Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az."— Előadás másolata:

1 Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az e-mailt (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

2 Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több 10.000 B.100.000 körül C.Több 100.000 Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

3 Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az e-mailt a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

4 Melyik kommunikációban hatásosabb az e-mail marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

5 Szükségesnek látja-e az e-mail kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

6 Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

7 Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913

8 Eredmények •Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az e- mailt (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak

9 Eredmények •Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több 10.000 B.100.000 körül C.Több 100.000

10 Eredmények •Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az e-mailt a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is

11 Eredmények Melyik kommunikációban hatásosabb az e-mail marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos

12 Eredmények •Szükségesnek látja-e az e-mail kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla

13 Eredmények •Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk

14 Eredmények •Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s


Letölteni ppt "Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az."

Hasonló előadás


Google Hirdetések