Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAmanda Bakosné Megváltozta több, mint 10 éve
1
2011-11-24 A KÖZPONT MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA
2
Szabvány Ismétlődő műszaki, gazdasági és más feladatok optimális megoldásának MINTÁJA
3
Szabvány a természetben
4
Műszaki szabvány
5
Szabvány a művészetben
6
Minőségirányítási szabványok MSZ EN ISO 9000:2005 MIR Alapok és szótár MSZ EN ISO 9001:2009 MIR Követelmények MSZ EN ISO 9004:2010 MIR A szervezet tartós sikerének irányítása
7
Alapelvek Partnerközpontúság Folyamatközpontúság Vezetés Munkatársak bevonása Rendszerszemlélet Folyamatos fejlesztés Döntés tények alapján Kölcsönös előnyök
8
Rendszer Minőségbiztosítási rendszer A vezetőség felelősségi köre Gazdálkodás az erőforrásokkal Szolgáltatásnyújtás Mérés, elemzés és fejlesztés Minőségpolitika és minőségcélok Minőségirányítási kézikönyv Dokumentált eljárások Szabályzatok Feljegyzések
9
Bevezetés és működés A minőségpolitika áttekintése Minőségcélok kitűzése A munkatársak képzése A folyamatok ellenőrzése A dokumentáció korrekciója Belső audit Vezetőségi átvizsgálás
11
Logo
12
További feladatok A rendszer fenntartása A rendszer fejlesztése Felügyeleti auditok
13
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.