Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPiroska Patakiné Megváltozta több, mint 10 éve
2
FOTÓ március 2010 Wuhan pályaudvar A legmodernebb kínai szupergyors vasút
3
Mi olyan érdekes Wuhan pályaudvaron? 2009 végéig Wuhanban nem volt vasút- állomás. Kínaiból fordította: Jaroslav Lachkovič Magyar szöveg: Varjú András
4
Guang zhou észak - Wuhan alig három óra utazás
5
Távolból a pályaudvar kilenc repülő darumadárra, vagy tengeri hullámokra emlékeztet.
6
Központi épület teteje. 9 eresz jelképezi Wuhan nagyon fontos elhelyezését, kilenc kínai provincia keresztezésén. A tetőt napkolektorokkal burkolták, melyek elegendő energiát biztosítanak az állomás megvilágításához.
7
A pályaudvar építési költsége több mint 14 000 000 000 juan volt (épület, 20 vágány, 11 peron, állomás körüli tér, közlekedési eszközök támogatása, utak, környezetvédelem). 2006. szeptember 29-én kezdték építeni és 2009. december 26-án adták át.
8
Mozgólépcsők visznek a földszintről a harmadik emeleten elhelyezett kényelmes várótermekhez.
9
Az utasok csak érvényes jeggyel használhatják a várótermeket
10
29 nagysebességű és 13 hagyományos vonat érinti az állomást, így kötve össze az ország különböző részeit.
11
Jegyvizsgálat a mozgólépcsők előtt.
12
HS ÚR nevű vonat előkészítése
14
Az egyik végállomás – Guangzhou Északi pályaudvar
15
Peronok és vágányok.
16
Kilátás a váróteremből. Az utasok csak a vonat érkezése után mehetnek a peronokra.
17
Az utasok mozgólépcsőkkel érhetik el a tömegközlekedést, taxi-állomást, illetve autóparkolót.
18
A mozdonyvezető munkahelye
19
UTASKÍSÉRŐKUTASKÍSÉRŐK
20
Turista osztály ülései (természetesen más van a business osztályon)
21
A következő állomás neve, pontos idő, kocsi száma és a pillanatnyi sebesség : 354 km/ó
23
Menetjegy Wuhan – Guangzhou, hossza 1069 km, ára 469 juan
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.