Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása."— Előadás másolata:

1 HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása

2  Kaposi László szerint: A dráma olyan csoportos játék- tevékenység, amelynek során képzeletbeli (fiktív) világot építenek fel, ebbe a képzeletbeli világba a résztvevők szereplőként vonódnak be, a fiktív világon belül valós problémákkal találkoznak, s ebből valós tudásra és tapasztalatra tesznek szert.

3  Az előzetes játékok során több viselkedésmintát kerestünk:  Kíváncsiság- érdeklődés  Részvétel: önálló kezdeményezés, bevonja a többieket a játékba  Fantázia  Önállóság- figyelem  Érzékenység  Szókincs, kifejező készség

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13  A szabadidő hasznos eltöltése  A színdarab felépítése egy hosszú, közös munka  Fejlődik a szókincs, a kiejtés  A szereplők globálisan értik a szituációkat  A nyelvtani szabályokat még nem tudja, de a struktúrákat jól használja  Nem a bemutató a legfontosabb, hanem az odáig vezető ÚT


Letölteni ppt "HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések