Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaNóra Vinczené Megváltozta több, mint 10 éve
1
Értékesítési ajánlat elemei 2009. február
2
A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
3
A megcélzott ügyfél szegmens minél pontosabb leírása Célcsoport
4
Üzleti megfontolások A fogyasztó számára: Hasznosságok, előnyök A cég számára: Előnyök (esetleg problémák)
5
Piaci környezet VersenytársakStratégiaIdőzítés
6
Jogi környezet Ha releváns
7
Bevezetés MódjaMódja IdejeIdeje
8
Műszaki megvalósítás A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető) A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető)
9
Kitekintés Lehetséges továbblépésLehetséges továbblépés
10
Részvételi feltételek Ha releváns Ha releváns
11
Értékesítési terv
12
Árak Árstruktúra ismertetése (az egyes árelemek hogyan járulnak hozzá a tervezett jövedelemhez?)
13
Várható bevételek
14
Költség paraméterek Költség nemek és mértékek Induló költségekInduló költségek Folyamatos költségek (állandó, direkt)Folyamatos költségek (állandó, direkt)
15
Jövedelmezőség Lehetőleg megtérülési adatokkal Lehetőleg megtérülési adatokkal
16
Kockázatok – Mi van akkor, ha...
17
Kommunikáció Üzenetek, médiamix, stb. Üzenetek, médiamix, stb.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.