Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsenge Fazekasné Megváltozta több, mint 10 éve
2
A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját 2006
A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját augusztus 16-án avatták, tulajdonosa az A.P. Moller-Maesk Csoport
4
Maximum 15.200 TEU, azaz 11.000 db 14 tonnás konténert szállíthat.
5
Hossza 397 méter, szélessége 56 méter, merülése 15,5 méter, emiatt a Panama csatornán nem tud áthajózni.
7
Az Emma Maersk behajózik Göteborg kikötőjébe.
8
Öt korábbi konténerhajót váltott ki.
9
található az irányító szint
A 10 emeletes központi kabintorony tetején található az irányító szint
12
Kalifornia - Kína közötti menetideje 4 nap,
Max sebessége: 25.5 csomó (47.2 km/h, 29.3 mph)
15
Egyszerre 11 daru végzi a rakodást
17
13 fős legénység kezeli a BRT hajót, melynek meghajtásáról egy 82 MW ( LE) 14 hengeres dizel- és 30 MW ( LE) öt Caterpilar 8M32 gondoskodik.
18
…a motor
19
A motor 108.920cv 26.7m magas és 13.2m széles Súlya: 2300 tonna 14 henger, 96 szelep
20
Főtengely
21
Az 1 méteres dugattyúk
22
Motorkarbantartás
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.