Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEszter Gálné Megváltozta több, mint 10 éve
1
TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 A kétszintű érettségi vizsgarendszer követelményeivel kapcsolatos tanári tapasztalatok felmérése 2014. április 9-10. Pongrácz László mb. köznevelési elnökhelyettes Oktatási Hivatal
2
Metodikai vizsgálatok A érettségi vizsgarendszer vizsgálata Komplex áttekintés Az írásbeli feladatsorok mérésmetodikai vizsgálata Az értékelési skálák összehasonlítása Az elmúlt vizsgaidőszakok eredményeinek elemzése A pedagógusok tapasztalatainak összegzése (követelményrendszer és vizsgamodellek) Kérdőíves felmérések Képzések Vizsgáztatói képzések Jegyzők képzése Konferenciák
3
Az írásbeli feladatsorok mérésmetodikai vizsgálata Reliabilitásokemelt szintközépszint magyar nyelv és irodalom 1.rész0,8730,846 2. rész0,7220,94* matematika 1. rész 0,862 matematika teljes feladatsor0,7260,87 történelem0,9240,859 angol olvasott szöveg értése0,8910,93 nyelvhelyesség0,8270,895 hallott szöveg értése0,8940,824 teljes feladatsor 0,958* német olvasott szöveg értése0,860,82 nyelvhelyesség0,880,77 hallott szöveg értése0,80,68
4
Az értékelési skálák összehasonlítása Vizsgatárgy Jelentkezők száma országosan (fő) angol nyelv277 magyar nyelv és irodalom107 matematika199 német nyelv82 történelem482 Összes jelentkező1147
5
Kérdőíves felmérések Vizsgatárgy független kérdések a vizsgarendszerről Magyar nyelv és irodalom Matematika Történelem Angol Német Biológia Fizika Földrajz Informatika Kémia Testnevelés
6
A válaszok száma 20 %-os válaszadási arány
7
Vizsgatárgy független kérdések a vizsgarendszerről
13
Sikeres tanácskozásokat kívánok!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.