Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Gálné Megváltozta több, mint 10 éve
1
VI.FITBALANCE ARÉNA 2014 05.11. Fitness –Életmód- Expo& Konferencia
Papp László Budapest Sportaréna 7 év, szakmai tapasztalat, 17 rendezvény,(5 Aréna!) Hagyomány és minőség
2
A rendezvény helyszíne: Papp László Budapest Sportaréna 2014. május 11.
Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb multifunkcionális sportcsarnoka. További információ:
3
FitBalance nagyszínpad 2011 - 2013
4
A Fitbalance Aréna rendezvény Arnold Classic győztes
"arca" és háziasszonya: Kiss Virág IFBB Fitness Modell Arnold Classic győztes
5
A rendezvény bemutatkozása
A FitBalance rendezvény Magyarország vezető fitnesz, aerobik, spinning, valamint az egészséges életmód kedvelőinek egynapos mozgásfesztiválja. A mára hagyományosan évente kétszer, tavasszal és ősszel megrendezésre kerülő rendezvény idei, májusi állomása megkapta a Nemzeti Egészség és Fitness Fesztivál elnevezést is. A Fitbalance Aréna rendezvény 2013-ban az egyik legnagyobb egészség, mozgás és életmód expo és rendezvény hazánkban, valamint Közép-Európában! Az eseménynek hatodik éve otthont adó Papp László Budapest Sportarénába 2013-ben látogatót és 140 kiállítót fogadtunk. A 2006 és között megrendezett 17 FitBalance rendezvényen eddig több, mint résztvevőt sikerült megmozgatnunk! További infók, fotók , videók:
6
A rendezvény mondanivalója
Minden FitBalance rendezvényen szeretnénk felhívni a figyelmet a a mozgás valamint az egészséges életmód fontosságára, ezért folytatódik a „Sztárok az egészségért” programunk. A program keretén belül ismert ember vállalják, hogy a helyszínen kipróbálják a különböző mozgástípusokat, és részt vesznek az egészségügyi szűréseken is! Fontos számunkra, hogy támogassuk azokat az iskolákat, ahol nem jut elegendő forrás sporteszközök vásárlására. Ezért a 2014 május 11-ei rendezvény bevételéből egy vidéki általános iskolát támogatjuk, akik a felajánlott összeget természetesen sporteszközök vásárlásra fordítják!
7
FitBalance sztárok az egészségért
8
Fitbalance Aréna - Fitness - Életmód – Expo
A FitBalance rendezvény szerves részét képezik a mozgáshoz, valamint az egészséges életmódhoz kapcsolódó kiállítók megjelenése. Az eseményen hazánkban a legkedvezőbb ár / érték arányban van mód a megjelenésre. A rendezvény helyszíneit a Papp László Budapest Sportaréna adottságaihoz alakítottuk ki. A közel 250 program egyidejűleg 9! színpadon zajlik majd! Részletes órarend és beosztás elérhető, a weboldalon! Az egész napos esemény keretein belül a versenysport is megjelenik a helyszínen IFBB Közép – Európai Fitness és Testépítő Kupa kerül megrendezésre.
9
A FitBalance média/online, offline
A FitBalance az országos médiumokon kívül saját médiumokkal éri el a sportolni vágyókat, az egészséges életmód iránt fogékony érdeklődőket, és mindenkit aki csak kicsit is szeretné magát jobban érezni a bőrében, és aki a rendezvényről érdeklődik. A a és a internetes portálok, folyamatosan frissülő hírekkel, mozgási és étkezési tanácsokkal, receptekkel várják a látogatókat. A FitBalance, hivatalos facebook profiljai: Fitbalance, folyamatosan bővülő rajongótábora a legrövidebb úton értesülhet a FitBalance program aktualitásaival. Saját, több mint főt tartalmazó DM adatbázisunk, amely folyamatosan frissül, hírlevél formájában kap tájékoztatást az aktuális FitBalance hírekről, eseményekről. A FitBalance magazin, egy az események alkalmából megjelenő A/5 méretű programfüzet, amelyek a rendezvényeinket megelőzően példányban, ingyenesen jelennek meg. A oldalas újság a rendezvény programján kívül, számos érdekes cikket tartalmaz a mozgás és egészség témákban. A magazin terjesztése az alábbi helyeken történik: fitness-wellness - termek, irodaházak, a rendezvény helyszíne.
10
A FitBalance - média A FitBalance a rendezvényt megelőzően és utána is aktívan jelen van az országos médiumokban, és a szaklapokban. Az eseményről eddig összesen 1200 percnyi televíziós bejátszás, 800 percnyi rádiós szpot, és 620 oldalnyi újságcikk készült. Sajtótájékoztató A rendezvényt megelőzően, állófogadással és fitness bemutatóval egybekötött interaktív sajtótájékoztatót tartunk, amely nagy népszerűségnek örvend, és egyedülállóan, a meghívott sajtóképviselők 95 százaléka részt is vesz! A sajtótájékoztató helyszíne: HOTEL ARÉNA STADION, Budapest A sajtótájékoztató időpontja: 2014 április óra
11
Belépőjegy információk
A belépőjegy ára elővételben : Ft, a helyszínen, Ft. A belépőjegyek kaphatóak a Ticket Express és az Eventim hálózatában, a legnagyobb hazai fitness termekben, a, valamint a BioTech Usa shopokban. Megrendelhető -en, valamint megvásárolható a helyszínen! A belépő ára tartalmazza: támogatói ajándékcsomag ingyenes egészségügyi mérések ingyenes ásványvíz fogyasztás ingyenes ebéd ( 3000 fő ) A rendezvényen ingyenes gyerekmegőrző működik! 14 éves kor alatt a belépés ingyenes!
12
Program információk A FitBalance Aréna rendezvényen több mint 200 fő oktató tart órákat. Magyarország legnépszerűbb és legfelkészültebb prezenterei összesen 9 színpadon várják a sportolni vágyókat. rendezvényen az alábbi programok kerülnek lebonyolításra: Nagyszínpad FT Corner, F.I.T Point Jóga – Pilates Spinning színpad (150 spinning kerékpár kerül elhelyezésre) Dance színpad Body Art színpad IFBB Nemzetközi Testépítő és Fitness Kupa színpad. IWI Konnferencia (Hotel Aréna) Expo 5000 nm-en! A Magyar Testépítő és Fitness Szövetség a Fitbalance Aréna esemény keretein belül az Expo részen felállított színpadon rendezi meg IFBB Közép - Európai Testépítő és Fitness Kupa versenyét.
13
Együttműködési ajánlat
A Támogató számára az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani a FitBalance Aréna ( )rendezvényhez kapcsolódóan. Az eseményre a támogatási összeg mértéke: Kérésre! A fentiekben leírt támogatási összegért, a következő oldalakon olvasható megjelenéseket tudjuk biztosítani a Támogató számára. Továbbiakban: Támogató
14
Kültéri plakát megjelenések:
A rendezvény plakátja megjelenik a (minimum) 150 db óriásplakát felületen országosan (Pont Reklám) az esemény előtt 1 hónappal, itt a Támogató neve és logója kiemelten megjelenik az esemény megnevezésében!
15
Indoor megjelenések: A rendezvényhez kapcsolódó szóróanyagon a Támogató neve és logója kiemelten megjelenik az esemény megnevezésében alábbiak szerint: A/1-es plakátok (400 db) B/1-es plakátokon (400 db) A/2-as plakátok (2000 db) A/5-os szórólapok( db) FitBalance magaziban 1 db 1/1 oldal méretű direkt hirdetési felületet biztosítunk, valamint névvel és logóval további 1 felületet biztosítunk! db A fent említett plakátok, szórólapok, valamint a FitBalance magazin Magyarországon (wellness szállodák, fitnesz termek, irodaházak stb.) valamint a helyszínen elérhetők. A plakátok és a programfüzet terjesztését a POS Média (Célcsoport Média) valamint azt Est Média végzi.
16
Nyomtatott sajtó megjelenések:
Az eseményt beharangozó direkt reklám felületeken a Támogató neve és logója megjelenik az esemény megnevezésében alábbiak szerint: Maxima: a rendezvényt megelőző hónapba 1 X 1/2 oldal Joy magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Éva magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Mens Health’s magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Blikk : a rendezvényt megelőző héten 3 X 1/4 oldal Funzine magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Shape magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Diéta és Fitness magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal a Cosmopolitan, Marie Claire , wellness , magazinban 1/4 hirdetés, a Nők Lapja egészség magazinban Pr a rendezvényt megelőző hónapban 1X1/1 2C méretben
17
Helyszíni, színpadi megjelenések:
- A rendezvény helyszínén felállításra kerülő 5 (épített)színpadon, a Támogató neve és logója kiemelten jelenik meg az alábbiak szerint: színpadonként 2 felületen kiemelten. A színpadokon egységesen elkészített molinók, és színpadi elemek jelennek meg. Molinói A színpadok hátsó falán elhelyezett, színpadonként 2darab, 112 cm-es plazma tv-ken valamint a 1 db 20nm-es led falon(nagyszínpad) a Támogató neve és logója, valamint reklámfilmjei a rendezvény ideje alatt folyamatosan megjelennek.
18
Helyszíni, kiállítói megjelenések:
A rendezvény helyszínén a kiállítói területen Támogató számára a kért.. nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal , székkel, elektromos árammal.( max 20 nm) Továbbá elhelyezheti megállító tábláit,(rollupjait) termékeit a rendezvény több pontján promótálhatja. Az esemény szünetében nyereményjátékot biztosítunk a nagyszínpadon! Béres Alexandra órája alatt, rollupjai (max 10 db.) a színpadon megjelennek! Molinói megjelennek az esemény helyszínein, több ponton kihelyezve!
19
Online , DM megjelenések:
Az alábbi weboldalakon, beharangozók, riportok, játék valamint bannerek jelennek meg a rendezvényről az azt megelőző egy hónapban. Ezeken a felületeken a Támogató logója kiemelten megjelenik a partnerek között, valamint bannere (120x240) elhelyezésre kerül a főoldalon. De lehetőség van, nyereményjáték és pr anyag elhelyezésére is. És további online felületeken: origo.hu, life.hu, fitbalance.lap.hu, shape,hu, joy.hu, blikk.hu, nso.hu, menshealths.hu , sportolnek.hu, (itt bannerek és pr anyagok is megjelennek) A rendezvényt megelőzően, a folyamatosan bővülő, jelenleg fős adatbázisunk részére hírlevél kerül kiküldésre, amelyben a támogató tetszőleges tartalmú hírlevele jelenik meg.
20
Televíziós megjelenések:
A Sport 1 televízió 24 perces összefoglalót készít a rendezvényről, és minimum 4 alkalommal adásba is adja azt. Az összefoglalóban a Támogató neve és logója kiemelten megjelenik a helyszínről készített riportban, a színpadi díszleteken keresztül, jól láthatóan. Valamint a műsorban a sztárok az egészségért program résztvevői közül, (pl.Béres Alexandra) megjelennek amihez 2 perces pr interjú is kapcsolódik a standon ahol a Támogató képviselője nyilatkozik. A Life Network 24 perces összefoglalót készít a rendezvényről, és minimum 4 alkalommal adásba is adja azt. Az összefoglalóban a Támogató neve és logója kiemelten megjelenik a helyszínről készített riportban, a színpadi díszleteken keresztül, jól láthatóan. Valamint a műsorban a sztárok az egészségért program résztvevői közül, (pl. Debreczeni Zita, Szabó Zsófi, ) megjelennek amihez 2 perces pr interjú is kapcsolódik a standon ahol a Támogató képviselője nyilatkozik.
21
Az eseményhez kapcsolódó ,egyéb megjelenések:
A fellépők, kiállítók, versenyzők, sajtómunkatársak, stb. Stage pass-ain a Támogató neve és logója kiemelten megjelenik.(kb 1000 db) - A rendezvényen résztvevők számára kiosztott kb ajándékcsomagban a Támogató ajándékai, promóciós anyagai kerülnek elhelyezésre. A Támogató számára … darab ingyenes belépőt biztosítunk!
22
Sajtótájékoztató: A rendezvényt megelőzően, állófogadással és fitness bemutatóval egybekötött interaktív sajtótájékoztatót tartunk. A sajtótájékoztatón a Támogató neve és logója az alábbiak alapján jelenik meg: (1 db roll up), a helyszíni kivetítőn ( 2 X 2m ) a támogató neve és logója, termékének fotói, hirdetése, valamint reklámfilmjei folyamatosan vetítésre kerülnek. Ezen felül terméke, vagy ajándékai, a sajtótájékoztatón kiosztásra kerülhet. A sajtótájékoztató helyszíne: Hotel Aréna Budapest **** A sajtótájékoztató időpontja: 2014 április :00
23
Galéria
28
Kapcsolat Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését keresse kollégáinkat az alábbi elérhetőségeken: BARA Csaba Marketing vezető Mobil: UNGER-PAPP Kata Marketing- , sales manager Mobil: mail: Web: , Szpotunk megtekinthető:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.