Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyöngyi Orsósné Megváltozta több, mint 10 éve
1
DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla
2
Briefing Sprite Light termék bevezetése 70%-os spontán márkaismertség
1. cukormentes 2. csökkentett szénsavtartalom USP 3. természetes, citromos íz 70%-os spontán márkaismertség 18-35 éves férfiak és nők Egészséges életmód Fontos, hogy fittek, modernek, trendik legyenek Innovatív, modern termékek vásárlása
3
Versenyhelyzet Márkahű fogyasztók PepsiCo 7 UP legnagyobb konkurens
Olcsó üdítőitalok árérzékeny fogyasztók Fontos a fogyasztók egyéni ízlésvilágát megismerni!
4
Kutatás Szekunder adatok Primer adatok
Piac szerkezete, fogyasztói preferenciák Light szektor átlagosnál dinamikusabb növekedése Primer adatok Kvalitatív kutatások: fókuszcsoport Fogyasztók termék- és márkaválasztási indítékai
5
Kreatív tervezés Egységes, a termékjellemzőkhöz igazodó kivitelezés
DM levelek kézbesítése Mo. nagy városaiban befűzése tematikus lapokba a termékhez képest, szokatlan helyszíneken való terjesztése: fitnesstermek, fodrászatok
6
DM levél
7
Idő – és költségterv DM kampány Levelek eljuttatása Dizájn költségek
2008 május 1. – 31. Levelek eljuttatása Dizájn költségek Ügynökség munkaköltsége Nyomtatás Kézbesítők munkaköltsége DM levelek reklámfelületének megvétele
8
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.