Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület"— Előadás másolata:

1 Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi kommunikációban Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 2010. július 29. Eger

2 „A satisfied customer is the best business strategy”
„A legjobb üzleti stratégia az elégedett ügyfél” Michael Leboeuf

3

4 Minden relatív – mi tisztességtelen? Jogilag Erkölcsileg
Általános fogyasztói felfogásban

5

6

7 Kereslet-kínálat Hiszékenység? -Naivitás? Jóhiszeműség

8

9

10

11 Az ördög a részletekben rejlik
-Apróbetűk Szerződési feltételek És a szomorú tapasztalat

12

13

14

15

16

17

18 Árukapcsolás vagy kapcsolt áruk?
Ki van a kép mögött, Mit küld a rendszer és Mi van a teában?

19

20

21

22

23

24 Földön, vízen, levegőben
Merre van a bolt? Ha majd felszáll a repülő

25

26

27 A Wizz Air azon elkötelezettsége részeként, hogy csökkentse az utazási költségeket, és olcsóbb jegyeket biztosítson utasainak, április 1-től díjat vezet be a repülőtéren végzett utasfelvételre. A foglaláskor megvásárolt repülőtéri utasfelvétel 5 euróba, míg az indulás napján megvásárolt 10 euróba fog kerülni. Az internetes utasfelvétel ingyenes.

28 UCP másként

29

30

31

32 www.fogyvedok.hu, kofe@fogyvedok.hu 1184 Budapest, Benedek Elek u. 22.
Köszönöm a figyelmet! 1184 Budapest, Benedek Elek u. 22.


Letölteni ppt "Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület"

Hasonló előadás


Google Hirdetések