Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSarolta Vargané Megváltozta több, mint 10 éve
1
1 Rádiós közönségmérés
2
2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással töltött idő (óra)
3
3 35 74 77 72 73 84 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, TNS Hoffmann …továbbra is szól a rádió… heti Reach%
4
4 Top 5 rádió számított átlagos napi hallgatottság alapján Forrás: Mediameter Lakossági Médiafogyasztás Kutatás, 2000 fő 18+ személyes megkérdezés 2012. február Hibahatár +/- 2% 24% 15% 9% 8% 5%
5
5 Hogyan mérünk most?
6
6 Az új közönségmérés legfontosabb pillérei Módszertan egyforrású adatgyűjtés reprezentativitás nemzetközi know-how hazai adaptációja
7
7 Az egységes mérés Az új közönségmérés az összes piaci szegmenst felöleli: országos budapesti és lokális rádiók Az egységesség fogalma azonos módszertan mindhárom szegmens esetében (telefonos mérés, Day-After-Recall) azonos célcsoport ahol lehetséges a minta is azonos (országos és budapesti mérés)
8
8 Országos budapesti és lokális mérés negyedéves aggregált adatbázis havi frissítéssel országos 15-59 éves alapminta (N=4200) Budapest 15-59 éves alapminta (N=1200) országos, 60 évnél idősebbek (N=900) Feloldja a városi vs. megyei mérés polémiáját megyeszékhelyek (évente kétszer) N=500 / város / hullám megyék (évente) N=500 /megye
9
9 Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.