Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBalázs Halász Megváltozta több, mint 10 éve
1
www.bkv.hu www.bkv.hu bemutatása 2010. július 23. Kiss József IT igazgató
2
Tartalom : A fejlesztés célja A fejlesztést végző partnerek Az oldal struktúrájának bemutatása A honlap külföldi közlekedési vállalatok honlapjainak tükrében Térinformatikai megoldások További terveink Kérdések
3
A fejlesztés célja : Új, a mai kor igényeinek jobban megfelelő kommunikációs felület (honlap) kialakítása Megfogalmazott fejlesztési célok: A honlap szerkezete legyen áttekinthető, jól struktúrált A közlekedéshez kapcsolódó információk legyenek gyorsan elérhetőek és értelmezhetőek Biztosítson lehetőséget az utasainkkal való közvetlen, gyors kommunikációra A térinformatikai megoldások jelentős fejlesztése (Utazástervező, vonalhálózat) A honlap feleljen meg a Társaság arculati előírásainak A honlap legyen a Társaság által közvetlenül szerkeszthető (Tartalom-menedzsment)
4
A fejlesztést végző partnerek A fejlesztés 3 területre koncentrálódik: A honlap általános fejlesztési feladatai (design, programozás) – Progadat Kft. A térinformatikai megoldások fejlesztési feladatai – GeoX Kft. A Társaság kapcsolódó közlekedési rendszerében szükséges fejlesztések elvégzése – Synergon Rendszerintegrátor Kft, illetve alvállalkozója az IQSYS Zrt.
5
Az oldal struktúrájának bemutatása Az oldal struktúrája teljes átalakítást igényelt, a design trendek is változtak, letisztult formák, áttekinthető menüpontok jellemzik az új honlapot. Élő bemutató
6
Példa: BÉCS
7
A menetrendek megtekintéséhez az ágazatválasztás továbbra is minden oldalról egy lépésben elérhető A többi kiemelt oldal a főoldalon kibontva található, míg az aloldalakon a menetrendekhez hasonlóan lenyíló menüvé változik, ezzel helyet adva a specifikus menünek.
8
Példa: LISSZABON
9
A korábbiaktól eltérően a vállalat munkatársai bármikor szerkeszthetik a honlap tartalmát. Ezáltal az online kommunikáció terén a Társaság sokkal gyorsabbá, naprakészebbé válik.
10
A hírek, forgalmi változások a lehető leggyorsabban eljuttathatók az érdeklődők széles közönségéhez.
11
Példa: HELSINKI
12
Előre nem tervezett forgalmi változások, balesetek, pótlások gyors és pontos közlése az ún. „breaking news” felületen. •megjelenést tekintve a lehető legegyszerűbb, legmegbízhatóbb
13
Példa: MÜNCHEN PÉLDA: München
14
Az online ügyfélszolgálaton keresztül hatékonyabb kommunikációt teszünk lehetővé ügyfeleink és az Ügyfélszolgálat, vagyis Társaságunk között. vezeti a kitöltést, ezzel megkönnyítve az ügyfél számára a kívánt bejelentés közlését, egyidejűleg biztosítva a gyors ügyintézéshez szükséges információk beérkezését
15
Példa: BRÜSSZEL
16
Megújításra került az utazástervező, mint a BKV weboldal egyik kiemelt szolgáltatása. Az elmúlt évek fejlesztéseinek eredményeképpen a járatokkal kapcsolatosan olyan információk is rendelkezésre állnak, amelyek felhasználása, megjelenítése korábban nem volt megvalósítható.
17
Példa: HELSINKI
18
Kérhet utazási ajánlatot: LEGGYORSABB ELJUTÁSRA (alapbeállítással ez látható) LEGKEVESEBB ÁTSZÁLLÁSRA LEGKEVESEBB GYALOGLÁSRA INDULÁSI / ÉRKEZÉSI IDEJÉRE •Közlekedési mód kiválasztása •Gyalogos és mozgáskorlátozott beállítások
19
Példa: Barcelona
20
Új, dinamikus vonalhálózati térkép Kötöttpályás Nappali/éjszak a Ágazatok szerinti
21
Példa: PÁRIZS
22
Részletes, jegyvásárlási lehetőségeket is bemutató nézet
23
Példa: BÉCS
24
Térképes megjelenítés, megálló-információkkal
25
Példa: LONDON
26
Eredeti elképzelésünktől eltérően, külső észrevételek alapján, az Európában elterjedt pdf- formátumon kívül html- ben is elérhetők a menetrendek. A menetrendek külön keresőfelülettel rendelkeznek
27
Példa: MÜNCHEN
28
•A jegyvásárlási lehetőségeknél havi frissítés mellett valamennyi jegyet és bérletet árusító partner címe, az automaták elhelyezkedése, a kiadott jegytípus és az elfogadott fizetőeszköz is megadásra került. •Megtalálható a kedvezmények köre és mi szükséges azok igénybevételéhez, illetve, kik utazhatnak ingyenesen.
29
Példa: POZSONY
30
Mobil verzió Alapvető menetrendi információkkal
31
Példa: MÜNCHEN
32
A szolgáltatáshoz kapcsolódó alapvető információkat két idegen nyelven tartalmazza.
33
További terveink: • Online webshop • Moderált olvasói fórum kialakítása és üzemeltetése • Játékok bevezetése • A technológiai fejlődés követése – a működés gyorsítása •Térinformatikai megoldások további fejlesztése: A működés gyorsítása Menetrendi laptáblák elérése az útvonal-ajánlatból Jegyárak jelzése az útvonal-ajánlathoz Útvonal-ajánlat küldése mobil-eszközökre Aktuális forgalmi változások kijelzése az útvonal-ajánlathoz Együttműködés a Google Transit-tal
35
Kérdések?
36
Köszönöm a figyelmet !
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.