Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi kommunikációban Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 2010. július 29. Eger
2
„A satisfied customer is the best business strategy”
„A legjobb üzleti stratégia az elégedett ügyfél” Michael Leboeuf
4
Minden relatív – mi tisztességtelen? Jogilag Erkölcsileg
Általános fogyasztói felfogásban
7
Kereslet-kínálat Hiszékenység? -Naivitás? Jóhiszeműség
11
Az ördög a részletekben rejlik
-Apróbetűk Szerződési feltételek És a szomorú tapasztalat
18
Árukapcsolás vagy kapcsolt áruk?
Ki van a kép mögött, Mit küld a rendszer és Mi van a teában?
24
Földön, vízen, levegőben
Merre van a bolt? Ha majd felszáll a repülő
27
A Wizz Air azon elkötelezettsége részeként, hogy csökkentse az utazási költségeket, és olcsóbb jegyeket biztosítson utasainak, április 1-től díjat vezet be a repülőtéren végzett utasfelvételre. A foglaláskor megvásárolt repülőtéri utasfelvétel 5 euróba, míg az indulás napján megvásárolt 10 euróba fog kerülni. Az internetes utasfelvétel ingyenes.
28
UCP másként
32
www.fogyvedok.hu, kofe@fogyvedok.hu 1184 Budapest, Benedek Elek u. 22.
Köszönöm a figyelmet! 1184 Budapest, Benedek Elek u. 22.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.