Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Halászné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Egy sikeres magyar márkaépítés
2
Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar díja 2004. február 5-én az RTL Klub esti híradója a Szentkirályi győzelmének bejelentésével kezdődött Az Observer szerint a párizsi győzelem 2004-ben 22 rádió és televízió és 108 sajtómegjelenést kapott Fontos-e a a világ legjobb vizét innunk? Fontos, hogy ez magyar víz? Lehet-e erre kommunikációt építeni?
3
Hol segíthet a piackutatás? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar díjja 2004. február 5-én az RTL Klub esti híradója a Szentkirályi győzelmének bejelentésével kezdődött Az Observer szerint a párizsi győzelem 2004-ben 22 rádió és televízió és 108 sajtómegjelenést kapott 2004-ben az események gyorsan peregnek, gyors döntésekre van szükség: nincs idő hagyományos eszközökkel a motivációk feltárására
4
Hol segíthet a piackutatás? Trendkutatások, konkrét problémán túlmutató elemzések, nemzetközi tapasztalatok, elemzések összegyűjtése, tanácsadás…mind forrásul szolgál A siker a befogadókészségen és az intuíciók helyes felhasználásán múlik. A gyors döntések sikeressége: Nyitottság
5
Hol segíthet a piackutatás? Tudjuk honnan indultunk el Tudjuk hová érkeztünk meg Segíti ébren tartani intuícióinkat A siker a helyes kérdésfelvetéseken és a válaszok közös értelmezésén múlik. A hagyományos eszközök is pótolhatatlanok Márkaegészség indexek * Szonda Ipsos márkaérték vizsgálat, 2007
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.