Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsongor Kerekes Megváltozta több, mint 10 éve
1
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt A befogadó pedagógia Kapcsáné Németi Júlia Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Közoktatási Igazgatóság SNI pillér – szakmai vezető
2
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „Mi vagyunk saját jövőnk építői. Le kell döntenünk a bennünk és másokban, a fogyatékosság nélkül élőkben meglevő akadályokat. Túl kell lépnünk saját fogyatékosságunkon – és akkor a világ is jobban elfogad bennünket.” Nyilatkozat, Lisszabon, 2007 Európai Ügynökség a Sajátos Nevelési Igényű Tanulók Oktatásának Fejlesztéséért
3
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt GONDOLKOZZ GLOBÁLISAN, CSELEKEDJ LOKÁLISAN! (EU) Állami szerepvállalás Stratégiák Fejlesztés - programok
4
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Európai Unió és az oktatáspolitika Európai Tanács (közös célok, célkitűzések: 2010): versenyképes dinamikus tudás alapú gazdaság 1) oktatási és képzési rendszerek minősége, 2) elérhetősége, 3) Nyitottsága Horizontális célok Esélyegyenlőség Integráció
5
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Együttnevelés Integráció Inklúzió szereplők érintettek célok feladatok EgyénSzervezetTársadalom
6
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Eredményesség, hatékonyság legfontosabb eszközei Inkluzív nevelés Dinamikus intézmény- fejlesztés Többirányú együttműködés, tudáscsere Adaptivitás (alkalmazás, alkalmazkodás)
7
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Az inkluzív oktatás: szemléletmód, az oktatási rendszerek, a tanulási környezet átalakítása alkalmazkodás a tanulói sokféleséghez (Guidelines for Inclusion: Ensuring Access to Education for All UNESCO, 2005). A minőségi oktatás olyan oktatás, amely inkluzív, mivel célja minden tanuló teljes részvétele.
8
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt TÁMOP 3: Minőségi oktatás és hozzáférés mindenkinek TÁMOP 3.1.1. Pedagógiai, hálózati sztenderdek kidolgozása, átadása Hálózati koordináció –Inklúziós Hálózat – működési feltételeinek támogatása; Korai intervenciós fejlesztések Tesztek standardizálása TÁMOP 3.2.2. Inklúziós Hálózat regionális képviselete TÁMOP 3.1.4. Innovatív fejlesztés – inkluzív nevelés
9
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt TÁMOP 3: Minőségi oktatás és hozzáférés mindenkinek TÁMOP 3.4.2. Sajátos nevelési igényű gyerekek együttnevelése TÁMOP 3.1.6. Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények az együttnevelés támogatásában
10
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt
11
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Köszönöm a figyelmet! julia.nemeti@educatio.hu
12
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Projekt megnevezése: 21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció (TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg. „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.