Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁron Vass Megváltozta több, mint 10 éve
1
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények 2010. Január
2
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company A kutatás háttere, célja és módszertana
3
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company A kutatás háttere célja és módszertana A reklámajándék forgalmazó cégek érdekeltek abban, hogy üzletileg jól hasznosítható információkat szerezzenek arról, hogy Magyarországon milyen a reklámajándékozás megítélése lakossági körben. Ennek érdekében 2009. októberében ajánlattételre kérték fel az ACNielsent. A megbízói igényeket és a kutatási kérdéseket figyelembe véve az ACNielsen omnibusz szolgáltatását ajánlotta a következő jellemzőkkel: Minta: országosan reprezentatív lakossági minta (N=800) Módszertan: személyes interjúk a válaszadó otthonában Kérdőív hossza: 1 perc Kérdések száma: 1 zárt kérdés
4
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Kutatási eredmények
5
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Top2box 57% 33% 19% 14% 8% reklámajándék nyomtatott szórólap újsághirdetés óriásplakát TV-reklám rádióreklám E-mailes ajánlat (spam) Internet-reklám (pl.banner) 29% 9% Bázis: országos reprezentatív minta (N=813) Kérdés: Az alábbi reklámok közül melyeket fogadja örömmel, illetve melyek zavarják, irritálják? Kérem, az alábbi 1-től 5-ig terjedő skálán osztályozza a reklámfajtákat.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.