Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Minta a beadandó feladathoz

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Minta a beadandó feladathoz"— Előadás másolata:

1 Minta a beadandó feladathoz
OKTATÁSTECHNOLÓGIA Minta a beadandó feladathoz Minta

2 A nyomtatás feltalálása (1450 táján)
a mai vetítőgépek őse, a „laterna magica” (1600 körüli) XIX. század végén: fényképezőgép az iskolákban villanyvilágítás bevezetése (kb. az 1910-es évektől) - diapozitívok episzkóp kb as évek óta írásvetítő – elterjed kb körül Oktatófilmek: Budapesten Pedagógiai Filmgyár 1913. fonográf viaszhengerrel: XX. sz. elejétől oktatógép-szerkezetek: Pressey 1920-as évek Minta

3 „Az oktatástechnológia nem más, mint az oktatástechnikai eszközök – vagy tágabban a taneszközök és taneszköz-rendszerek – elvszerű alkalmazásának elmélete, amikor is az alkalmazás a tanítási tanulási folyamatban megvalósítandó konkrét célok optimális megoldására irányul.” Minta

4 Eszközök nemzedékei Az első nemzedék A második nemzedék
A harmadik nemzedék A negyedik nemzedék Minta

5 Az első nemzedék sem az elkészítéséhez, sem a bemutatásához nem kell gépi eszköz demonstrációra szánt, valódi tárgyak, képek, grafikus ábrázolások, térképek Minta

6 A második nemzedék előállításra már gépeket használnak, de a rajtuk tárolt információ hozzáféréséhez nincs szükség közvetítő technikai eszközre tankönyvek és faliképek Minta

7 A harmadik nemzedék vetítés-, a hang- és a híradástechnika fejlődése következtében alakult ki Minta

8 A negyedik nemzedék tanulásirányító információt is közölnek
oktatógépek, programozott tankönyvek, oktatóprogrammal ellátott számítógépek Minta

9 Köszönöm a figyelmet! Minta


Letölteni ppt "Minta a beadandó feladathoz"

Hasonló előadás


Google Hirdetések