Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsombor Horváth Megváltozta több, mint 10 éve
1
Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap 2012. február 23.
2
Széchenyi Programirodák Jogszabályi háttér: - Széchenyi Programirodákról szóló 68/2011. (IV.28.) Korm.rendelet; - 48/2011. (IX.19.) NFM rendelet a Széchenyi Programirodák működésének szabályairól. A Széchenyi Programirodák célkitűzése: Az Új Széchenyi Terv stratégiai céljainak megvalósulását előmozdító projektötletek támogatása, a folyamatban lévő projektek szabályos megvalósításának elősegítése. Fő feladatuk a pályázatok gyors és hatékony közvetítése a potenciális pályázók irányába; a megvalósítás támogatása.
3
A működés prioritásai A Széchenyi Programirodák működésük során kiemelten figyelnek a következőkre: Mindenki számára elérhetőek legyünk. Igény szerint helyben tudjunk tanácsot adni, segíteni. Országosan egységes információt juttassunk el mindenhová. Megfelelő szakmai támogatást kapjon minden partner. Valódi segítséget tudjunk nyújtani. Katalizátorként működjünk a folyamatokban.
4
Kapcsolatrendszer Folyamatos munkakapcsolat az NFÜ Hálózati Főosztályával együttműködésben: -az Irányító Hatóságokkal; -a Közreműködő Szervezetekkel; -a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal; -az érintett minisztériumokkal és -a szakmai szervezetekkel Rendszeres szakmai találkozókat szervezünk, folyamatos információ- áramoltatást igyekszünk biztosítani a folyamat résztvevői között.
5
Országos szinten 22 információs irodában 165 fő foglalkozik személyes tanácsadással. Széchenyi Programirodák
6
Fő tevékenységeink 1.Tájékoztatás a potenciális pályázók teljes körű, hiteles és naprakész informálása, pályázatok közvetítése a pályázók számának növelése eredményesség 2.Tanácsadás a projektgazdák támogatása a projektmegvalósítási szakaszban, projektgenerálás, problémakezelés, a pályázók motiválása, visszacsatolás a sikeresen benyújtott, szabályoknak megfelelő pályázatok arányának növelése hatékonyság, szabályosság 3.Irodák rendszerének működtetése kapcsolattartás, együttműködés, tapasztalatcsere egységesség, közös gondolkodás 4.Intézményrendszert támogató feladatok információgyűjtés, javaslatok a Központi Programiroda felé, aktív részvétel a pályázatok társadalmasítási folyamataiban hatékonyság
7
Eredmények 2011 15.600 elért ügyfél, melynek 63%-át kkv ügyfelek adják. Fejlesztési tanácsadóink több mint 31 ezer esetben nyújtottak tájékoztatást, több mint 18 ezer esetben a nyertes projektek gazdái számára konzultációs lehetőséget biztosítottak. A rendszer egyik alapcéljának elérését (személyes tanácsadás, amikor az ügyfélnek házhoz érkezik az információ) biztosítva látjuk azáltal, hogy az ügyféltalálkozók 97,6%-a külső helyszínen valósult meg. A személyes, e-mailes, telefonos megkereséseken túl 265 fórumon közel 5,5 ezer ügyfelet sikerült elérni és számukra naprakész pályázati információt biztosítani az ÚSZT keretein belül megjelent pályázati lehetőségekről.
8
Elérhetőségeink Címünk: Budapest, Szép utca 2. 1. emelet Telefon: (1) 327-0830 Fax: (1) 327-0833 Internet: www.szechenyiprogramiroda.hu www.szpi.hu info@szpi.hu Android/AppStore: SZPI – ingyenesen letölthető alkalmazás
9
Köszönöm a figyelmet! dr. Görözdi-Nagy Eszter gorozdi.nagy.eszter@szpi.hu 0036-20-248-9677
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.