Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól."— Előadás másolata:

1 Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban

2 TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól

3 Példa: Közvetlen fejléc „Üzleti terv, amely pénzt generál“ „Abroncsok minden szezonra“

4 TIPP 2: Újdonság a fejlécben * az emberek szeretik az újdonságokat * új, bevezető, most, végre * ilyen szavak használata felkelti az emberek érdeklődését

5 Példa: újdonságok a fejlécben „Végre hangjával irányíthatja lejátszóját“ „Ezentúl az Ön konyhája is más lesz“

6 TIPP 3: a „HOGYAN“ szó * a probléma megoldását ígéri vagy * érdekes információt

7 Példa: HOGYAN... „Hogyan szokjunk le a dohányzásról 30 nap alatt“ „7 tipp, hogyan újítsuk fel lakásunkat“

8 TIPP 4: Kérdés * az Ön előnyére kell irányulnia vagy * az ügyfél problémájára

9 Példa: Kérdés „Milyen kabáttal készül a télre?“ „Milyen mobilt a fa alá?“ „Honnan tudom, melyik biztosítás előnyösebb a számomra?“

10 TIPP 5: tettre késztető szavak * Ezek a szavak motiválhatják az ügyfelet a vásárlásra

11 Példa: tettre késztető szavak „Kérjen ajánlatot [az Ön terméke] „Hívjon...“ „Regisztráljon...“

12 TIPP 6: INFORMÁCIÓ * az emberek információk alapján döntenek * szerezze meg érdeklődésüket és hosszú távú bizalmukat

13 Példa: INFORMÁCIÓ „Két dolog, amelyet csak a mi matracunktól kaphat meg.“ „Az Aloe Vera ereje. Ismerje meg.“

14 Jegyezze meg: „In the factory we make cosmetics; in the drugstore we sell hope. “ - Charles Revson

15 KINEK MONDOM?

16 ?

17

18

19 Mindenki másképp tekint a világra * különböző érdeklődés * más-más értékek

20 Az Önök ügyfelei is különbözőek * mindenki mást vár a termékétől

21

22

23

24 Eszközök a célok eléréséhez: * 87%-os elérés a magyar piacon * célcsoportra jellemző kulcsszavak * regionális célzás * hirdetés variációk * honlapok szűrése kategóriák szerint * tesztelés, tesztelés, tesztelés...

25 * 7 lépésből álló regisztráció * közel 10 000 regisztrált néző * 20,39%-os konverzió

26

27 blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu


Letölteni ppt "Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól."

Hasonló előadás


Google Hirdetések