Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaFlóra Hajduné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az e-mailt (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
2
Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több 10.000 B.100.000 körül C.Több 100.000 Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
3
Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az e-mailt a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
4
Melyik kommunikációban hatásosabb az e-mail marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
5
Szükségesnek látja-e az e-mail kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
6
Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
7
Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s Válasz SMS száma: +36-20-914-7-913
8
Eredmények •Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az e- mailt (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak
9
Eredmények •Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több 10.000 B.100.000 körül C.Több 100.000
10
Eredmények •Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az e-mailt a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is
11
Eredmények Melyik kommunikációban hatásosabb az e-mail marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos
12
Eredmények •Szükségesnek látja-e az e-mail kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla
13
Eredmények •Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk
14
Eredmények •Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.