Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBoglárka Székelyné Megváltozta több, mint 10 éve
2
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 2011. május 14
3
A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN
4
Megváltozott a gazdasági környezet Megváltozott a vevői magatartás
5
Ha nem költesz reklámra, olyan, mint amikor élni akarsz, de nem veszel levegőt. Ha azt szeretnéd, hogy pénzt adjanak valamiért, elsősorban bizalmat kell elérned.
7
Sokkal aktívabbnak kell lenni, mint korábban, mert a kereslet lecsökkent! A mérleg serpenyőjébe többnek kell kerülnie! Meg kell emelni a szolgáltatás mennyiségét és minőségét! Sokkal több marketinggel kell segíteni az értékesítést.
8
“A VILÁG UTÁLJA A VÁLTOZÁST......mégis ez az egyetlen dolog, ami haladáshoz vezet” Charles Franklin Kettering
9
2011-ben több dolgot is meg kell változtatnod, hogy együtt haladj a vevőid szokásaival. Ők ugyanis ezeket a változtatásokat elvárják Tőled ahhoz, hogy vásároljanak a termékeidből. Nem akarnak csalódni, nem akarnak “ócskát” venni, mert most már tudják, hogy az az igazi pénzkidobás. Sajnos már jobban hisznek a közösségi médiumokban megszólaló embertársaiknak, mint a cégednek.
10
Ez a legfőbb bűn, hiszen ez az, ami eldönti hogy egy cég hány forintot fog keresni jövőre. Egyszerű: ha van olyan terméked, ami a versenytársaknál nincs, vagy nem összehasonlítható, akkor növekedni fogsz, ha nem, akkor vészesen fogyni fog a profittartalékod.
11
Tisztelt Hölgyem/Uram! Itt az újabb hírlevelem! Itt az akciós újság, válasszon belőle! Heti ajánlatunk! Most érdemes eljönni hozzánk, rendkívüli kedvezmények! Mi lehet erre a reakció? NA ÉS? UNALMAS! UNALMAS! UNALMAS!
12
Felmérések alapján, ha a törzsvevőd elpártol tőled, annak 63%-ban az az oka, hogy nem foglalkozol vele, nem kommunikálsz neki rendszeresen. Ne hagyatkozz arra, hogy csak az értékesítőid tartsák a kapcsolatot az érdeklődőiddel, vevőiddel, hanem kommunikálj velük izgalmasan, érdekesen, figyelemfelkeltően.
13
Ha nincs olyan információd a vevődről, ami személyes, ami számára kedves, akkor nem tudsz közvetlenséget elérni nála. Minden alkalmat meg kell ragadni, hogy ne az eladás legyen a fő téma, hanem a személyes kapcsolattartás, aminek a kulcsszavai a következők: kedvesség közvetlenség előzékenység stb..
14
Mindig az a fontos, hogy mi van a a vevő fejében!
15
Minden fontos akció előtt végezz piackutatást! Tudd meg pontosan, hogy mit gondol a vevőd: Rólad A termékedről Az árról A kiszolgálásról A kapcsolattartásodról Az értékesítőidről A vásárlói szokásáról A honlapodról stb…
16
Mivel teljesen megváltozott a piac és megváltoztak a vevői szokások, ezért azonnal kell reagálnod rá. Nem lehet improvizálni, csak alapos felmérés alapján alakíthatod ki az új értékesítési stratégiádat. Amerikában a vevők 80-90%-a meg van „dolgozva”, mielőtt bemegy az üzletbe. Nálunk ez a szám nem éri el a 20%-ot. Hogy ez a szám emelkedjen, nagyon nagy szerepe van az online marketingnek.
17
A vállalkozások túl sok energiát fektetnek az új vevők megszerzésébe. Pedig a törzsvevő az, aki ajánl másoknak. Ha ez igaz, akkor látnod kell azt is, hogy az energiádat a törzsvevőid elégedettségére kell fordítanod. Nagyon jó eszköz erre az online marketing, mert egyszerre sok vevőt el lehet érni, és elégedetté lehet tenni.
18
Azok a vállalkozások, akik a válság ellenére talpon tudtak maradni és növekedtek, - ha még nem is olyan alapos és szakszerű módon elkészített stratégiai tervek alapján, de biztosan előre megfontolt és átgondolt tervekkel rendelkeztek. KÉSZÍTS A MARKETINGEDRE ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSEDRE STRATÉGIAI TERVET!
20
Vajon a 7 főbűnből hány mellé raktál egy “elvégzendő feladat” felkiáltójelet? Nincs mentség, idén mindegyiket el kell végezned! Felelősséggel azt mondom: ha egy mellett is ott marad a felkiáltójel, akkor magadra vess: ezek kötelező elemek a cég növekedéshez!
21
Gyurka András www.prominentgroup.hu
22
START!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.