Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámeszközök, reklámhordozók

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámeszközök, reklámhordozók"— Előadás másolata:

1 Reklámeszközök, reklámhordozók

2 Reklámhordozó : Olyan közvetítő eszközök vagy csatornák amelyek valamilyen reklámüzenet továbbítására alkalmasak. Pl.: Tv, Rádió, Újság

3 Reklámanyag: A reklámhordozó technikai követelményeinek megfelelő közvetítő közeg. Pl.: filmszalag, CD

4 Reklámeszköz: Reklámhordozó és reklámanyag együttese

5 Médiamix: A reklámozás során felhasznált kommunikációs csatornáknak egy adott információ közvetítéséhez felhasznált konkrét összeállítása

6 Az információ közvetítés
A reklámeszközök csoportosítása: Reklámhordozó Reklámeszköz Az információ közvetítés Alapelemei Jellemzői Köztéri felület (háztető, korlátok, lámpaoszlopok,hirdető oszlop, óriásplakát, buszmegálló épülete stb.) Plakát, fényújság, neonreklám Közlekedési eszköz Betűk, jelek, képek A reklámhordozó nem mozgatható, az érdeklődőknek találkoznia kell az információforrással Sajtótermék Napilap, folyóirat Betűk, jelek, grafikák, fotók Mozgatható, hordozható információforrás Tévéadás Tévéreklám Betűk, jelek, mozgóképek, hangok (zörejek, zenei aláfestés, emberi beszéd, ének) animációs és digitális effektek Mozgatható információforrás Mozifilmvetítés Reklámfilm Betűk, jelek, mozgóképek, sztereó dolby hangeffektek De csak ritkán hordozható Szórólapok, termékek, csomagolás, prospektus Nyomtatott eszközök Az információforrás mozgatható

7

8 Reklám eszközök sajátosságai, jellemzői:
Publicitás: Mekkora célközönséghez juthat el a reklám. Meddőszórás: Olyan célcsoporthoz is eljutott, akikhez nem szól.

9 Rugalmasság: Mennyi idő alatt képes befogadni a reklámeszköz az új reklámot.
Presztízs/Elfogadottság : A reklámeszköz hitelessége. Technikai adottságok: Milyen képet, hangot tud publikálni a reklámeszköz.

10 Befogadói szituáció: A fogyasztót milyen hatások közben szólítják meg a reklámok.
Célozhatóság: Az adott reklámeszköz mennyire pontosan tudja elérni a kívánt célcsoportot. Költségek

11 Célpiac összetétele: Adott reklámeszközt kik, hányan, mikor stb
Célpiac összetétele: Adott reklámeszközt kik, hányan, mikor stb. nézik, hallgatják, olvassák rendszeresen. A hirdetés élettartama Jogi korlátozás

12 Reklámeszközök Audióvizuális Egyéb Auditív Vizuális Nyomtatott reklám
Sajtóhirdetés Reklámnyomtatványok Egyéb nyomdai Köz- és zártterület Plakátok Festett táblák Tűzfalak Fényreklámok Közlekedési reklámok Egyéb Direkt Mail Audióvizuális TV, mozi Internet Egyéb Egyéb Kiállítások Vásárok Eladáshelyi POS reklám Reklámtárgyak Auditív Rádió Hangbemondás Egyéb auditív Reklámeszközök

13

14 Készítette: Katona Kitti Csicsó Alexandra


Letölteni ppt "Reklámeszközök, reklámhordozók"

Hasonló előadás


Google Hirdetések