Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka."— Előadás másolata:

1 Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka

2 --------------------------------------------------------------------- ------ MESÉL modell sales oldalak írásához © Langmár Zsuzsanna Minősítés Együttérzés Segítség Érzelmek Lezárás

3 1. Minősítés Minősítés Pozicionálás Szűrés A JÓ vevő megszólítása Rossz vevők leépítése Kihez beszélsz? Igen, pontosan hozzád! --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

4 Pozicionálás Kék óceán stratégia Versenytárselemzés Miben vagy más, mint a konkurenseid? --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

5 Kihez beszélsz? --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ismerd a célpiacodat Az ő szavait használd Tudom, hogy mi a problémád

6 --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

7 Mikor tudunk neked segíteni? Ha tudod, hogy a marketing fontos, de hetek óta nincs új bejegyzés a blogodban… Ha tisztában vagy vele, hogy a Google helyezés fontos, de… Ha órákat töltesz az értékesítési oldal megírásával, de… Ha több lenne a bevételed, ha hírlevélírás helyett… Ha az értékesítőid rengeteg ajánlatot dolgoznak ki feleslegesen, mert… --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat

8 2. Együttérzés Megértés Nem vagy egyedül, nem veled van baj Érzelmek felkavarása Sztori, közös ellenség Valóságossá tenni és felerősíteni a problémát Kíváncsiság: utalhatsz a megoldásra --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

9 Megértés VIP ügyfeleid mire panaszkodnak? Mit utálnak? --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

10 Érzelmek Mindenki érzelmi alapon dönt Igen, a Te ügyfeleid is --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

11 Sztori Vedd kölcsön valamelyik ügyfeled történetét --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

12 Róla beszélj “Biztos veled is megtörtént már, hogy (…)” “Nem a Te hibád, ha (…)” “Neked is görcsbe rándul a gyomrod, amikor (…)?” “Ha hosszú éjszakákon át azon töröd a fejed, hogy (…)” “Miként lehetne egyszer s mindenkorra megszabadulni attól a problémától, hogy (…)” --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat

13 3. Segítség Tanítás Bemutatni, hogy létezik megoldás Elemzés Okok, miért vagy egyedi Logika, bizonyítékok Hitelesség építése (vevővélemény) Pozitív tulajdonságok finom felvezetése --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

14 Tanítás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Nyugi, ez csak neked nyilvánvaló Neki nem unalmas Falja a szavaidat

15 Bizonyítékok --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Statisztika Kutatások Tanulmányok

16 Hitelesség --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna A vevővélemények evolúciója Kérj referenciát 5 VIP ügyféltől Lépésről-lépésre

17 “Tudod, létezik több tucat egyszerűen alkalmazható, alacsony költségű és nagyon hatékony módszer, amely (…)” “Ha nyitott szemmel jársz a világban, akkor Te nem esel kétségbe, hiszen (…)” --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat

18 4. Érzelmek Érzelmekre hatás Ösztönözd 3 Miért: tulajdonság – előny – haszon Szólítsd meg a minősített olvasót Utalj vissza arra, hogy kihez beszélsz Az ajánlat: garancia, csomag, ár Ár felvezetése --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

19 3 miért módszer --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Tulajdonságokból előny és haszon Miért jó ez a tulajdonság? Miért és hogyan áll kapcsolatban a vevő vágyaival? Miért tenne lépéseket? Vond be érzelmileg!

20 Az ajánlat --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Garancia Csomag Ár

21 3 ok, amiért magasabb a profit Milyen időszakra vállalod? Egyedi elnevezés --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Garancia

22 Ár --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Nem a legolcsóbbat keresi, hanem a legjobbat Miért jó befektetés? Bontsd le az árat (120e – 10e – 500)

23 Milyen sajátos garanciát tudsz vállalni? Találj ki egyedi nevet a garanciádnak: “Tuti kész garancia” “Gyerekkacaj garancia” “101 hétig friss garancia” --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat

24 5. Lezárás Átvezetés Ráveszed a cselekvésre Összefoglalás Bónusz --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

25 Összefoglalás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Vegyük át a főbb érveket Mondd meg neki, hogy mit csináljon! Mi lesz a következő lépés?

26 Bónusz Mivel tudod megjutalmazni, ha gyorsan dönt? Termékpiramis --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna

27 Termékpiramis fejlesztés Kapcsolódó szolgáltatás Tanulmány, elemzés Audit, átvilágítás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Feladat

28 Elmetérkép MESÉL modell Címsor, alcím Lektorálás --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Hogyan állj neki?

29 Roger Dawson: Nyerő tárgyalási taktikák --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom

30 Al Ries – Jack Trout: Alulról építkező marketing --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom

31 Maxwell Maltz: Pszichokibernetika --------------------------------------------------------------------- ------ © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom

32 --------------------------------------------------------------------- ------ Bob Bly © Langmár Zsuzsanna

33 --------------------------------------------------------------------- ------ Joe Sugarman © Langmár Zsuzsanna

34 --------------------------------------------------------------------- ------ Michel Fortin © Langmár Zsuzsanna

35 Köszönöm a figyelmet! Márciusi játék a Szövegírásblog olvasóinak: Nyerj ingyenes Webszöveg Átvilágítást! Langmár Zsuzsanna


Letölteni ppt "Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka."

Hasonló előadás


Google Hirdetések