállóság, csoportmunka, szabálykövetés, Együttműködés, Szervezőkészség, Figyelemmegosztás, Monotónia tűrés, Nyitottság, kommunikáció, problémamegoldás, motiváltság, stressz
19
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.