Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni"— Előadás másolata:

1 6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni! Mondja el, hogy milyen módon és eszközökkel tenné! Mire figyelne oda a reklámüzenet megfogalmazásakor! Reklámcélok,A reklámterv alapelvei (5M) Reklámüzenet,Reklámeszközök,Az eredmények mérése

2 A reklámterv alapelvei (5M)
Reklámcélok- MISSION Költségvetés -MONEY Reklámüzenet -MESSAGE Reklámeszközök -MEDIA Az eredmények mérése - MEASUREMENTS

3 Reklámcélok- mission Tájékoztató reklám: általában új termék bevezetésénél, amikor a keresletet akarjuk megteremteni Meggyőző reklám: márkapreferencia kialakítása a cél, bátorítás a vállalat márkájára való áttérésre Emlékeztető reklám: a már jól bevezetett termékeknél, hogy emlékeztesse a fogyasztókat a termék megvásárlására

4 Ktsg (money): Mennyibe kerülhet?
A vállalatnak az a célja, hogy csak annyit fordítson reklámra,amennyivel a célforgalmat el tudja érni. Túl kevés pénz nincs hatás Túl sok pénz felesleges pazarlás, nem érte meg Amikor a vállalat megtervezi a reklámköltségvetését figyelembe kell vennie: a termék életciklusát a piacrészesedést és elemezni kell a fogyasztói bázist, a versenyt a piacon. milyen legyen a reklám gyakorisága, hogy a piacon lévő zűrzavarból kitűnjék.

5 Üzenet - message: Mi legyen a továbbítandó üzenet?
1-2 Üzenetek megalkotása Értékelés, kiválasztás, 3 Kivitelezés 4 az üzenet felülvizsgálata a társadalmi felelősség szempontjából.

6 A jó reklámüzenet tartalmi elemei:
Egyéni stílus Humoros Rímes szavak Grafikailag kidolgozott Közvetlen hangvételű

7 Reklámeszközök- -média
A legfontosabb médiumok a következők: napilapok, televízió, direct mail, Rádió, képeslapok, közterületi reklám (óriásplakát, city light stb.) internet (ezen belül is, hírlevelek, bannerek stb.)

8 A reklámeszközök kiválasztásának szempontjai:
A területi lefedettség Ráfordítható tőke Mennyi médiumot szeretnénk bevetni Az egyes médiumok bevethetősége A célcsoport médiafogyasztása

9 Mérés – measurement Milyen módon értékeljük az eredményeket?
Cél: felmérni mennyire volt hatékony a reklám, és esetleg mit lehetne változtatni a még nagyobb hatás elérése érdekében. Eszközei: forgalomszámlálás Statisztikai módszerek Márkaismertség kutatás

10 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!!


Letölteni ppt "6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni"

Hasonló előadás


Google Hirdetések