Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErik Molnár Megváltozta több, mint 10 éve
2
AZ ONLINE MARKETING 3.0-ÁN MEGMUTATOM Hogyan lépj át a virtuális határokon és építs nemzetközi üzletet otthonról. Hogyan építs fel az online jelenlétedet, hogy saját üzleted Referenciája légy. Hogyan tűnj ki a tömegből és szerezz lelkes Követői bázist, akik újra és újra megvásárolják a termékeidet, szolgáltatásaidat. Hogyan érd el és ragadd meg a kiválasztott célcsoportodat akkor is, ha más kontinensen élnek. Hogyan sáfárkodj a területi különbségekkel és fordítsd az időeltolódást a legnagyobb előnyöddé a versenytársaidhoz képest. Hogyan fejlődj az online üzleteddel és válj a kiszervezés mesterévé.
3
LÉPJ ÁT A VIRTUÁLIS HATÁROKON ÉS ÉPÍTS NEMZETKÖZI ÜZLETET. A lehetőségek és a kifogások száma végtelen… Az Internettel kinyílt a világ – az egyetlen korlátozó tényező csupán Te magad lehetsz A közösségi oldalakon keresztül bárkit elérhetsz: - a kiválasztott célcsoportodat - a leendő üzlettársaidat - trénereket, tanácsadókat - szakembereket Most azonnal elkezdhetsz nemzetközi kapcsolatokat építeni!
4
HOGYAN ÉPÍTS NEMZETKÖZI ÜZLETET OTTHONRÓL? Tanuld meg a célközönséged nyelvét…. ….vagy találj valakit, aki már profi benne és szervezd ki a munkát.
5
Ha a megfelelő kapcsolatot ápolod a követőiddel, folyamatos visszajelzést kapsz az igényeikről és azoknak megfelelően szervezheted a szolgáltatásaidat. Mit gondolsz, hol a legegyszerűbb kapcsolatokat építeni Online?.... HOGYAN ÉRD EL ÉS KEZELD A CÉLCSOPORTODAT EGY MÁSIK KONTINENSEN? /KÖZÖSSÉGI PORTÁLOKON / Nem az számít, hogy ki vagy és hol laksz, hanem, hogy mit adsz.
6
A közösségi portálok forgalma nemzetközi és országos szinten is óriási… néhány hónap alatt átvette a neten pornó vezető helyét- és biztos, hogy nem fog csökkenni a közeli jövőben. ÚGYHOGY EL KELL DÖNTENED…. BELEILLIK A MARKETING STRATÉGIÁDBA?
7
HOGYAN ÉPÍTSD BE A SOCIAL MEDIA-T A MARKETING STRATÉGIÁDBA? A közösségi média nem egyenlő a Reklámozással, sokkal inkább célzott kapcsolatépítés Határozd meg előre, hogy milyen képet akarsz festeni a követőidben és ennek megfelelően szervezd a jelenlétedet és aktivitásodat Regisztrálj a közösségi portálokra a saját neveddel (te sem beszélgetsz szívesen egy márkanévvel, vagy vállalattal egy összejövetelen, igaz?) Hogy kitűnj a tömegből, csináld már az Elején profin: építsd fel a Brand-edet
8
BRAND ÉPÍTÉS A KÖZÖSSÉGI PORTÁLOKON Válassz egy vonzó profilképet (…lehet azért vonzó, mert mosolyogsz rajta, és lehet szemet vonzó, mert meghökkentő és figyelemfelkeltő vagy rajta) Optimalizáld a bemutatkozó szövegedet kulcsszavakkal, hogy mások is megtalálhassanak Készíttess egy saját logo-t, és háttérképet, vagy csináld magad, nem kell hozzá nagy befektetés, inkább csak egy kis kreativitás…
9
TÉNYLEG A MÉRET A LÉNYEG? A nagy lista helyett építs minőségit….ne kövess mindenkit Kulcsszavak alapján megtalálod a célcsoportodat Miután megtaláltad a potenciális vásárlóidat, építs velük kapcsolatot. Ne feledd, hogy minden nyilvános és minden visszakövethető. A közösségi portálokon a tetteid alapján könyvelnek el információ-forrásnak, trénernek, véleményformálónak, akár sztárnak, vagy zaklatónak. Felejts el a direkt reklámüzeneteket…közelíts az emberi oldalról Keresd meg a piacod véleményvezéreit és kezdeményezz velük kapcsolatot, hogy aztán te is a középpontba kerülj Legyél nyitott az új kapcsolatokra- soha nem tudhatod, kiből lesz a legközelebbi partnered, vagy ügyfeled
10
HOGYAN TŰNJ KI A TÖMEGBŐL ÉS SZEREZZ LELKES KÖVETŐI BÁZIST? A Tartalom az Első, de a megfelelő Kulcsszavak sokat segítenek… Szolgáltass olyan értéket, ami kiemel a versenytársaid sorából Találd meg a saját stílusod, az ideális követőid gyorsan azonosulni fognak veled Tanítsd meg a követőidet, hogy továbbítsák az üzeneteidet (tedd érdekeltté őket a sikeredben) Legyél jelen minél több helyen Közösségi Könyvjelzőkkel könnyen automatizálhatod a jelenlétedet (SOCIALMARKER.COM, PING.FM…) És használd fel a legerősebb Ingereket, audio-vizuális jeleket…
11
A keresőmotorok előnyben részesítik a videókat, így nagyobb forgalmat tudsz generálni a honlapodra Egy jó marketingvideóval a kampányoldaladon megduplázhatod a konverziódat Minden lemásolható, de Te magad Egyedi és utánozhatatlan vagy A 3 Sikertényeződ: a Történeted, az Erősségeid és a Stílusod A vevő nem a termékedet veszi meg, hanem Téged Miután megismertek a közösségi oldalakon, sokkal inkább megbíznak benned és nyitottabbak a vásárlásra is Válj példaképpé a követőid számára…az átlag fölötti eredményekhez az átlagostól eltérő tettek vezetnek…az emberek 90%-a nem mer kiállni a kamera elé beszélni…és TE? HOGYAN TŰNJ KI A TÖMEGBŐL ÉS SZEREZZ LELKES KÖVETŐKET?
12
A MARKETING VIDEÓK SIKERÉNEK TITKAI Tervezd meg a mondanivalódat, a stílusodat és pörgesd fel magad Úgy beszélj a néződhöz, mintha egy barátod lenne és nem a tömeg Meséld el a történetedet Mutasd be az életstílusodat A kezdés a lényeg…ha az első 20 mp unalmas, továbbkattint Nem kell Kameraman…Készíts egy Intro-videót és töltsd fel minden videód elé (ONETRUEMEDIA.COM, ANIMOTO.COM) A videó végén mondd el a nézőnek, hogy mi a következő teendője (iratkozzon fel, töltse le, töltse ki…) Miután kész a videó, töltsd fel a blogodra, tedd közzé a közösségi oldalaidon és a videómegosztó-portálokon (TUBEMOGUL.COM) Automatizáld az üzletedet
13
NÖVEKEDJ AZ ÜZLETEDDEL TANULD MEG AZ AUTOMATIZÁLÁS ÉS KISZERVEZÉS MŰVÉSZETÉT Készíts egy listát a fejlődéshez szükséges feladatokról Rangsorold őket fontosság szerint Válaszd ki azokat, amik a legfontosabb erősségeid és koncentrálj azokra A többi feladatot add ki azoknak, akik igazán jók benne Fogadd el, hogy nem értesz mindenhez. Találd meg a csapatjátékosaidat, hogy az Üzleted tovább növekedhessen. Fordítsd a területi különbségeket és időeltolódást az előnyöddé.
14
A KÖZÖSSÉGI MARKETING TITKA? Figyeld és teszteld az Új Trendeket Építs és Ápolj kapcsolatokat
15
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! (Várom a kérdéseidet a Twitteren)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.