Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRudolf Kerekes Megváltozta több, mint 10 éve
1
Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv
Solymosy József Bonifácz mb. főigazgató-helyettes Országos Egészségfejlesztési Intézet 2011. szeptember 29.
2
Jobb egészség Iskolai egészségterv Minőség javulás
Irányított, célzott változtatás Kívánt helyzet Minőség javulás Jobb egészség Jelen helyzet
3
Előfeltétel: elköteleződés
„ Közösségünk fejlesztéséért, jól-létéért, felelősséggel…”
4
A megvalósítás pillérei
szervezet, oktatási intézmény (iskola) feladat, jobb egészség (diák, dolgozó, család) eljárás, egészség(fejlesztési)terv személyzet ?????? Kik? Milyen szerep?????
5
Egészségterv (ET) szerepei
ET segítő szakmai háttere Célcsoport Indukáló személy Fókusz személyek Kompetencia személyek Önkéntes támogatók Jogi személy Speciális ismeretűek Operatív munka-csoport Különböző bevonódási szintek
6
Egészségterv - szerepek
7
A változtatás hatékonyságának kulcsa
eredményes gazdaságos hatásos biztonságos (rugalmas) felügyelhető alkalmazható
8
Minőségi kritériumok értelmezése
eredményes – ha a kitűzött feladat elvárt mértékben teljesül gazdaságos – az eredmény eléréséhez biztosított ráfordítások a tervezettek szerit, vagy annál jobban alakulnak hatásos – a hatékony feladat végrehajtás időben, térben és körülmények összességében nem idéz elő olyan változást, ami lerontja részben vagy egészbe magát a feladatot biztonságos (rugalmas) – szükség van a megvalósítás tervezésére, ennek részeként modellezésére, a lehetséges több kimenet átgondolására, és az ennek megfelelő végrehajtási mód megtervezésére felügyelhető – az arra jogosult számára követhető és döntése szerint befolyásolható a folyamat. alkalmazható – az új viszonyokhoz történő optimális alkalmazkodás képessége jellemzi
9
OEFI honlapja: www.oefi.hu
Köszönöm a figyelmet! OEFI honlapja: „Egyedül nem megy…”
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.