Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Microsoft Access Jelentések.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Microsoft Access Jelentések."— Előadás másolata:

1 Microsoft Access Jelentések

2 Jelentések A jelentés az adatok nyomtatott formában történő megjelenítésének hatékony módja. Nagyon sok tekintetben a „csak olvasható” űrlapokra hasonlítanak

3 Fontos Az Accessben csak akkor készíthetünk és jeleníthetünk meg jelentést ha van telepített nyomtató

4 Jelentés adatforrása Hasonlóan az űrlapokhoz lehet: Kötött Kötetlen
Egy rekordforrásként használható tábla, vagy lekérdezés adatait jeleníti meg Kötetlen Statikus állandó, vagy programozott tartalmat jelenít meg

5 Jelentés készítése Autojelentés Jelentés varázsló Tervező nézet

6 Csoportszintek és rendezés
Nézet/Rendezés és csoportosítás A jelentéseken a rekordok egyszerre több mező értékei alapján is csoportosíthatók vagy rendezhetők

7 Fontosabb tulajdonságok
Beviteli mezők mérete: Növelhető, összenyomható Szakaszok: Új oldal

8 Jelentés fej és láb Beszúrás/Oldalszámok Beszúrás/Dátum és idő

9 Rekord számláló létrehozása
Beviteli mező elhelyezésével:

10 Egyéb lehetőségek Exportálás más programokba: Microsoft Word
Microsoft Excel


Letölteni ppt "Microsoft Access Jelentések."

Hasonló előadás


Google Hirdetések