Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A legjobb weboldalak egy helyen
2
Küldetése és szerkezete
Mi a Startlap? - Az Internet legjobb weblapjainak rendszerezett, tematikus gyűjteménye Küldetése: Olyan mozgalom, melynek célja az Internet értékeinek felkutatása, terjesztése, megismertetése egyszerű és áttekinthető módon. Fő célja, hogy Magyarország kereső központjává váljon. ALAPÉRTÉKEK Praktikus: Könnyen keresek, gyorsan találok Áttekinthető: Téma szerinti kategóriák Sokoldalú: Az élet minden területe Megbízható: Biztos linkek Minőségi: Folyamatos kontroll & karbantartás Hasznos: Naprakész információk Gyors letöltődés: Az idő pénz Szabad: Szerkessz te is! SZERKEZETE 9 rovat 52 tematikus doboz Több mint 400 link a nyitóoldalon LAP.HU mozgalom Több mint tematikus oldal Több mint szerkesztő Amit eddig elértünk: Leglátogatottabb nyitóoldal A második leglátogatottabb site 2 900 Lap.hu oldal Magyarország legnagyobb online szerkesztősége több mint 1600 szerkesztő Saját kereső, játék, apróhirdetési és fórum szolgáltatás Heti hírlevél több mint regisztrált user
3
A Startlap csoport A Startlap csoport részei: Startlap főoldal
Startlap rovatok (9 db) Lap.hu mozgalom Startlap apró Hírstart Startlap Játékok Startutazás Startmobil Startrandi Startlap kereső
4
A Startlap csoport - Startlap rovatok
Mik a Startlap rovatok? A Startlap tematikus főoldalai, mely az aloldalak anyagaiból szemléz és egy helyre gyűjti Magyarország összes kínálatát. Startlap rovatok: Autó Állás Ingatlan Nők Férfiak Oktatás Utazás Szórakozás Mobil
5
A Lap.hu mozgalom A lap.hu mozgalom holland know-how alapján jött létre Bárki készíthet egy általa kiválasztott témában linkgyűjteményt Nincs szükség programozói tudásra A Startlap felületet, tárhelyet és csatornát biztosít Mi lesz a kész oldalakkal? A Felhasználónak lesz egy saját weblapja szerkesztővé válik A Szerkesztő egy dinamikusan növekvő közösség részévé válik A létrehozott oldal nem kallódik el a Startlapról, illetve a oldalról bármikor elérhető
6
A Startlap csoport - Hírstart
Mi a Hírstart? A Startlap hírgyűjtő portálja, mely a legfontosabb magyar híroldalak anyagaiból szemléz A Hírstart jellemzői: Könnyen kezelhető, jól áttekinthető Mindig naprakész, friss információk Rovatai a legkülönfélébb témákat érintik: pl. Itthon, Életmód, Gazdaság, Bulvár, Tech-tud stb. Hírek mellett háttéranyagok, vélemények, érdekességek Amit eddig elértünk: fölötti átlagos napi látogatószám Naponta 55 oldalról szemléz Több, mint napi 1300 cikket kínál az olvasóknak 2005 januárjában megújult: még áttekinthetőbb, jobban strukturált és több tartalom
7
A Startlap csoport - Startapró
Mi a Startapró? A Startlap apróhirdetési site-ja A Startapró jellemzői: Elsősorban C2C tranzakciók gyűjtőhelye Érthető, jól strukturált kategóriák Könnyen kezelhető, jól áttekinthető keresési rendszer Egyszerű, gyors hirdetésfeladás Amit eddig elértünk: fölötti átlagos napi látogatószám Átlagosan hirdetés található az oldalon Naponta 1000 új hirdetés kerül fel A hirdetések kb. 25%-a ingatlan
8
A Startlap csoport - Startutazás
Mi a Startutazás? A Startlap utazási irodák legkülönfélébb ajánlatait tömörítő gyűjtőoldala A Startutazás jellemzői: A legnagyobb hazai online utazásközvetítő szolgáltatás 50 különböző utazás iroda ajánlatait kínálja Belföldi és külföldi utak egyaránt megtalálhatóak Érthető, jól strukturált kategóriák Könnyen kezelhető, jól áttekinthető keresési rendszer Egyszerű, gyors ügyintézés Versenyképes árak Amit eddig elértünk: Nyáron fölötti, télen körüli átlagos napi látogatószám
9
A Startlap csoport - Startlap játékok
Mik a Startlap Játékok? Népszerű internetes játékokat tömörítő gyűjtőoldal A Startlap Játékok jellemzői: Játékok a legkülönbözőbb kategóriákban: logikai, autós, morbid, akció, ügyességi, kvíz, sport, stratégia Napi ajánló Toplista a népszerű játékokból Részben hazai, de leginkább külföldi site-okon található játékok linkgyűjteménye Amit eddig elértünk: Több, mint fölötti átlagos napi látogatószám (munkanapokon) Több, mint 350 játék
10
Internet-hozzáféréssel rendelkezők aránya
(2004/3.-4. negyedévi adatok, lakosság életkor 15+)
11
Internet használók tipológiája (2004/4. adatok ezer főben)
Teljes népesség: 8,503 Van Internet hozzáférése bárhol: 2,608 Internetet igénybevevők: 2,080 Nem használja az Internetet: 528 Heavy-user: 1144 - hetente többször Internetezik Light-user: 936 - hetente egyszer vagy ritkábban Internetezik Naponta Internetezik: 699 Forrás: Sonda Ipsos 2004
12
A Startlap célcsoportja
A célcsoport jellemzői: 16-49 év közötti internetező fiatal AB társadalmi státuszú felnőttek Vállalkozók, döntéshozók vagy szellemi vezetők, beosztottak, felsőfokú végzettségűek Inkább Budapesten vagy vidéki nagyvárosban élnek Munkahelyükön, otthon, vagy felsőoktatási intézményekben gyakran szörföznek Gyors tájékozódást helyezik előtérbe Örömmel és tudatosan keresnek hasznos információkat és kikapcsolódást a neten
13
A Startlap-recept titka
A látogatók az Internethez való viszonyulásuk alapján három csoportba sorolhatók: Új felhasználók: Most ismerkednek a web-bel segítségre van szükségük Gyakorlott felhasználók: Rendszeres Internetezők, bizonyos információk után kutatnak, kevés az idejük Fanatikus felhasználók: Mindig új tartalmak után kutatnak, kíváncsiskodók A Startlap recept titka: Piacelemzés, tervszerűség, következetesség Nemzetközi know-how Szigorú szerkesztőségi alapelvek Minőségi kontroll Tudatos egyszerűség és áttekinthetőség Sokféleség Több száz lelkes oldal szerkesztő Közösségépítés Korlátlan lehetőségek, alkotói szabadság Találó & Egyszerű márkanév
14
Startlap látogatók demográfiája I.
Gyakori internetezők Forrás: Szonda Média Navigátor 2004.II.-III.negyedév Bázis: Internet hozzáféréssel rendelkezők, Startlap látogató
15
Startlap látogatók demográfiája II.
Gyakori internetezők Forrás: Szonda Média Navigátor 2004.II.-III.negyedév Bázis: Internet hozzáféréssel rendelkezők, Startlap látogató
16
Startlap látogatottsági számok
Forrás: Medián Webaudit
17
Startlap nyitóoldali látogatottság
A Startlap 2005-ben szinte minden nap közelíti az egyedi látogatót. Forrás: Medián Webaudit
18
A Startlap egyes rovatainak látogatottsága
2004-es átlag Egyedi látogatószám (unique user) Forrás: Medián Webaudit
19
A Startlapon történő hirdetés előnyei
Egyedi hirdetési előnyök Magas Reach Rendszeres internetezők Tematikus oldalak Startlap végig a háttérben Alacsony PI / Session Banner a lapok tetején Statikus oldal Nyitólapon egy darab banner Hirdetésből származó haszon A hirdetés nagy tömegekhez jut el Őket itt érheti el Kiváló targetálási lehetőség A felhasználó többször találkozik a hirdetéssel felár nélkül Nem hirdetéstemető, nem kidobott pénz itt hirdetni Értékes felület piaci átlag alatti áron A hirdetés figyelemfelkeltő Más hirdetés nem vonja el a figyelmet
20
Hirdetési lehetőségek a Startlapon I.
Startlap nyitó oldal Hirdetési felület Méret Nyitóoldal felső banner 680x60 pixel Take over (Felső bannerből, vagy kreatív boxból kinyíló felület) A kreatív méretének maximum 100%-os növekedése Nyitóoldal boksz szöveges linkekkel (maximum 5 link) Link szöveg Nyitóoldal banner boksz, napi ár 212x250 pixel Shaped pop up (a megjelenési lehetőségek a doboz alatt láthatóak) Fix álló boksz (az oldal jobb felső részén fix helyen a tartalmi doboz mellett) 300x300, 216x380, 450x250-es méretekben Pop under 120x240 Pop up 300x500 Hírlevél/alkalom (157ezer kiküldés)
21
Hirdetési lehetőségek a Startlapon II.
Startlap rovatok Hirdetési felület Szuper banner Különleges (takeover..stb) Kiemelt full grafikus fix doboz (szöveg, álló, vagy mozgó képpel) Kreatív doboz (80x100-as képpel, 50 karakternyi címmel 250 karakternyi szöveggel és 5 linkkel) Keresőform elhelyezése (csak releváns tartalom helyezhető el) Rovatszponzoráció (banner+kiemelt doboz) Pop under Fix álló boksz (az oldal jobb felső részén fix helyen a tartalmi doboz mellett) Hirdetési linkek 1. hely 2. hely 3. hely 4. hely 5. hely SANOMA BUDAPEST KIADÓI Rt. Kereskedelmi Igazgatóság, Budapest, Lajos u Hirdetési vezetők: Thuróczy Tímea, Telefon: Palocsay Géza, telefon: , Fax: On-line hirdetési igazgató: Kádas Gergely
22
Hirdetési lehetőségek a Startlapon III.
Lap.hu oldalak Hirdetési felület Méret "Kiemelt Ajánlat" saját doboz a lap.hu oldal felső felületén 214x200 Lap.hu célzott banner 234x60 pixel Hirdetés boksz szöveges linkekkel (maximum 5 link) Link szöveg Lap.hu oldal szponzoráció egyedi SANOMA BUDAPEST KIADÓI Rt. Kereskedelmi Igazgatóság, Budapest, Lajos u Hirdetési vezetők: Thuróczy Tímea, Telefon: Palocsay Géza, telefon: , Fax: On-line hirdetési igazgató: Kádas Gergely
23
Hirdetési lehetőségek a Startlapon IV.
Startlap kereső A Startlap Kereső sajátosságai: Keresőszó szponzorizáció Kép + szöveg megjelenés: A Startlap keresőjébe beütött kulcsszóra az Ön céges logója (maximum 100x100 pixel ), és rövid szöveges üzenete (maximum 250 karakter), valamint linkje jelenik meg. A találati oldalon maximum 5 partnert jelenítünk meg a megrendelés sorrendje szerint. SANOMA BUDAPEST KIADÓI Rt. Kereskedelmi Igazgatóság, Budapest, Lajos u Hirdetési vezetők: Thuróczy Tímea, Telefon: Palocsay Géza, telefon: , Fax: On-line hirdetési igazgató: Kádas Gergely
24
keresomarketing.lap.hu email-marketing.lap.hu linkmarketing.lap.hu
Kapcsolódó oldalak keresomarketing.lap.hu -marketing.lap.hu linkmarketing.lap.hu marketing.lap.hu media.lap.hu onlinemarketing.lap.hu Köszönöm a figyelmet. Találkozzunk a Startlapon! Tarr Dániel Startlap | Lap.hu 2005. április 12.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.