Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

FELICITAS MARKETING KFT BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "FELICITAS MARKETING KFT BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112."— Előadás másolata:

1 FELICITAS MARKETING KFT. 1222 BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112.
BUDAPEST, MÁJUS 5. 17 ÉVE AZ ÉDESANYÁKÉRT FELICITAS MARKETING KFT BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112.

2 A FELICITAS TEVÉKENYSÉGE
A Felicitas egyedi szolgáltatásain keresztül Partnereink az Anyukákat a várandóságuk első és harmadik trimeszterében érhetik el, a kórházban szülés után 2-3 nappal, a gyermek 4 hónapos korában, valamint a Felicitas adatbázisát használva akár a 10 éves gyermekek szülei is megkereshetők. Szülés utáni időszak Várandósság Szülés

3 FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI
Várandós időszak Várandós Infopack ( példány/év) az édesanyák több, mint 90%-a kapja meg a védőnői hálózaton keresztül az első trimeszterben Várandós Mamák Tanácsadója ( példány/év) az édesanyák az InfoPack részeként kapják meg a 108 oldalas szaktanácsadó kiadványunkat, melyben a várandóssággal kapcsolatos összes fontos kérdés megválaszolásra kerül Várandós Csomag ( csomag/év) az édesanyák a Várandós Mamák Tanácsadójában található kupon ellenében vehetik át a 3. trimeszterben, országosan több, mint 400 szerződött partnerünknél

4 FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI
Születést követő időszak Kismama Csomag ( csomag/év) az édesanyák több, mint 92%-a kapja meg országosan a kórházakban a szülést követően a Felicitas Ladyktől Babagondozási Tanácsadó ( példány/év) az édesanyák a Kismama Csomag részeként kapják meg a 108 oldalas szaktanácsadó kiadványunkat, mely kiterjed egészen a baba egy éves koráig Babacsomag ( csomag/év) az édesanyák a Babagondozási Tanácsadóban található kupon ellenében vehetik át gyermekük 4 hónapos kora után, országosan több, mint 400 szerződött partnerünknél

5 FELICITAS KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁI
Direkt marketing szolgáltatás Felicitas Kismama Adatbázis A legátfogóbb és legpontosabb kismama adat- bázis Magyarországon, mely várandós és fiatal anyák adatait minden törvényi előírásnak meg- felelően tartalmazza. Az adatbázis január 1. után született gyermek adatait tartalmazza, valamint a várandós időszakban a 2. trimesztertől érhetők el az anyukák, a kisgyermekes családok. Az anyukák rögzítésre kerülő adatai: név, cím, telefon, cím, gyermek és testvérek adatai, valamint, hogy melyik kórházban szült. A lakhely rögzítésénél a valós lakhely kerül az adatbázisba és nem a személyigazolványban rögzített lakcím. Postai DM, e-DM és telemarketing lehetőség.

6 Felicitas Adatbázis Számokban az adatbázisról
Várandós adatok megoszlása Kismama adatok megoszlása Postai címek (de-duplikálva) 9. hónapban 2 628 1 642 8. hónapban 2 317 1 326 7. hónapban 1 688 884 6. hónapban 1 347 665 5. hónapban 1 010 460 4. hónapban 798 333 3. hónapban 526 191 Lefedettség a 3. trimeszterben kb. 28% kb. 16% Postai címek (de-duplikálva) 2 hónapos baba 6 454 3 276 4 hónapos baba 6 735 3 338 Lefedettség kb. 80% kb. 40% akár 1 – 1,5 hónapos baba adatai is elérhetők

7 FELICITAS MAGYARORSZÁG
“A működés háttere”… az egyedülálló Felicitas rendszer A várandós időszak elején megkapott Várandós InfoPackot az anyukák nagy százalékban együtt bontják ki a védőnővel, ezzel is kiemelve a Felicitas szakmai és hiteles kommunikációját. A Magyar Védőnők Egyesületével stratégiai partnerségben és támogatói viszonyban áll a Felicitas, mely az országos és egységes működést segíti. A kórházakban a Felicitas által is alkalmazásban álló FelicitasLadyk adják át a csomagokat és gyűjtik be az adatokat. A FelicitasLadyk a szülészeteken dolgozó vezető nővérek, illetve szülésznők. Minden kórházzal egyedi szerződéses jogviszonyban áll a Felicitas, ezzel teljes egészében törvényes alapokra helyezve a csomagosztást és az adatgyűjtést. Mind a védőnők, mind a FelicitasLadyk szakmai továbbképzését támogatja és segíti a Felicitas.

8 Megfelelő kommunikáció a hatékony elérés érdekében
FELICITAS MAGYARORSZÁG Megfelelő kommunikáció a hatékony elérés érdekében Hiteles információk kommunikálása a kisgyermekes családok felé A fórumok használata, és az interneten található tömérdek információ akaratlanul is, de egyre nagyobb zűrzavart kelt az anyukák fejében. Pontos időzítéssel, a megfelelő pillanatban történő elérés Akkor kell tájékoztatni az anyukát, amikor annak pontosan eljött az ideje, mert a sok információ között a nem aktuális, elveszik. Az anyukák nyelvezetét használva A szakmai kommunikációnak is mindenki számára érthető nyelvezeten kell szólnia Bizalmi kapcsolat kialakítása az anyukákkal Ugyanattól a megbízható, az életükben állandóan jelen levő cégtől származó információk, még ha sokrétűek is, sokkal nagyobb bizalmat váltanak ki az anyukákban.

9 FELICITAS MAGYARORSZÁG
HITELESSÉG – Édesanyák, kisgyermekes családok A Felicitas Kft. megítélése a szülők körében egy, a számukra ingyenes tanácsadó kiadványokkal és hasznos csomagokkal útmutatót adó szervezet és nem egy kereskedelmi cég. Az édesanyák a választás, a megismerés, a kipróbálás, az útmutatás lehetőségét várják a Felcititastól, azt hogy irányt mutasson számukra, milyen termékből, szolgáltatásból tud választani úgy, hogy ahhoz ne kelljen anyagi befektetést eszközölnie. Megbízhatónak tartják azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amiket a Felicitas kínál nekik, mivel a Felicitasban már 17 éve megbízhatnak. Második, harmadik gyermeknél is keresik a csomagokat, a Tanácsadó könyveket, hogy az újdonságokról, változásokról számukra hiteles helyről kapják az információkat.

10 FELICITAS MAGYARORSZÁG
KAPCSOLAT – Édesanyák és kisgyermekes családok A Felicitas Kft. minden elérhetőségét megadja a családok felé, ők így nyitottak arra, hogy akár ben, telefonon, vagy postai levélben keressenek minket. Termékkel, szolgáltatással kapcsolatos kérdés esetén, az édesanyák megkereséseit azonnal továbbítjuk a Partnerek felé. Külön csatornákat biztosítunk a várandós anyukák, a kisgyermekes családok, valamint a védőnői, szülésznői kommunikáció számára, ezzel lehetővé téve, hogy az illetékes kollégához a lehető leghamarabb eljusson a kérés, kérdés. Minden megkeresés esetében 24 órán belül választ adunk az édesanyáknak, hiszen számunkra a bizalmunk felbecsülhetetlen.

11 FELICITAS MAGYARORSZÁG
VISSZAJELZÉSEK – Édesanyák és kisgyermekes családok ben és kézzel írott levélben is folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések a Felicitas szolgáltatásairól (átlagosan napi 8-10 levelet kapunk)

12 FELICITAS MAGYARORSZÁG
VÉLEMÉNYEK – Édesanyák és kisgyermekes családok 2009. decemberében es felmérés keretében kérdeztünk meg 600 édesanyát a Felicitas szolgáltatásairól (3 illetve 6 hónapos gyermekek anyukáit) Kiküldött levelek száma: 600 db – 4,7%-a az adott korosztálynak Célba ért levelek száma: 581 db – 96,8%-a a kiküldött leveleknek Beérkezett válaszok száma: 249 db – 41,5%-a a kiküldött leveleknek Édesanyák véleménye a Felicitas szolgáltatásról:

13 FELICITAS MAGYARORSZÁG
HITELESSÉG – szakma Tevékenységünket a Magyar Védőnők Egyesülete, a Magyar Ápolási Egyesület Szülésznői Szekciója a Szoptatást Támogató Nemzeti Bizottság szakmai támogatásával végezzük. VISSZAJELZÉSEK – Védőnők

14 FELICITAS MAGYARORSZÁG
HITELESSÉG – Partnereink Több Partnerünk már éve folyamatosan együtt dolgozik velünk. Partnereink számára még inkább törekszünk a leghatékonyabb szolgáltatás, legkedvezőbb áron történő biztosítására. Szolgáltatásaink körét bővítjük, hogy további lehetőségeket biztosítsunk partnereink - mind az anyukák, mind a szakmai oldal - számára.

15 FELICITAS MAGYARORSZÁG
Egyéb kommunikációs lehetőségek A Felicitas által használt további kommunikációs csatornák: A kórházak számára igény szerinti mennyiségben és színben juttatunk el logózott karszalagokat az újszülöttek számára. A kórházak számára igény szerinti mennyiségben küldünk az újszülöttek ágyára logózott ágytáblát. Logózott újszülött sapkák biztosítása egyes kórházakban. Logózott szoptatási és szolgáltatási plakátok biztosítása a védőnői tanácsadókban és a kórházakban. Kórházak számára mosópor, popsikrém, törlőkendő, vagy bármilyen egyéb hasznos termék biztosítása Partneri segítséggel.

16 FELICITAS MAGYARORSZÁG a Felicitas szolgáltatásain keresztül
Édesanyák és kisgyermekes családok elérése a Felicitas szolgáltatásain keresztül egyedi és egyedülálló kommunikációs lehetőségek meddőszórás nélküli, hatékony elérés pontos időzítés kiváló ár - érték arány bizalmi kapcsolaton alapuló kommunikáció hitelesség – szakma és célcsoport garancia a szolgáltatások hatékonyságára A Felicitas egyedi, erős, országos lefedettségű, teljes körű szolgáltatásai, a különböző egészségügyi szervezetek támogatása, valamint a szülészettel rendelkező kórházakkal való hosszú sikeres együttműködés olyan biztos alapot nyújtanak, melyek egyedülállóvá teszik a Felicitast Magyarországon.

17 FELICITAS MAGYARORSZÁG
PARTNEREINK

18 Akik a legfontosabbak a számunkra…
A nevében Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "FELICITAS MARKETING KFT BUDAPEST, NAGYTÉTÉNYI ÚT 112."

Hasonló előadás


Google Hirdetések