Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél."— Előadás másolata:

1 DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél

2 DIRECT MAIL Jellemzői: Közepes presztizs Jól irányítható, s időzíthető
címlista adatbázis saját vásárolt bérelt Részletes információk Magas költség személyre szóló reklámlevél Közepes presztizs

3 DIRECT MAIL Jellemzői: szelektivitás személyesség rugalmasság
individualitás eredmények gyors mérhetősége csomagból áll (boríték, levél, prospektus, megrendelőlap) drága címlisták gyorsan elavulnak konfliktus lehet a címzettekkel a levél elkészítése kreativitást kíván személyre szóló reklámlevél

4

5 DM felépítése Boríték Levél Melléklet Megrendelőkártya

6

7

8

9

10


Letölteni ppt "DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél."

Hasonló előadás


Google Hirdetések