Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9.
2
Tartalom A leghatékonyabb médium Változó helyzet, változó igények
Újgenerációs megoldások
3
A leghatékonyabb médium
4
TV: a legtöbbet fogyasztott médium
5
Fogyasztás vs költés részesedés
6
TV: erősebb kötődés Életünk része Közösségi élmény Beszédtémát ad
Az érzelmekre hat
7
Magasabb és hosszabb megtérülés
Forrás: PricewaterhouseCoopers LLP / időszak: október
8
Változó helyzet, változó igények
9
Mindenki mást akar HIRDETŐ NÉZŐ Hatékony elérés
Egyedi megjelenés vs reklámzaj Márkaérték építés / értékesítés támogatás Magasabb megtérülés Szórakozás Információ Szórakoztató reklám TELEVÍZIÓ Verseny a hirdetőkért Verseny a nézőkért
10
Újgenerációs megoldások
11
Új csomagolás Újracsomagolás könnyebb fogyaszthatóságért
Single szpot ID szpot Osztott képernyő Cut in Áttűnés 107 89 115 98
12
Content is king Tartalom a közös élményért egypercesek pokerstars.hu
13
A képernyőn túl is Integrált értékesítés kötődés kialakításáért
T-Home – Megasztár4
14
Összefoglalás A TV a leghatékonyabb médium
A hirdető a nézőt, a néző a tartalmat, a TV mindkettőjüket akarja A TV újracsomagol, tartalmat generál és integrál
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.