Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMiklós Hegedűs Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka
2
--------------------------------------------------------------------- ------ MESÉL modell sales oldalak írásához © Langmár Zsuzsanna Minősítés Együttérzés Segítség Érzelmek Lezárás
3
1. Minősítés Minősítés Pozicionálás Szűrés A JÓ vevő megszólítása Rossz vevők leépítése Kihez beszélsz? Igen, pontosan hozzád! --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
4
Pozicionálás Kék óceán stratégia Versenytárselemzés Miben vagy más, mint a konkurenseid? --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
5
Kihez beszélsz? --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ismerd a célpiacodat Az ő szavait használd Tudom, hogy mi a problémád
6
--------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
7
Mikor tudunk neked segíteni? Ha tudod, hogy a marketing fontos, de hetek óta nincs új bejegyzés a blogodban… Ha tisztában vagy vele, hogy a Google helyezés fontos, de… Ha órákat töltesz az értékesítési oldal megírásával, de… Ha több lenne a bevételed, ha hírlevélírás helyett… Ha az értékesítőid rengeteg ajánlatot dolgoznak ki feleslegesen, mert… --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat
8
2. Együttérzés Megértés Nem vagy egyedül, nem veled van baj Érzelmek felkavarása Sztori, közös ellenség Valóságossá tenni és felerősíteni a problémát Kíváncsiság: utalhatsz a megoldásra --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
9
Megértés VIP ügyfeleid mire panaszkodnak? Mit utálnak? --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
10
Érzelmek Mindenki érzelmi alapon dönt Igen, a Te ügyfeleid is --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
11
Sztori Vedd kölcsön valamelyik ügyfeled történetét --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
12
Róla beszélj “Biztos veled is megtörtént már, hogy (…)” “Nem a Te hibád, ha (…)” “Neked is görcsbe rándul a gyomrod, amikor (…)?” “Ha hosszú éjszakákon át azon töröd a fejed, hogy (…)” “Miként lehetne egyszer s mindenkorra megszabadulni attól a problémától, hogy (…)” --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat
13
3. Segítség Tanítás Bemutatni, hogy létezik megoldás Elemzés Okok, miért vagy egyedi Logika, bizonyítékok Hitelesség építése (vevővélemény) Pozitív tulajdonságok finom felvezetése --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
14
Tanítás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Nyugi, ez csak neked nyilvánvaló Neki nem unalmas Falja a szavaidat
15
Bizonyítékok --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Statisztika Kutatások Tanulmányok
16
Hitelesség --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna A vevővélemények evolúciója Kérj referenciát 5 VIP ügyféltől Lépésről-lépésre
17
“Tudod, létezik több tucat egyszerűen alkalmazható, alacsony költségű és nagyon hatékony módszer, amely (…)” “Ha nyitott szemmel jársz a világban, akkor Te nem esel kétségbe, hiszen (…)” --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat
18
4. Érzelmek Érzelmekre hatás Ösztönözd 3 Miért: tulajdonság – előny – haszon Szólítsd meg a minősített olvasót Utalj vissza arra, hogy kihez beszélsz Az ajánlat: garancia, csomag, ár Ár felvezetése --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
19
3 miért módszer --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Tulajdonságokból előny és haszon Miért jó ez a tulajdonság? Miért és hogyan áll kapcsolatban a vevő vágyaival? Miért tenne lépéseket? Vond be érzelmileg!
20
Az ajánlat --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Garancia Csomag Ár
21
3 ok, amiért magasabb a profit Milyen időszakra vállalod? Egyedi elnevezés --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Garancia
22
Ár --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Nem a legolcsóbbat keresi, hanem a legjobbat Miért jó befektetés? Bontsd le az árat (120e – 10e – 500)
23
Milyen sajátos garanciát tudsz vállalni? Találj ki egyedi nevet a garanciádnak: “Tuti kész garancia” “Gyerekkacaj garancia” “101 hétig friss garancia” --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat
24
5. Lezárás Átvezetés Ráveszed a cselekvésre Összefoglalás Bónusz --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
25
Összefoglalás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Vegyük át a főbb érveket Mondd meg neki, hogy mit csináljon! Mi lesz a következő lépés?
26
Bónusz Mivel tudod megjutalmazni, ha gyorsan dönt? Termékpiramis --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna
27
Termékpiramis fejlesztés Kapcsolódó szolgáltatás Tanulmány, elemzés Audit, átvilágítás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat
28
Elmetérkép MESÉL modell Címsor, alcím Lektorálás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Hogyan állj neki?
29
Roger Dawson: Nyerő tárgyalási taktikák --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom
30
Al Ries – Jack Trout: Alulról építkező marketing --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom
31
Maxwell Maltz: Pszichokibernetika --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom
32
--------------------------------------------------------------------- ------ Bob Bly © Langmár Zsuzsanna
33
--------------------------------------------------------------------- ------ Joe Sugarman © Langmár Zsuzsanna
34
--------------------------------------------------------------------- ------ Michel Fortin © Langmár Zsuzsanna
35
Köszönöm a figyelmet! Márciusi játék a Szövegírásblog olvasóinak: Nyerj ingyenes Webszöveg Átvilágítást! Langmár Zsuzsanna
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.