Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját 2006

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját 2006"— Előadás másolata:

1

2 A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját 2006
A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját augusztus 16-án avatták, tulajdonosa az A.P. Moller-Maesk Csoport

3

4 Maximum 15.200 TEU, azaz 11.000 db 14 tonnás konténert szállíthat.

5 Hossza 397 méter, szélessége 56 méter, merülése 15,5 méter, emiatt a Panama csatornán nem tud áthajózni.

6

7 Az Emma Maersk behajózik Göteborg kikötőjébe.

8 Öt korábbi konténerhajót váltott ki.

9 található az irányító szint
A 10 emeletes központi kabintorony tetején található az irányító szint

10

11

12 Kalifornia - Kína közötti menetideje 4 nap,
Max sebessége: 25.5 csomó (47.2 km/h, 29.3 mph)

13

14

15 Egyszerre 11 daru végzi a rakodást

16

17 13 fős legénység kezeli a BRT hajót, melynek meghajtásáról egy 82 MW ( LE) 14 hengeres dizel- és 30 MW ( LE) öt Caterpilar 8M32 gondoskodik.

18 …a motor

19 A motor 108.920cv 26.7m magas és 13.2m széles Súlya: 2300 tonna 14 henger, 96 szelep

20 Főtengely

21 Az 1 méteres dugattyúk

22 Motorkarbantartás

23


Letölteni ppt "A dán Odense Steel hajógyár konstrukcióját 2006"

Hasonló előadás


Google Hirdetések