Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kampány hatékonyságának mérése, értékelése"— Előadás másolata:

1 Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

2 Mérések szerepe, lehetőségei
Tudatos marketing költés Optimalizált marketing büdzsé Hatékonyság növelés

3 Mérések korlátai Nincs teljesen pontos mérés
Mivel a mérés pontatlan, inkább kiindulási alap 1 kampány generálhat valótlan adatokat

4 Mérési lehetőségek Kuponok Hátrányai
Csak a közvetlen hatást lehet mérni nem minden terméknél alkalmazható minimálisan redukáló hatása van Előnyei Pontos mérése a vásárlásnak aktivitást generál

5 Mérési lehetőségek Betérő vásárlók megkérdezése Előnyei
Hosszú távon jelzi az értékes csatornákat jó kérdésekkel további igényt is kaphatunk Hátrányai sokszor pontatlanul emlékszik az ügyfél csatornák ismertségétől függ hol látta először integrált kampánynál nem működik

6 Mérési lehetőségek Vevőszám, forgalmi adatok
Hosszú távon ki lehet szűrni a sikeres kampányokat. DE Az eredményt torzíthatják egyéb tényezők

7 ONLINE mérési lehetőségek
Előnyei - Pontosan meg tudjuk mondani, hogy hány embert érdekelt annyira a kampány, hogy további információért rá is kattintott Hátrányai - a közvetett érdeklődést nem tudja mérni - egy behúzó információval valótlan érdeklődési számot kapunk

8 ONLINE mérési lehetőségek
Mérés eszköze

9 Eredményességet befolyásoló tényezők
Csatorna Elhelyezés- méret Frekvencia Kreatív Időzítés Tartalom - Ajánlat

10 Kreatív ereje

11 Szöveg ereje Fogyasszon nálunk akár 60%-kal kedvezőbb áron!
Igen! Éttermünkben 10 évvel ezelőtti árakon étkezhet!

12 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Kampány hatékonyságának mérése, értékelése"

Hasonló előadás


Google Hirdetések