Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLilla Szilágyiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
2011 – 2011 - 2013 Sarkadi Eszter Harkányi Turisztikai Egyesület
2
2011 • Stratégiaalkotás • Harkány márka megalkotása • Partnerség és csapatépítés • Fogadási feltételek, népszerűsítés és termékfejlesztés megalapozása 2012-2013 • Fogadási feltételek javítása • Harkány népszerűsítése és marketing menedzsmentje • Termékfejlesztés és ösztönzés
3
Gyógyturizmus (egész évben, +50, szenior, AB célcsoport) psoriazis program: • kórház-, fürdő- és városfejlesztéssel minőségi szolgáltatási környezet • szolgáltatások fejlesztésével magas színvonalú kúrák
4
Attrakciók, animáció, fesztiválok (tavasztól őszig, elsősorban gyerekes családok, +50, szenior célcsoport) • Harkányi Boszorkányságok: boszorkánykonyha- reformkonyha, gyógynövény, bor, kézműves bemutatók, játékos vetélkedők… (május) • Harkányi Strandpartik: rekreáció, egészséges életmód (június-augusztus) • Harkányi Mézes Hetek: méz, bor, gyümölcs, szerelem (szeptember)
5
Rendezvények - szakmai, családi (egész évben, +50, szenior és elsősorban téma szerint célcsoportok) • sport: versenyek, bemutatók, edzőtáborok: alkalmi és visszatérő (pl. sakk, pétanque, lovas…) • konferenciák, céges rendezvények • esküvők, évfordulók…
6
Látogatómenedzsment • gazdag szabadidős programkínálat: garantált programok, sporteszköz kölcsönzés, gyerek foglalkoztató • komfort érzetet növelő szolgáltatások: beléptető és kedvezménykártya rendszer, kényelmi berendezések, egyedi ajándéktárgyak • fürdővárosi arculat és városi háttér- infrastruktúra: parkok és szökőkutak, gyermek és felnőtt játszóterek, gyerekfoglalkoztató, interaktív szabadtéri játékok, kitelepüléshez egységes árusító pavilonok és bútorok
7
Köszönöm a figyelmet! Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület sarkadi@harkanyturizmus.hu www.harkanyturizmus.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.