Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGábor Orosz Megváltozta több, mint 10 éve
1
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK 2009-2010 Magyar Lábtenisz Szövetség
2
Miért a lábtenisz? Mert egyre népszerűbb és dinamikusan fejlődő sportágról van szó, az ország minden pontján alakulnak lábtenisz szakosztályok, ahol mindenki, korosztálytól függetlenül játszhatja ezt a sportot. Mert a futball rokon-sportágainak népszerűsége egyre nő. Mert más sportot űzőknek jó kiegészítő sportág. Mert a magyar sportolók világszínvonalon játszanak. Mert a közönség ismeri a lábteniszt, szabályai könnyen érthetőek, a játékkal könnyű azonosulni.
3
Miért pont ezt a verseny formát választottuk? Mert profi rendezésű tornákkal, vonzó díjakkal, és színvonalas versenysorozattal a világ legjobb játékosait tudjuk hazánkba invitálni. Az Iskolai Lábtenisz Bajnokság elindításával (általános iskolait 6-éve, középiskolait 3 éve, az egyetemit ebben az évben indítjuk el) nagyon sok gyermeket tudunk a sport szeretetére nevelni. Mert a tornák a helyszínen és a médián keresztül egyaránt közvetítik a közönség felé a sportág mondandóját, eredményeit, ezzel felkeltve az érdeklődők figyelmét a részvételre, csatlakozásra. Mert a nyílt versenyek, a sportág rendezvényei, PR megjelenései lehetőséget biztosítanak támogatók, szponzorok megjelenésére, promóciójára.
4
Miért érdemes támogatni a versenyeket? A támogató termékeit, márkanevét a közönség egy játékos, látványos sportághoz kapcsolja, amelynek népszerűsége felfelé ível, és sikeres magyar sportolói vannak. A versenyhez kapcsolódó mez-, és molinó reklám, promóciós, PR- és média megjelenések költség hatékonyak
5
Mit nyújtunk a szponzoroknak és támogatóknak? Megjelenési és promóciós lehetőséget a Magyar Bajnokságokon, Magyar Iskolai Bajnokságokon, Balatoni Körversenyen, regionális-, megyei-, és városi-, valamint egyéb versenyeinken. Kiemelt több éve működő rendezvényekhez kapcsolódó versenyt. Meghívásos bemutatókat. Megjelenést a szövetséghez tartozó valamennyi csapat mezén. Megjelenést a pályák mentén kihelyezett molinókon. Megjelenést a rendezvény, verseny nevében (névadás) Megjelenést a csapat, klub nevében (csapat névadás) Megjelenést a rendezvényhez kapcsolódó országos PR kampány során elektronikus, nyomtatott és online felületeken. Priorítást élvez a sportsajtó.
6
Kit érhetünk el üzenetünkkel? A sportág elsősorban az urakat vonzza, de egyre több hölgy is játssza. A rendezés céltudatosan megválasztott helyszíne teheti vonzóvá a családok számára is. Szombati bevásárlók, strandolók, üdülők: férfiak, nők, családok vegyesen, 10-70 éves korosztályig. Sport iránt érdeklődő férfiak, hölgyek, gyerekek 10-től 70 évesig.
7
Hogyan érjük el a közönséget? A Nemzetközi Bajnokságokon (VB-EB), Balatoni Körversenyen. Az ország több nagyobb városában parkettás körversenyen 3-4 ezer néző látja a támogató logóját (mez), molinóját, promócióját. A Szövetség munkáját segítő PR ügynökség biztosítja az országos nyilvánosságot az elektronikus-, nyomtatott-, és online megjelenéseken keresztül. Priorítást élvez a sportsajtó!
8
Helyszín/Időpont Aliga, Balatonfüred, Balatonboglár, Keszthely, Siófok, Budapest, Hódmezővásárhely, Pécs, Szeged, Szolnok, Szombathely, és egyéb meghívásos rendezvények, helyszínek. Januártól – decemberig szabadtéren, sportcsarnokban, változatos talajú helyszíneken. Diákolimpiai Versenysorozattal kapcsolatos rendezvények, Balatoni Körverseny, a Magyar Bajnokság egyik „állomása” a Lábtenisz Nagydíj.
9
Események a döntőkön Férfi elődöntők VIP-bemutatók (média, színészek, művészek, politikusok, olimpiai és nem olimpiai más sportágat űzők, sportvezetők és régi, neves labdarúgók közreműködésével) Női döntő Játék a nézőkkel Férfi amatőr és profi döntő Díjkiosztó Zenei bemutató VIP-fogadás
10
Támogatói lehetőségek Kiemelt/Fő támogató Névadó támogató (verseny vagy csapat) Támogató Regionális támogató (különböző helyszínek helyi támogatói)
11
Miért előnyös a Lábtenisz támogatása? Mert nagyon sok, futballt és más sportágat szerető embert érünk el, tudunk megszólítani közvetlenül a mérkőzéseken: felnőtteket, gyermekeket, családokat egyaránt. Mert egy magasra pozícionált tornákhoz kapcsoljuk cégüket. Mert kapcsolatteremtési és brand építési lehetőséget biztosít az egész ország területén és világversenyeken keresztül külföldön egyaránt. Mert országos PR kampány során több millió emberhez jut el üzenetük. Mert a rendezvényen lehetőség van közvetlen értékesítési vagy promóciós lehetőségre is.
12
KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.