Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrén Papné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya 2012. szeptember 11.
2
DÉLMAGYARORSZÁG LAPCSALÁD – Már 5 színes magazinnal! Miből áll a kiadói portfólió? Napilap Ingyenes kiadványok Delmagyar.hu Déli Apró Breki magazin (2011. decemberig) Hogy jön a képbe egy női magazin?
3
ÉS MEGSZÜLETIK LILLA... Bevezetés előtt kutatás: fókuszcsoportos beszélgetés (mit szólnak hozzá, mit várnak, milyen tartalmakat látnának?) A termék: 32 oldal, nőies tartalom Állandó rovatok: divat, egészség, párkapcsolat, sztárhírek, intim zóna Szakértői gárda Kéthetente keddenként, jó minőség A napilap teljes példányszámában és egyéb terjesztési pontokon elérhető
4
KINEK KÉSZÜL? – célcsoport meghatározása Legalább középfokú végzettségű Világra nyitott, érdeklődő Nő Aktív életvitelt folytat 20-40 éves
5
MIÉRT KELL/JÓ EZ NEKÜNK? - kampánycélok Image-kampány Célok: Ügyfélhűség, loyalitás erősítése - a család napilapja mindenkinek kínál olvasnivalót Célcsoportbővítés (olvasói) - nyitás egy fiatalabb korosztály felé Hirdetési bevételek növelése - szegmenstermék bevezetésével jól behatárolható célcsoportnak hatékony hirdetési felület Kampányidőszak: 7 hónap
6
BEMUTATJUK, ISMERJE MEG, HIRDESSEN!- kommunikáció Kommunikáció szakaszai: Bevezetés: Van egy nőknek szóló lapunk! – ismertség megalapozása
7
BEMUTATJUK, ISMERJE MEG, HIRDESSEN!- kommunikáció Kommunikáció szakaszai: Aktív: Ismerje meg, forgassa, hiszen Önnek szól! – brandépítés, ismertség növelése Hirdessen a Lillában! – hatékony hirdetési felület bemutatása
8
BEMUTATJUK, ISMERJE MEG, HIRDESSEN!- kommunikáció Kommunikáció szakaszai: Kampányzárás: Lilla-nap – Szóljon egy nap rólunk, nőkről!
9
MIT ÉS HOGYAN?- kommunikáció Kommunikáció stílusa, hívószavak: Kommunikáció stílusa: lazább, fiatalosabb hangvétel Napilap arculattól markánsan eltérő kreatív Csajos, nőies megszólítás Színes körök, dinamikus megjelenés, rózsaszín-lilás színvilág „Még hogy elmúlt már nőnap!?” „Minden, ami egy nőnek fontos” Shopping, kuponakció
10
HOGYAN JUT EL AZ ÜZENET? - médiatervezés bevezetésaktívkampányzárás DM/DV, ingyenesek, Déli Apró Delmagyar.hu, Facebook, eDM monitorreklám alternatív terjesztés személyes értékesítés hostess promóció rádió plakátok rendezvényszervezés
11
VAJON SIKERÜLT? - Értékelés Fókuszcsoportos beszélgetések (hogy tetszett, mit szeretne még?) Kitelepülések során kérdőívezés (nyereményjátékhoz kötődően) Online felületek statisztikái (Lilla aloldal, bannerkattintások) Kuponbeváltás Facebook látogatottság TOVÁBBI TERVEK… SIKERES KAMPÁNY
12
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! domeny.agnes@delmagyar.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.