Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.4.3 „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.4.3 „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny."— Előadás másolata:

1 TÁMOP 3.4.3 „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny

2 Előzmények: 2001. az 1. iskolai vers- és prózamondó és –író verseny meghirdetése a Tiszapartiban 2001. az 1. iskolai vers- és prózamondó és –író verseny meghirdetése a Tiszapartiban Ezt követően minden évben megrendezésre került a verseny Ezt követően minden évben megrendezésre került a verseny 2011-ben már 10. alkalommal – hagyomány született 2011-ben már 10. alkalommal – hagyomány született

3 A verseny céljai: Célunk a versmondás és –írás iránt érdeklődő tanulók felkutatása, támogatása, más, iskolán kívüli versenyeken indítása, felkészítése. Célunk a versmondás és –írás iránt érdeklődő tanulók felkutatása, támogatása, más, iskolán kívüli versenyeken indítása, felkészítése. Az olvasás, a szépirodalom megkedveltetése, ráhangolás az alkotói folyamatokra Az olvasás, a szépirodalom megkedveltetése, ráhangolás az alkotói folyamatokra A siker „megízleltetése”. A siker „megízleltetése”.

4 A verseny 2010-ben és 2011-ben (a TÁMOP - pályázat ideje alatt) Minden évben tavasszal tartjuk a versenyt. Minden évben tavasszal tartjuk a versenyt. A jelentkezők száma 20-25 fő körüli. A jelentkezők száma 20-25 fő körüli. A zsűri tagjai a magyar munkaközösség tagjai illetve külső tagok (pl. színész, költő). A zsűri tagjai a magyar munkaközösség tagjai illetve külső tagok (pl. színész, költő). Az ünnepélyes eredményhirdetés minden évben iskolai ünnepség keretében történik a Költészet napi műsor részeként. Az ünnepélyes eredményhirdetés minden évben iskolai ünnepség keretében történik a Költészet napi műsor részeként.

5 Vers- és prózamondó verseny 2011

6 Képek a 2011. évi műsorból

7 Eredményeink: Iskolai rendezvényeken szavalatok Iskolai rendezvényeken szavalatok Városi rendezvényeken közreműködés Városi rendezvényeken közreműködés Versenyeken való eredményes részvétel Versenyeken való eredményes részvétel ( MEGAVERS, Forradalmi Szavalóverseny, Sárvári Diákköltők találkozója) ( MEGAVERS, Forradalmi Szavalóverseny, Sárvári Diákköltők találkozója) A versek megjelenése helyi illetve országos lapokban (pl. Új Néplap – Diákvilág oldal). A versek megjelenése helyi illetve országos lapokban (pl. Új Néplap – Diákvilág oldal). Továbbtanulás Bölcsészkaron Továbbtanulás Bölcsészkaron

8 A TÁMOP pályázat lehetőségei: A versenyek szervezésében A versenyek szervezésében Az értékelő munkában Az értékelő munkában A Költészet napi műsor megszervezésében A Költészet napi műsor megszervezésében A jutalmak beszerzésében A jutalmak beszerzésében A szerzett tapasztalatok megosztásában és későbbi alkalmazásában A szerzett tapasztalatok megosztásában és későbbi alkalmazásában

9 Kapcsolat más TÁMOP programokkal 2010. Társadalomtudományi nap – a mi városunk, Szolnok: Jenei Gyula szolnoki költő előadásán részvétel 2010. Társadalomtudományi nap – a mi városunk, Szolnok: Jenei Gyula szolnoki költő előadásán részvétel 2011. Hagyományőrző nap – Kele Fodor Ákos workshopja verskedvelő diákoknak – „Hídrombolás” 2011. Hagyományőrző nap – Kele Fodor Ákos workshopja verskedvelő diákoknak – „Hídrombolás” A Tiszaparti Színkör tagjai lelkes szavalók és versírók is egyben – Kovács Rebeka, Köves Melissa: Jónás -szövegkönyv A Tiszaparti Színkör tagjai lelkes szavalók és versírók is egyben – Kovács Rebeka, Köves Melissa: Jónás -szövegkönyv

10 A program folytonossága, fenntartása Tíz éve hagyományteremtő szándék – a hagyomány azóta megerősödött: folytatás a következő tanévekben is. Tíz éve hagyományteremtő szándék – a hagyomány azóta megerősödött: folytatás a következő tanévekben is. A jövőbeli tehetségek felkarolása és támogatása A jövőbeli tehetségek felkarolása és támogatása Kele Fodor Ákos példája Kele Fodor Ákos példája Hám Réka Ágnes előadja Csabai Nikolett esszéjét a barátságról, Gregor Csilla Hám Réka Ágnes versét szavalja. Hám Réka Ágnes előadja Csabai Nikolett esszéjét a barátságról, Gregor Csilla Hám Réka Ágnes versét szavalja.


Letölteni ppt "TÁMOP 3.4.3 „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny."

Hasonló előadás


Google Hirdetések