Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLili Gáspárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Von Bartheldné Ábri Judit ACC abri.judit@executivecoach.co.huwww.coachinghataroknelkul.hu Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal 2013. január 30.
2
www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
3
Önök miért vannak itt? Mi a céljuk? www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
4
Tudatosság Önfejlesztés www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
5
Minden megszólalás egy értékesítési lehetőség www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
6
Három énünk van: - amilyennek én látom magam - amilyennek mások látnak – visszajelzés - amilyen valójában vagyok www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
7
Az énmárka építés - tudatosság Mi az énmárka? - amit a hátam mögött mondanak - egy betartott ígéret, hogy mit kap az ügyfél www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
8
A márka előnyei: -Láthatóság -Cégérték növekedés -Kék Óceánt teremtünk magunknak -Értékesebb megbízások, több nyereség -Stabilitás, fókusz A márka hátrányai: -Dobozba zár -Fenn kell tartani abri.judit@executivecoach.co.huwww.coachinghataroknelkul.hu
9
© 02 6 10 11 99 / EN HATÁSHATÁS Üres PR Erős énmárka Gyenge énmárka Lángelme az elefántcsont toronyban www.coachinghataroknelkul.hu É R T É K T E R E M T É S +_+_ + _ abri.judit@executivecoach.co.hu
10
Az énmárka építés: differentiation - megkülönböztetés dramatization - előadás - kreativitás www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
11
A márka építéshez kell a Social Intelligence (Társadalmi (társasági) Intelligencia) - nemcsak azt, hogy milyennek látszol, hanem, hogy hogyan menedzseled azt - 5 jellemzője: abri.judit@executivecoach.co.huwww.coachinghataroknelkul.hu
12
1./ Jelenlét - megjelenés Stílus, öltözködés, egy mosoly…. Mit szeretnek az emberek leginkább hallani? Magabiztosság, önbizalom, tisztelet a másik iránt -Az első benyomás számít -Légy emlékezetes és érdekes, azáltal, hogy érdeklődsz -A cél, hogy kedvező benyomást hagyj magad után -Networking – úgy készülj rá, mint az első randira www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
13
2./ Világos, érthető kommunikáció Mit akarunk elérni, megértetni, Készüljünk a networking rendezvényekre – elevator speech Kerüljük a direkt értékesítést a networking rendezvényeken www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
14
3./ Empátia - Odafigyelni, meghallgatni és megérteni másokat „külső zaj” - Visszajelzést fogadni - Ha kapni akarsz, előbb adnod kell - Energia szint, rezonancia www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
15
4./ Felmérni erősségeinket - énmárka építés Kérdések: -Mit szeret a legjobban csinálni? (Passion) szenvedély - tudás - érték - kiválóság -A vállalkozásának mely része a kedvence? -Hogyan lehet azt felnagyítani, felerősíteni? www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
16
5./ Hitelesség - Nem elég igaznak látszani, igazat is kell mondani! - Harmadik fél ajánlása www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
17
Fogalmazzuk meg cég filozófiánkat (Mission ) Mit? - Mi a termékünk, tevékenységünk Hogyan? - Mi az, amiben kiemelkedünk Miért? - Cégünk küldetése www.coachinghataroknelkul.huabri.judit@executivecoach.co.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.