Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 2011. május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 2011. május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN."— Előadás másolata:

1

2 ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 2011. május 14

3 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN

4  Megváltozott a gazdasági környezet  Megváltozott a vevői magatartás

5  Ha nem költesz reklámra, olyan, mint amikor élni akarsz, de nem veszel levegőt.  Ha azt szeretnéd, hogy pénzt adjanak valamiért, elsősorban bizalmat kell elérned.

6

7  Sokkal aktívabbnak kell lenni, mint korábban, mert a kereslet lecsökkent!  A mérleg serpenyőjébe többnek kell kerülnie!  Meg kell emelni a szolgáltatás mennyiségét és minőségét!  Sokkal több marketinggel kell segíteni az értékesítést.

8 “A VILÁG UTÁLJA A VÁLTOZÁST......mégis ez az egyetlen dolog, ami haladáshoz vezet” Charles Franklin Kettering

9  2011-ben több dolgot is meg kell változtatnod, hogy együtt haladj a vevőid szokásaival.  Ők ugyanis ezeket a változtatásokat elvárják Tőled ahhoz, hogy vásároljanak a termékeidből.  Nem akarnak csalódni, nem akarnak “ócskát” venni, mert most már tudják, hogy az az igazi pénzkidobás.  Sajnos már jobban hisznek a közösségi médiumokban megszólaló embertársaiknak, mint a cégednek.

10 Ez a legfőbb bűn, hiszen ez az, ami eldönti hogy egy cég hány forintot fog keresni jövőre. Egyszerű: ha van olyan terméked, ami a versenytársaknál nincs, vagy nem összehasonlítható, akkor növekedni fogsz, ha nem, akkor vészesen fogyni fog a profittartalékod.

11  Tisztelt Hölgyem/Uram!  Itt az újabb hírlevelem!  Itt az akciós újság, válasszon belőle!  Heti ajánlatunk!  Most érdemes eljönni hozzánk, rendkívüli kedvezmények!  Mi lehet erre a reakció?  NA ÉS? UNALMAS! UNALMAS! UNALMAS!

12  Felmérések alapján, ha a törzsvevőd elpártol tőled, annak 63%-ban az az oka, hogy nem foglalkozol vele, nem kommunikálsz neki rendszeresen.  Ne hagyatkozz arra, hogy csak az értékesítőid tartsák a kapcsolatot az érdeklődőiddel, vevőiddel, hanem kommunikálj velük izgalmasan, érdekesen, figyelemfelkeltően.

13  Ha nincs olyan információd a vevődről, ami személyes, ami számára kedves, akkor nem tudsz közvetlenséget elérni nála.  Minden alkalmat meg kell ragadni, hogy ne az eladás legyen a fő téma, hanem a személyes kapcsolattartás, aminek a kulcsszavai a következők:  kedvesség  közvetlenség  előzékenység stb..

14  Mindig az a fontos, hogy mi van a a vevő fejében!

15  Minden fontos akció előtt végezz piackutatást!  Tudd meg pontosan, hogy mit gondol a vevőd:  Rólad  A termékedről  Az árról  A kiszolgálásról  A kapcsolattartásodról  Az értékesítőidről  A vásárlói szokásáról  A honlapodról stb…

16  Mivel teljesen megváltozott a piac és megváltoztak a vevői szokások, ezért azonnal kell reagálnod rá.  Nem lehet improvizálni, csak alapos felmérés alapján alakíthatod ki az új értékesítési stratégiádat.  Amerikában a vevők 80-90%-a meg van „dolgozva”, mielőtt bemegy az üzletbe. Nálunk ez a szám nem éri el a 20%-ot.  Hogy ez a szám emelkedjen, nagyon nagy szerepe van az online marketingnek.

17  A vállalkozások túl sok energiát fektetnek az új vevők megszerzésébe.  Pedig a törzsvevő az, aki ajánl másoknak.  Ha ez igaz, akkor látnod kell azt is, hogy az energiádat a törzsvevőid elégedettségére kell fordítanod.  Nagyon jó eszköz erre az online marketing, mert egyszerre sok vevőt el lehet érni, és elégedetté lehet tenni.

18  Azok a vállalkozások, akik a válság ellenére talpon tudtak maradni és növekedtek, - ha még nem is olyan alapos és szakszerű módon elkészített stratégiai tervek alapján, de biztosan előre megfontolt és átgondolt tervekkel rendelkeztek. KÉSZÍTS A MARKETINGEDRE ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSEDRE STRATÉGIAI TERVET!

19

20 Vajon a 7 főbűnből hány mellé raktál egy “elvégzendő feladat” felkiáltójelet? Nincs mentség, idén mindegyiket el kell végezned! Felelősséggel azt mondom: ha egy mellett is ott marad a felkiáltójel, akkor magadra vess: ezek kötelező elemek a cég növekedéshez!

21 Gyurka András www.prominentgroup.hu

22 START!


Letölteni ppt "ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 2011. május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN."

Hasonló előadás


Google Hirdetések