Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYEI SZAKKÉPZÉS-SZERVEZÉSI TÁRSULÁS 2800 TATABÁNYA, FŐ TÉR 4.
2
A TISZK munkaszervezete
A Társulás elnöke: Simon Géza A Társulás elnökhelyettese: Nagy Sándor TISZK igazgató: Hendrik Krisztina TISZK szakmai főtanácsadó: Berczellyné Nagy Marianna
3
A január 1-én alakult Komárom-Esztergom Megyei Önkormányzat Esztergom Város Önkormányzata Kisbér Város Önkormányzata 15 szakképző iskola Az intézményeiben mintegy 5000 diák tanul, amely így a régióban az egyik legnagyobb, új típusú térségi integrált szakképzési központját alkotja.
4
TÁMOP-2.2.3/07/2-2F Ft összegű egyszeri, vissza nem térítendő támogatás A megvalósítás időszaka: 24 hónap február január 31.
5
digitális iskola támogató képzések E-lelkisegélyszolgálat kialakítása
TÁMOP projekt szervezetfejlesztés pedagógusképzések (26) digitális iskola támogató képzések E-lelkisegélyszolgálat kialakítása E-learning keretrendszer vásárlása eszközbeszerzés
6
TIOP / „Új távlatok” TISZK rendszerhez kapcsolódó infrastrukturális fejlesztések A projekt időtartama február 01. – január 31. A projekt időtartama 24 hónap Elnyert támogatás összege: Ft Önrész: Ft
7
Vezető projektmenedzser: Kovácsné Fekete Zsuzsa
A projekt menedzsment Projekt menedzserek: Vezető projektmenedzser: Kovácsné Fekete Zsuzsa ERFA projektmenedzser:Herdy Péter Pénzügyi projektmenedzser:Korcsmárosné Sziráki Bernadett Projekt munkatársai: ERFA asszisztens : dr. Tóth Csaba projektasszisztens: Plangár Edina
8
A projekt rövid távú céljai
A KEM-TISZK szakképző intézményeinek infrastrukturális fejlesztése A gyakorlati képzés korszerű technikai feltételeinek megteremtése épületbővítés és eszközbeszerzés formájában.
9
A projekt kiemelt céljai
A munkaerő-piaci kereslet és kínálat összhangjának javítása A munkaerő-piaci keresletre rugalmasan reagálni képes szakképző intézményrendszer kialakítása Az aktivitás területi különbségeinek csökkentése A változásokhoz való alkalmazkodás segítése Az egész életen át tartó tanulás elősegítése (Közösségi funkciók működtetése)
10
A szakképzés és felnőttképzés infrastruktúrájának fejlesztése,
A férfiak és nők, a fogyatékossággal élők és a roma emberek esélyegyenlőségének javítása, a fenntarthatóság biztosítása, illetve a területi kohézió elősegítése.
11
A projekt közvetlen célcsoportja
A program megvalósításában részt vevő, a fejlesztés eredményeként évente magasabb szintű nappali rendszerű oktatásban érintettek A felnőttképzésben évente résztvevő hallgatók, akik számára piacképes, használható, minőségi szakképzés jelenik meg.
12
A projekt közvetlen célcsoportja
A TISZK és az intézmények vezetői, tanárai, oktatói, akik felkészültté válnak maguk is az élethosszig tartó tanulásra, a változás menedzselésére. A hátrányos helyzetű, a lemorzsolódással fenyegetett tanulók
13
A projekt közvetett célcsoportja
A fejlesztés eredményeképpen évente a TISZK magasabb szintű szolgáltatásait (tanácsadási tevékenység) igénybe vevő tanulók családja. A TISZK-ből profitáló intézmények (vállalkozások), melyek magasabb szintű és gyakorlatiasabb képzésben végzett hallgatókat foglalkoztathatnak. A felnőttképzés pedig lehetőséget ad számukra azonnali munkaerő-igényeik kielégítésére.
14
A projekt közvetett célcsoportja
A fejlesztéssel érintett környezettel kapcsolatban álló fő lakos, akik jelenleg is érintettek a munkaerőpiac valamelyik szegmensében, illetve önmaguk, vagy gyermekeik által részesülnek képzésben.
15
Megvalósult tevékenységek
Bútorbeszerzés Ft értékben
16
Megvalósult tevékenységek
Bútorbeszerzés Ft értékben
17
Megvalósult tevékenységek
Bútorbeszerzés Ft értékben
18
Megvalósult tevékenységek
Informatikai eszközbeszerzés ~ Ft értékben Számítógép Hordozható számítógép Multifunkcionális nyomtató Projektor Szerver stb.
19
Megvalósult tevékenységek
Informatikai eszközbeszerzés
20
Megvalósult tevékenységek
Informatikai eszközbeszerzés
21
Megvalósult tevékenységek
Informatikai eszközbeszerzés
22
Megvalósult tevékenységek
Informatikai eszközbeszerzés
23
Folyamatban lévő tevékenységek
Bővítés, felújítás, épületkorszerűsítés Helyszín: Komárom-Esztergom Megyei Önkormányzat Alapy Gáspár Szakiskolája, Szakközépiskolája és Kollégiuma Komárom, Hága László út 1/A (MOL tanműhely) Munkaterület átadása: május 27.
24
Megvalósuló beruházás:
emeletráépítés A meglévő épületrészben kisebb átalakítások, ill. funkcióváltozások, Fizikai akadálymentesítés (pl.lift) Info-kommunikációs akadálymentesítés (pl. indukciós hurok) utólagos hőszigetelés (épületkorszerűsítés) is készül.
25
A tanműhely most
27
Folyamatban lévő tevékenységek A gyakorlati képzéshez szükséges új eszközök, a szakképzés tartalmi fejlesztéséhez szükséges eszközök, berendezések beszerzése K-EMÖ Jávorka Sándor Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskolája és Szakiskolája és Kollégiuma
28
A tervezett tevékenységek regionális és kistérségi hatása
A tervezett tevékenységek regionális és kistérségi hatása A programon keresztül javulhatnak a megyei, illetve a régió foglalkoztatottsági mutatói csökkenhet a munkanélküliség magasan kvalifikált munkaerő rendelkezésre állása új vállalkozások alapítását vagy már működő (magyar és külföldi) vállalkozások régióba települését hozhatja.
29
A tervezett tevékenységek regionális és kistérségi hatása
A tervezett tevékenységek regionális és kistérségi hatása gyakorlatias képzési modulok oktatásával a végzettek azonnal bekapcsolódhatnak a gazdasági életbe, piacképesebb szakmai tudás a felnőttképzési programjainkban részt vevők a már megszerezett ismereteiket gyakorlatias szemléletű szakmai képzéseken bővíthetik, távoktatási környezet (e-learning)
30
A tervezett tevékenységek regionális és kistérségi hatása
A tervezett tevékenységek regionális és kistérségi hatása hátránykompenzációs tevékenység hatására javul a személyre szabott oktatás, SNI, HHH-s tanulók számukra is elérhető szakmák, részképesítések.
31
Köszönöm a figyelmet! Elérhetőségek: Tatabánya, Fő tér 4.
Telefon, fax:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.