Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJázmin Királyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai 2008. szeptember 22.
2
A minőségügyi folyamatok szervezése Stratégiai és Minőségbiztosítási Bizottság elnöke Tanszéki/intézeti Bizottsági tag Tanszéki/intézeti Bizottsági tag Tanszéki/intézeti Bizottsági tag Tanszéki/intézeti Bizottsági tag HÖK Bizottsági tag Stratégiai és Minőségbiztosítási Bizottság titkára Kari vezetés
3
Főbb minőségügyi feladatok EKF Minőségügyi Tanácsában képviselet, minőségügyi folyamatok segítése, közreműködés minden minőségügyet érintő feladatban, döntésben EKF Minőségügyi Tanácsában képviselet, minőségügyi folyamatok segítése, közreműködés minden minőségügyet érintő feladatban, döntésben Éves Kari Minőségbiztosítási Terv készítése, jóváhagyatása (vezetés, Kari Tanács) Éves Kari Minőségbiztosítási Terv készítése, jóváhagyatása (vezetés, Kari Tanács) Minőségértékeléshez kapcsolódó kérdőívek, adatgyűjtések koordinálása Minőségértékeléshez kapcsolódó kérdőívek, adatgyűjtések koordinálása Szervezeti önértékelés, szöveges értékelés készítése Szervezeti önértékelés, szöveges értékelés készítése Folyamatgazdák tevékenységének módszertani segítése Folyamatgazdák tevékenységének módszertani segítése Minőségügyi továbbképzések keretében részvétel, minőségügyi képzések szervezése Minőségügyi továbbképzések keretében részvétel, minőségügyi képzések szervezése Akkreditációs folyamatok segítése, Kari akkreditációs dokumentumok összeállításának koordinálása Akkreditációs folyamatok segítése, Kari akkreditációs dokumentumok összeállításának koordinálása
4
Szöveges értékelés főbb tapasztalatai a TKTK-n Teljeskörű áttekintést biztosít – precíz adatokkal, objektív információkkal Teljeskörű áttekintést biztosít – precíz adatokkal, objektív információkkal Akkreditációs folyamatot is segíti – alapvetően az akkreditációhoz is szükséges adatokra épít Akkreditációs folyamatot is segíti – alapvetően az akkreditációhoz is szükséges adatokra épít Folyamattervezést tesz lehetővé – minőségbiztosítás, minőségfejlesztés Folyamattervezést tesz lehetővé – minőségbiztosítás, minőségfejlesztés A Kari CSWOT összeállításának előfeltétele A Kari CSWOT összeállításának előfeltétele
5
Az adatok, információk egy helyen elérhetővé válnak benne Az adatok, információk egy helyen elérhetővé válnak benne Nagyfokú együttműködést feltételez – hatékony csapatmunka Nagyfokú együttműködést feltételez – hatékony csapatmunka Az adatok több forrásból gyűjthetők össze, sok utánajárást igényel Az adatok több forrásból gyűjthetők össze, sok utánajárást igényel EKF Minőségügyi Iroda működésével gyorsabbá, pontosabbá válhatna EKF Minőségügyi Iroda működésével gyorsabbá, pontosabbá válhatna
6
Oktatói elégedettségmérés főbb eredményei a TKTK-n 32 fő kitöltő (kb. 75%-os) 32 fő kitöltő (kb. 75%-os) Átlagosnál jobb elégedettségi szint (3,6- 3,8 érték közötti) Átlagosnál jobb elégedettségi szint (3,6- 3,8 érték közötti) A folyamatok szervezettsége a leggyengébb, de az is 3,5 A folyamatok szervezettsége a leggyengébb, de az is 3,5 Munkatársi elégedettség (előlépés, karriertervezés stb.) a legmagasabb pont- számú Munkatársi elégedettség (előlépés, karriertervezés stb.) a legmagasabb pont- számú
7
Akkreditációs folyamat A tanév legfontosabb munkálata A tanév legfontosabb munkálata Kari szintű koordinációs feladatok Kari szintű koordinációs feladatok Kari és egységvezetőkkel egyeztetett formában Kari és egységvezetőkkel egyeztetett formában A minőségügyi anyagokra építeni lehet A minőségügyi anyagokra építeni lehet A minőségügyi anyagokban feltárt hiányosságok menetközben korrigálhatók A minőségügyi anyagokban feltárt hiányosságok menetközben korrigálhatók
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.